Bomberit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
43
Mitä mieltä täällä ollaan Bombereista? Mielestäni jätkät on kyllä pyöräilyn kunkkuja. Ihailtavaa katsoa miten ne kesyttää niitä turboprätkiä:rock:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Säälittäviä pellejä :jahas:

Noh, ei taida olla läheskään kaikilla "bombereilla" turboprätkiä. :D Ja miten määritellään bomber?

www.bomber.fi Tuonne on itsekin tullut kirjoiteltua.

Riippuu käytetäänkö Bomber-sanaa negatiivisessä vai positiivisessä muodossa. Ite määrittelisin bombereiks tämmöset Plan Bee miehet ja ehkä vähän huonommatkin ;).

Mopoilu on varsin hieno harrastus, varsinkin kun sitä harrastaa porukassa.
Yksi juttu mitä en heti alkuun ymmärrä on nakinpoltto. Mikä ihmeen luolamies-
efekti siinä iskee? Jengi kattoo ympärillä silmät soikeina että miten toi on
mahdollista. Varmaan samalla tavalla kun esi-isämme keksivät miten saadaan
tulta aikaan. Sitä tehtiin uudestaan ja uudestaan ja ihmeltiin suuressa ympyrässä
tämän "poppamiehen" ympärillä. Haloo, vuos on 2006, tässä vaiheessa pitäisi
tietää, että siitä renkaasta tulee savua jos se pyörii paikallaan.

Toinen hauska juttu on nämä 14-17v "bomberit". Kyllä se skootteri on hurja peli.
Itseäni hävettäisi kulkea bomber-huppari päällä kun räkänokat morjenstavat
minua vain saadakseen sitä tiettyä yhteenkuuluvuuden tunnetta. Vittu yeah,
se kaikki kolme hevosvoimaa on käytössä ja virityksen jälkeen neljä!

Erilaisia temppuiluja kyllä arvostan. Nykyään kun ne harrastelevat sitä vielä
hiljaisilla teillä, esim Jusslan suoralla. Tuskin siitä kauheesti haittaa kenellekään
ulkopuoliselle on, mutta silti poliisit ovat siellä sakottamassa. Ei voi ymmärtää.

Liialliset hölmöilyt voisivat jättää väliin. Itsekin kyllä ymmärrän, että tyhjemmällä
tiellä on vaan kiva välillä ajaa vähän kovempaa. Eihän siinä mitään jos paikka on
siihen sopiva, eikä aiheuta turhia riskejä ulkopuolisille. Onhan se komea näkykin
kun prätkäporukka päräyttää ohi.

Hieno, mutta kallis harrastus. Omat kokemukset viime kesältä oli kyllä kivat.
Alla oli zx-6r -04. Kuitenkaan samanhintaisella autolla ei pääse lähellekään
sitä nautinto mitä prätkällä sai. Ehkä seuraava pyörä sitten kun opiskelut ovat
ohi. Se oli kyllä parasta mitä voi tehdä ilman housuja :haart:

Zone-sarja -42%
On tullut noissa "piireissä" pyörittyä muutaman vuoden. Onhan se koomista nähdä, kun nykyään niitä huppareita on joka toisella mopopojalla.
Kyllä itse kuitenkin luen bombereiksi vain ne jäbät, jotka rakentelee pyöriä + nuo stunttia ajavat jätkät, eli Plan Bee, Rusty Riders yms.
Toi turha kaduilla kikkailu (tarkoitan kaupungilla) voisi loppua, syrjässä mikä ettei :) . Meikäläisen kuminpoltot loppui kaksi viikkoa sitten, kun Kawan myin. Nykyään autolla b-iltoihin, jos sinne halua löytyy mennä.

rantapantteri sanoi:
Jätkä tykitelly koko kesän munasillaan? :D
:offtopic:
Ei nyt sentään :D Olin nähny tarpeeks materiaalia vähissä kamoissa
mällänneistä motoristeista. Hyvänä esimerkkinä yheltä jenkilä amputoitiin jalka
tosta polven alapuolelta kun se pääsi vääntymään pyörän alle ja siinä sitten
jotain hermoratoja vaurioittu tms. Kunnon ajokengillä siitäkin olisi selvitty.
Mitään kikkoja en ikinä kyllä yrittäny, enkä muutenkaan osannut oikeastaan
edes ajaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tän mäkin haluaisin tietää miten se määritellään kuka on Bomber? Bomber Oy:hän on ihan kunniallinen veroja maksava yritys, jolle itsekin teen töitä välillä, tuliko musta nyt säälittävä pelle :jahas: .

Mitä tuolla nyt on muutaman vuoden mukana heNkaillut, niin kyllä välillä sattuu ylilyöntejä ja isoon porukkaan mahtuu aina mukaan pari idioottikia, mutta eiköhän se ihan sama ole täällä Pakkotoistollakin; kaikki bodarit on roinahörhöriehujia vai ...? Vitsi, että tää yleistäminen on niiiiiiin kivaa.

Lavangon stunttisuoran avautuminen ja teollisuusalueella kikkailu ei mun mielestä tee toisista idioottia, vaan se on samanlainen harrastus tuon foorumin käyttäjille, kuin salilla käynti tämän foorumin käyttäjille.

Nykyisin mediahan huutaa jokaisen kaksipyöräisen kolarin kohdalla bombereiden päitä vadille, mikä on varmasti omiaan lisäämään huonoa mainetta yleensäkin motoristeille, koska kaikkihan tietävät että IL ja IS ovat erittäin luotettavia julkaisuja. Bomberithan eivät ole mikään rekisteröitynyt yhteisö tms, joten millä joku nyt tämän bomberin määrittelee.

Tosissaan sen muutaman vuoden nyt mukana hengaillut, enkä ole vielä ikinä MP:llä sakkoja tai edes huomautusta saanut ja silti olen säälittävä pelle, hohhoijaa

Ihan mielenkiinnosta kysyisin teiltä säälittävät pellet- asenteen omaavilta ihmisiltä, että kumman luulette vaaratilanteessa pärjäävän paremmin, sen kuka osaa oikeasti käsitellä sitä MP:tä vai normaali sunnuntaimotoristin?

Mielestäni nämä bomberi pyörät (varsinkin itse rakennetut) ovat todella hienoja. En kyllä kuitenkaan tajua näitä valopäitä joiden täytyy ajaa pitkälle toista sataa samalla keulien jossain 40 alueella. Sitä en pidä pahana jos harjoitellaan jossain sivumalla tai jos ajellaan sitten hiukan lujempaa esimerkiksi yöllä jossakin syrjätiellä.

enceli sanoi:
Tän mäkin haluaisin tietää miten se määritellään kuka on Bomber? Bomber Oy:hän on ihan kunniallinen veroja maksava yritys, jolle itsekin teen töitä välillä, tuliko musta nyt säälittävä pelle :jahas: .

......

Bomberithan eivät ole mikään rekisteröitynyt yhteisö tms, joten millä joku nyt tämän bomberin määrittelee.
.........

Tosissaan sen muutaman vuoden nyt mukana hengaillut, enkä ole vielä ikinä MP:llä sakkoja tai edes huomautusta saanut ja silti olen säälittävä pelle, hohhoijaa

Tässä viestissä nyt ei ollut kyllä järjen hiventäkään.

Itse aiheeseen. Yleinen moottoripyörillä temppuilu, kokoontumiset jne. on kyllä todella hienoa toimintaa jonka ymmärrän täysin. Turhan huonossa maineessa ainakin pari vuotta takaperin nämä ns. bomberit olivat. Tämä on taas niitä juttuja joissa negatiivinen julkisuus tulee huomattavasti helpommin pinnalle hämärtämään todenmukaista kuvaa toiminnasta, josta harvat paljoa edes tietävät.

Odulta hyvää tekstiä threadin alussa.

remu sanoi:
Tässä viestissä nyt ei ollut kyllä järjen hiventäkään.

.

Mitä sä et mahdollisesti ymmärtänyt, suomennan mielelläni. Sinne oli mukaan umpattu ne kaikki yleistykset, niihin vastaukset ja omat mielipiteet, tietysti, jos et halua pointtia ymmärtää, niin se on ihan eri juttu.

enceli, a) kukaan tuskin on väittänyt SINUA säälittäväksi pelleksi joten rupesi huvittamaan tuo syytetyn penkille asettumisesi , b) en oikein tajua tuota "Bomber OY on veroja maksava yritys joten jos kuulun siihen olen bomber ---- Bomberit eivät ole rekisteröitynyt yhdistys joten miten bomber määritellään" - logiikkaa. Tai no tajuan, mutta ilmaisit asian aika omituisesti. Eipä minulla muuta. :)

Jos haluttais OIKEASTI tuota julkisuuskuvaa kiillottaa, niin kannattais ehkä jättää noi ghostriderit veks tuolta weekendien ohjelmistoista.

Ei myöskään ole hyväksi julkisuuskuvaa ajatellen että siellä apinat ajelee kännissä (ja keulii 160 auton perään, muija vieläpä kyydissä, kuten viime kesänä kävi.)
Eipä tuossa stuntajossa sinänsä mitään, valitettavasti siellä joukossa järki (entisestäänkin) vaan sumenee & näyttämisen halu lisääntyy.

enceli sanoi:
Ihan mielenkiinnosta kysyisin teiltä säälittävät pellet- asenteen omaavilta ihmisiltä, että kumman luulette vaaratilanteessa pärjäävän paremmin, sen kuka osaa oikeasti käsitellä sitä MP:tä vai normaali sunnuntaimotoristin?

"Normaali sunnuntaimotoristi" ei hakemalla hae vaaratilanteita. Joku on myös kutsunut tätä joskus "ennakoivaksi ajoksi" :anssi:

remu sanoi:
enceli, a) kukaan tuskin on väittänyt SINUA säälittäväksi pelleksi joten rupesi huvittamaan tuo syytetyn penkille asettumisesi , b) en oikein tajua tuota "Bomber OY on veroja maksava yritys joten jos kuulun siihen olen bomber ---- Bomberit eivät ole rekisteröitynyt yhdistys joten miten bomber määritellään" - logiikkaa. Tai no tajuan, mutta ilmaisit asian aika omituisesti. Eipä minulla muuta. :)

Niin kuin arvelinkin, että ymmärsit mitä tarkoitin, muttet halunnut ymmärtää, eipä tuo mitään samaa tulee välillä harrastettua itsekin ;)

Noilla lauseilla juuri hain sitä, että määrittelisikö joku nyt miten muuttuu säälittäväksi pelleksi normimotoristista vai tarviiko siihen edes mopoa.
Oliko ne yhtiön perustajat niitä pellejä vai foorumille kirjoittavat vai ...?
Oy:hän on ihan oma muutaman tyypin juttu ja siihen mitään jäseniä kerätä, sitä tarkoitin tuolla yhdistysjutulla.
Enkä ihan oikeasti nyt meinannut, että joku henk.koht ajatteli, että minä olen säälittävä pelle, ihan vaan kärjistin ja provosin saadakseni tylsään työpäivään tekemistä :D . En kyllä kiellä etteikö mua nämä yleistykset välillä ärsyttäisi, täällä itketään täyttä kurkkua, kun jossain Suomi24:ssä sanotaan, että kaikki pakkotoistolle kirjoittavat on hormonipellejä ja sitten lähdetään itse samoihin yleistyksiin muita foorumeita kohtaan.

Siloposki sanoi:
"Normaali sunnuntaimotoristi" ei hakemalla hae vaaratilanteita. Joku on myös kutsunut tätä joskus "ennakoivaksi ajoksi" :anssi:

Ja tästä päästäisiin taas tuohon , että ketkä nyt bombereiksi luetaan. Aika pieni se tuntuu tuolla olevan se porukka joka liikenteessä käyttäytyy idioottimaisesti.

Tosta julkisuuskuvasta, kommentoin näitä nyt ihan yksityishenkilönä, enkä liity tuohon Oy:öön sen enempää kuin, että muutaman kerran vuodessa jeesailen jossain hommissa, eli nämä mun kirjoitukset ei mitenkään edusta ko. yhtiön mielipiteitä jne. En mä kyllä näkisi mitään isoja syitä tuota julkisuuskuvaa kiillotella, skootteriteinit ostaa sadoilla euroilla vaatteita, samoin kuin ne 50- kymppiset Bemari- matkasohvamiehet/naiset ja tuntuu Weekend kasvavan tapahtuma vuosi vuodelta ja yksi syy on varmasti juurikin tämä Ghoustriderin ynnä muiden paikalla olo. Lehti ilmestyy taas yhden kerran enemmän kuin viime vuonna. Eiköhän se yksi syy, että kaikki tuntuu noin hyvin pyörivän ole juuri tämä negatiivinen julkisuuskuva.

Suositut

Back
Ylös Bottom