- Ikä
- 43
Mitä mieltä täällä ollaan Bombereista? Mielestäni jätkät on kyllä pyöräilyn kunkkuja. Ihailtavaa katsoa miten ne kesyttää niitä turboprätkiä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jätkä tykitelly koko kesän munasillaan? :DOdu sanoi:Se oli kyllä parasta mitä voi tehdä ilman housuja :haart:
Lollero sentään!!rantapantteri sanoi:Jätkä tykitelly koko kesän munasillaan? :D
rantapantteri sanoi:Jätkä tykitelly koko kesän munasillaan? :D
Neuvostoliitto sanoi:Säälittäviä pellejä :jahas:
enceli sanoi:Tän mäkin haluaisin tietää miten se määritellään kuka on Bomber? Bomber Oy:hän on ihan kunniallinen veroja maksava yritys, jolle itsekin teen töitä välillä, tuliko musta nyt säälittävä pelle :jahas: .
......
Bomberithan eivät ole mikään rekisteröitynyt yhteisö tms, joten millä joku nyt tämän bomberin määrittelee.
.........
Tosissaan sen muutaman vuoden nyt mukana hengaillut, enkä ole vielä ikinä MP:llä sakkoja tai edes huomautusta saanut ja silti olen säälittävä pelle, hohhoijaa
remu sanoi:Tässä viestissä nyt ei ollut kyllä järjen hiventäkään.
.
enceli sanoi:Ihan mielenkiinnosta kysyisin teiltä säälittävät pellet- asenteen omaavilta ihmisiltä, että kumman luulette vaaratilanteessa pärjäävän paremmin, sen kuka osaa oikeasti käsitellä sitä MP:tä vai normaali sunnuntaimotoristin?
remu sanoi:enceli, a) kukaan tuskin on väittänyt SINUA säälittäväksi pelleksi joten rupesi huvittamaan tuo syytetyn penkille asettumisesi , b) en oikein tajua tuota "Bomber OY on veroja maksava yritys joten jos kuulun siihen olen bomber ---- Bomberit eivät ole rekisteröitynyt yhdistys joten miten bomber määritellään" - logiikkaa. Tai no tajuan, mutta ilmaisit asian aika omituisesti. Eipä minulla muuta.
Siloposki sanoi:"Normaali sunnuntaimotoristi" ei hakemalla hae vaaratilanteita. Joku on myös kutsunut tätä joskus "ennakoivaksi ajoksi"