Aika moni on sanonu et temppuilut kuuluu suljetulle aluelle voisko joku antaa esimerkkejä tälläisistä suljetuista alueista mihin saa mennä hurjastelemaan?? itse en ole näitä paikkoja hirveästi havainnut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ammattimies sanoi:Aika moni on sanonu et temppuilut kuuluu suljetulle aluelle voisko joku antaa esimerkkejä tälläisistä suljetuista alueista mihin saa mennä hurjastelemaan?? itse en ole näitä paikkoja hirveästi havainnut.
Sportman81 sanoi:Olkoot jonku mielestä bomberit kuinka idiootteja tahansa, ni adrenaliininarkkareita on aina meidän kuolevaisten joukossa. Empä usko esim. että on hirveen laillista hypätä basehyppyä eiffeltornista ym. Sitä jos ei itte ole samanlainen niin ei voi oikein tajuta tota juttua mitä kicksejä saa ku tekee jotain extremeä.
HITB sanoi:Huvittavaa katseltavaa on muuten se, kun noiden perässä aina tulee aivan jäätävä lauma 15-16v mopopoikia koittaen hurjasti keulia niillä skoottereillaan/pv:eillään. :D
Rekkaparkki tuusulantien varrella.IronMind sanoi:Vantaan moottorikerholla ainakin on nimenomaan kikkailuun tarkoitettu Stunttisuora. Ja jos hurjatelulla tarkoitat ihan normi rata-ajoa niin moottoriratoja kyllä toki löytyy.
Ja vaikka joku teollisuuslaitoksen tai jättimarketin parkkis tahi teollisuusalue off-hours jossain syrjemmällä eivät välttämättä virallisesti suljettuja alueita olekaan niin aika vaikea on kuvitella tilanne jossa tuollaiseen mestaan kenenkään huomaamatta taivaalta tipahtaisi sivullinen joka joutuisi jonkinmoiseen vaaraan.
Ihan vastaavasti se voi lentää jonkun niskaan kun joku voi ajaa moottoripyörällä toista päin.Siloposki sanoi:Basehyppääjän on aika paha laittaa ketään kylmäksi/aiheuttaa pelkoa, ellei sitten jätä vetämättä narusta..
Miks mä en oo tämmmöstä bongannu vielä koskaan :O.HITB sanoi:Huvittavaa katseltavaa on muuten se, kun noiden perässä aina tulee aivan jäätävä lauma 15-16v mopopoikia koittaen hurjasti keulia niillä skoottereillaan/pv:eillään. :D
Myth sanoi:Niin, kaikkihan on varmasti niin itsetuhoisia, että lähtisi tämän jälkeen ajelemaan ilman kypärää...
Ja toisekseen, mikä ongelma? On suomenmaalla kuitenkin oikeitakin ongelmia. Tässä puhutaan kuitenkin Suomen mittakaavassa niin marginaalisesta porukasta, jotka vastuuttomasti koheltaa.
therf sanoi:Miks mä en oo tämmmöstä bongannu vielä koskaan :O.
therf sanoi:Ihan vastaavasti se voi lentää jonkun niskaan kun joku voi ajaa moottoripyörällä toista päin.
Siloposki sanoi:Oho oho. Jos sun pitäis veikata että kumpi on todennäköisempää niin 1=1? Tietysti jos siellä Eiffel-tornissa järjestettäisiin "base-weekend" jossa tuhannet idiootit tulisivat alas, voisi vahinkojakin sattua..
therf sanoi:Ja vielä kun puhutaan, että kaahailee ja muuta. Mites nämä kaikkien rakastamatamikset jotka ajavat _autolla_ satasta neljänkympin rajotuksella. Kumpi se sitten olikaan vaarallisempaa?
HITB sanoi:Voit perustaa oman topicin aiheesta "amikset", joka käsittelee autolla kaahaavia amiksia. Nyt kuitenkin aiheena on nämä "bomberi".
HITB sanoi:Voit perustaa oman topicin aiheesta "amikset", joka käsittelee autolla kaahaavia amiksia. Nyt kuitenkin aiheena on nämä "bomberi".
Tää on jo aika vanha ja väsynyt heitto. Kyllä mua huolestuttaa enemmän ne corolla-sierra-bemari-kaaharit joilla ei ole:Ruger sanoi:Enemmän minä pelkään keski-ikäisiä, omasta mielestä paremmin toimeentulevia jotka audilla/volvolla ajelee aina vauhdilla koska heillä on TURBOvolvo.
Ammattimies sanoi:Aika moni on sanonu et temppuilut kuuluu suljetulle aluelle voisko joku antaa esimerkkejä tälläisistä suljetuista alueista mihin saa mennä hurjastelemaan?? itse en ole näitä paikkoja hirveästi havainnut.
Ruger sanoi:Osu ja uppos? :thumbs:
Enemmän minä pelkään keski-ikäisiä, omasta mielestä paremmin toimeentulevia jotka audilla/volvolla ajelee aina vauhdilla koska heillä on TURBOvolvo.
Minun puolesta pyörällä saa keulia jos silti tuntuu, oma nahka on vaarassa mutta V70llä saa tapettua jo muitakin.
Greenpeace sanoi:Yritä siinä sitten ohjata sitä pyörää kun eturengas on ilmassa...
Myth sanoi:Kyllä se takapyöräillessäkin ohjautuu, voi jopa ajaa mutkiakin. Tosin mitään nopeeta se ohjaus ei ole.
Sumu sanoi:Juu, varmaan about yhtä hyvin kuin autolla kahdella renkaalla ajaessa.