Bodyvideoita

neutraali sanoi:
aivan kauhia pätkä. homo foobikon kauhu filmi.
+
Heh, Itekkin mietin alkupuolella, että näinköhän kuulunkaan kohderyhmään, jolle leffa on suunnattu. :D

Katsoin eilen tuon Ronnien uusimman ja ennakko-odotukset olivat todella alhaalla, kun leffa oli täällä haukuttu ihan lyttyyn.

Eihän tuossa samaa tunnelmaa ollut mitä parissa ensimmäisessä leffassa, mutta minun mielestä ihan oikea suunta. Se mitä ykkösessä ja kakkosessa tapahtui se on nähty, jos haluan nähdä lisää sitä katson aiemmat uudelleen. Tässä oli esitelty sitä puolta ronniesta, mitä ei oltu vielä nähty. Treeniä laitteilla, unohtamatta lepposaa rupattelua aussitoimittajan kanssa ym. :rolleyes: :D

Totta puhuen, se on varmaan ihan sama mitä Ronnie tekis videolla, ei siitä voi olla pitämättä. :rolleyes:

:4:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
rahkanaama sanoi:
+
Heh, Itekkin mietin alkupuolella, että näinköhän kuulunkaan kohderyhmään, jolle leffa on suunnattu. :D

Katsoin eilen tuon Ronnien uusimman ja ennakko-odotukset olivat todella alhaalla, kun leffa oli täällä haukuttu ihan lyttyyn.

Eihän tuossa samaa tunnelmaa ollut mitä parissa ensimmäisessä leffassa, mutta minun mielestä ihan oikea suunta. Se mitä ykkösessä ja kakkosessa tapahtui se on nähty, jos haluan nähdä lisää sitä katson aiemmat uudelleen. Tässä oli esitelty sitä puolta ronniesta, mitä ei oltu vielä nähty. Treeniä laitteilla, unohtamatta lepposaa rupattelua aussitoimittajan kanssa ym. :rolleyes: :D

Totta puhuen, se on varmaan ihan sama mitä Ronnie tekis videolla, ei siitä voi olla pitämättä. :rolleyes:

:4:

Mun mielestä aika korni mutta silti mielenkiintoinen ja hauska video. Treeniosuuksien takia tätä ei kannata katsoa.

Ronnien ja Cutlerin leffat kaikkein parhaimpia ja Cutlerin paras koska se on niin tyylikäs ukkeli ja Ronnie vaan semmoinen Gorilla.
Kyllä on poikien rakenteessa paljon eroa jos Savolaista vertaa näihin edellä mainittuihin,ell ihmekkös kun ei pärjää.

ronnien eka vilmi on katottu. ihan ok vilmi oli. se muijja oli kyllä aivan järkky, ronnie taas oli IMO paljon siistimpi tossa eka vilmissä kuyin nykyään. jalat sillä on kehittynyt eniten mun mielestä aika janalla 1998>>>>2005

neutraali sanoi:
aivan kauhia pätkä. homo foobikon kauhu filmi.

En ole kyseistä rainaa nähnyt, mutta Gunterhän tosiaan jätti muutama vuosi sitten vaimonsa ja alkoi hengailemaan ihan reippaasti poikien kanssa. Luulen siis, että ainakin Yhdysvalloissa filmille on haettu suoraa kohderyhmää.

FIBOssa Gunter on aina Weiderin osastolla, ja nimmarijono kiemurtelee ympäri suurta näyttelyhallia. Olen miehen livenä nähnyt, ja eihän tuosta äijä paljon enää komeampi voi olla.

Jouni Virtamo sanoi:
En ole kyseistä rainaa nähnyt, mutta Gunterhän tosiaan jätti muutama vuosi sitten vaimonsa ja alkoi hengailemaan ihan reippaasti poikien kanssa. Luulen siis, että ainakin Yhdysvalloissa filmille on haettu suoraa kohderyhmää.
Tuo oli kyllä aikamoinen isku vasten kasvoja. :eek: Vaikka leffan perusteella jotain tuon suuntaista saatoin odottaakkin. :rolleyes:

Jouni Virtamo sanoi:
FIBOssa Gunter on aina Weiderin osastolla, ja nimmarijono kiemurtelee ympäri suurta näyttelyhallia. Olen miehen livenä nähnyt, ja eihän tuosta äijä paljon enää komeampi voi olla.
Vahvistaa entisestään käsitystä, että parhaimman näköiset on aina homoja. :D

Ai että Günther onki bi tai homo :eek:
Ja mä kun olin sen fani, meinasin jopa ostaa julisteen :wall:

No kova kaveri silti, varsinki mr. Olympia 2002:ssa.

radial sanoi:

onhan se komia raaminen kaiffari, ei mikään hukka pätkä niinku esim lee priest. mutta onhan se aina ollu vähän gayn olonen, olkoon se sitten hetero tai gay.

radial sanoi:

Ihan offtopiccia, mutta entäs sitte, jos joku boudari oiski homo? Munmielestä aika tyhmä syy olla ostamatta julistetta, tai lopettaa fanittaminen :D .

Shawn Ray - Final countdown katsottu. Mun makuun tosi hyvä pätkä. Ukko selostaa kaikkea, jopa järkevää jatkuvasti ja kertoo koko ajan mitä tekee jne... Tässä pätkässä oli kaikkea sopivasti sekaisin. Oikein hyvä!!

Weak sanoi:
Ihan offtopiccia, mutta entäs sitte, jos joku boudari oiski homo? Munmielestä aika tyhmä syy olla ostamatta julistetta, tai lopettaa fanittaminen :D .
Kyllähän tuon nyt kestää ja tulen jatkossakin fanittamaan Güntheria, mut kun olin pitänyt kaveria aina maskuliinisuuden perikuvana niin nyt on vähä vaikea asennoitua siihen että se ottaakin joltain muulta kakkoseen. :D

edit: vois lopettaa tän offtopicin jauhamisen jo pikkuhiljaa. Oisko kellään muuten linkkiä tohon rock hard -torrenttiin?

Huh! Toi Gunterin pätkä, ihan paskaa. Ukko treenaa öljyttynä ja ne farkkushortsit oli todellakin melko rivot. Heti tältä istumalta keksin silti vielä paskemman videon, joka on Greg Kovacsin pätkä, se oli jopa niin paska, että se piti poistaa koneelta.

nigster sanoi:
Huh! Toi Gunterin pätkä, ihan paskaa. Ukko treenaa öljyttynä ja ne farkkushortsit oli todellakin melko rivot. Heti tältä istumalta keksin silti vielä paskemman videon, joka on Greg Kovacsin pätkä, se oli jopa niin paska, että se piti poistaa koneelta.
Kyllä mä Gunterin pätkän sekä Berlin Wallin poistin koneelta, ei napannu :D
siis muita filmejähän ei tarvii kattoa kun Another Blonde Myth, Maryland Muscle Machine, Blood&Guts,Made In Germany ja jompi kumpi Ronnien filmi (jos haluu kattoo kovaa selkätreeniä,kattoo Unbeliaveblen, jos taas jalkatreeniä,kattoo Costin),muut on turhia :D no ehkä sen Cutlerin uusimman voi vielä kattoa :D

EDIT:no Shawn Rayn filmi vielä,mutta sitten ei muita :D

Meikälaisella on nämä himassa:
Dvd-
Supermassa the return:rock: :rock:
Dorian Yates- Blood & guts
Ronnie Coleman- Cost of redemption
Kevin Levrone- Maryland muscle machine

Vhs-
Ronnie Coleman- Unbelievable
Jay Cutler- Cut above :urjo: (vituttaa se tyyppi!)
Lee Priest- Another blond myth
Craig Titus
Batle for the olympia 99, 00, 01

Battle for the olympia 1998 on ihan katsomisen arvoinen pätkä. Mainittakoon, että Kevin Levrone ottaa tässä viteossa 12 päivää ennen olympiaa penkistä mm. helpon 6x200 ja 3x220. Vinopenkistä 6x180 ja 4x200. :worship:

Sekä myös Mr. Olympia 2002 on jotenkin kovaa settiä mun mielestä, paljon hienoja vapareita yms...

nigster sanoi:
Battle for the olympia 1998 on ihan katsomisen arvoinen pätkä. Mainittakoon, että Kevin Levrone ottaa tässä viteossa 12 päivää ennen olympiaa penkistä mm. helpon 6x200 ja 3x220. Vinopenkistä 6x180 ja 4x200. :worship:

Sekä myös Mr. Olympia 2002 on jotenkin kovaa settiä mun mielestä, paljon hienoja vapareita yms...
jos se on se missä kevin pukkaa verkka takki päällä, niin siinä penkissä on noin 230kgx3 ja 4 autettuna. jenkki lätkät on 20,4kg ja lisäksi siellä tangon päässä on 2,5kilon hilut.

neutraali sanoi:
jos se on se missä kevin pukkaa verkka takki päällä, niin siinä penkissä on noin 230kgx3 ja 4 autettuna. jenkki lätkät on 20,4kg ja lisäksi siellä tangon päässä on 2,5kilon hilut.

Taitaa se sentäs hupun ottaa pois nostojen ajaks. Prkl, kyllä Kevin on kova jätkä. M3 on varmaan paras treenivideo mitä oon nähny.

Kopriainen sanoi:
Taitaa se sentäs hupun ottaa pois nostojen ajaks. Prkl, kyllä Kevin on kova jätkä. M3 on varmaan paras treenivideo mitä oon nähny.
ei nosta, sillä on pipo päässä :)

neutraali sanoi:
jos se on se missä kevin pukkaa verkka takki päällä

ei nosta, sillä on pipo päässä

Nyt puhutaan eri pätkästä. Tuo on M3:ssa ja tuo josta itse mainitsin niin tapahtuu BFTO 1998:ssa ja tosiaan 12 pvä ennen kisoja. M3:ssa on verkkatakki ja pipo, BFTO:ssa on huppari päällä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom