Bodyvideoita

DC ++:lla löytyi hubi nimeltään Pumping Iron, jolta löytyi kivasti bodyvideoita avi-formaatissa eli itse imutin seuraavat:

Arnold:
Pumping Iron (kesto n. 1h 22 min, koko 633 MB)
Total Rebuild (kesto n. 44 min, 490 MB)

Ronnie:
The Unbelievable ( 1h 20 min, 533 MB

Yates:

Blood And Guts (1 h 3 min, 693 MB)

The Battle For The Olympia 96 CD1.mpg
The Battle For TheOlympia 96 CD2.mpg (Yht. n. 1 h, n. 560 MB, Wheeler, Dillet, Ray jne.)

Ja sekalaisia pätkiä mm. Robby Robinson, Aaron Baker jne.

Jos pääsette nopeaan laajakaistaan kiinni, niin kannattaa imuroida jos vaan mahdollista. Ja mikä parasta, tämä hubi ei vaadi mitään omalta koneelta jakoon :kippis1:

Viimeksi muokattu:

Tomi

VIP
Originally posted by Ozzy

Yates:

Blood And Guts (1 h 3 min, 693 MB)

Sweeeeeeeeet! Voisikohan joku paiskata ton mulle DCC:llä VIP-chatin kautta tänä iltana? Näin ton joskus pari vuotta sitten ja voihan jumaliste niin on loistava video!

Ban

Näyttäs olevan jaossa myös Battle for the Olympia 2000:kin ja Mr. Olympia 2001 :kippis1:

:kippis1: En oo koskaan löytäny näin hyvää hubia! Kiitos :kippis1:

juhata

Banned
Ikä
47
mikä on pielessä kun tulee kaikista "Connection timeout"

Lukee se mullakin välillä, mutta venailepa hetki niin sen pitäisi aloittaa imutus...

löytyykö kazaalla tai imeshillä tuo dorian yatesin video?ja millä nimellä pitää hakea?

Ban

Onko kukaan ladannut Pumping Iron hubilta Mr O 2001 ja saanut sen peräti toimimaan? (unknown file format, vaikka pitäisi olla .mpg)

Originally posted by Ban
Onko kukaan ladannut Pumping Iron hubilta Mr O 2001 ja saanut sen peräti toimimaan? (unknown file format, vaikka pitäisi olla .mpg)
Toimii perfect, ohjelmalla: Sthsdvd

Tomi

VIP
Originally posted by Ban
Siinä piti olla joku pieni hassu ohjelma lisäksi. Oliskohan ollut joku "Elecard" tai jotain sinnepäin? Mulla näky vasta sen Elecardin kanssa, vaikka oli divx-pro codec -ajuritkin ladattu.

Originally posted by Tomi77
Siinä piti olla joku pieni hassu ohjelma lisäksi. Oliskohan ollut joku "Elecard" tai jotain sinnepäin? Mulla näky vasta sen Elecardin kanssa, vaikka oli divx-pro codec -ajuritkin ladattu.
Mutta näkykö sulla ihan oikeella kuvasuhteella, kuten näkyy tuolla mun laittaman linkin ohjelmalla? Kaikilla muilla ohjelmilla mulla oli neliökuva, paitsi tuolla shtsdvd:llä.. Siihen ei oikeen codecitkaan vaikuttanu.

Tomi

VIP
Originally posted by Läissy

Mutta näkykö sulla ihan oikeella kuvasuhteella, kuten näkyy tuolla mun laittaman linkin ohjelmalla? Kaikilla muilla ohjelmilla mulla oli neliökuva, paitsi tuolla shtsdvd:llä.. Siihen ei oikeen codecitkaan vaikuttanu.
No nyt kun kysyt, niin ei näy normaalilla formaatilla, vaan sellasella pystysuunnassa venytetyllä. Kiitos Mho, pitää loadata myös toi..

jpr

jes

imuttelin pitkää tota dorianin videoo imehiltä ,mutta kyllä kannatti törkeen HYVÄ blood and guts,karjuminenki on sentään miehisen kuulosta eikä kimeetä ...light weight babyyyyy.

------on se sälli ollu joskus-------------:kippis1:

Dorianin Blood and guts löytyy myös dc:stä... ite sen imasin...
jos joku haluaa ja löytyy NOPEA yhteys ni voi sen meikulta imasta tai voin uppia...

"Title: Mr O 2001
Artist: BodyBuilders
Size: 768,488KB
Keyword: bodybuilder bodybuilding olympia posing flexing muscle gay"

Mitä helvettiä toi viimenen keyword liittyy siihen videoon...???
:D