Bodyvideoita

JWO sanoi:
TARKISTUS:

Onko video: Final Countdown (Shawn Ray).mpg
varmasti tuo kehonrakennus leffa, vai se saakelin haastis/dokkari?

Kyllä, kyseessä on pätkä valmistautumisesta 98 Olympiaan.

Edit: Tuo Flexin Mass Construction on kuvattu pari päivää ennen 96 Olympiaa :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Karpaasi85 sanoi:

Kiitokset tästä :rock: helkkari että flex näyttää :kuola:

JWO sanoi:
TARKISTUS:

Onko video: Final Countdown (Shawn Ray).mpg
varmasti tuo kehonrakennus leffa, vai se saakelin haastis/dokkari?

kertokaa jos tiedätte, etten turhaan lataa loppuun jos on se haastis. :worship:
Joo on treeni video.
edit: karpaasi perkele :)

Karpaasi85 sanoi:

Jos saan korjata, niin 2 päivää jälkeen olymppian :)

Onko kukaan saanut imastua eMulelta seuraavia leffoja:
-Dexter jackson the blade, titans sarjan leffa
-Victor Martinez, titans sarjaa myös
-The Battle For The Olympia 2004

Mikähän helvetti tohon mun muuliin tuli, kaikki noi leffat oli tulossa hyvää kyytiä. Sammutin masiinan ja nyt se saatanan muuli ei löydä koko palvelinlistaa

The battlen olen saanut ainakin torrentilla joskus. muita ei ole koskaan näkynytkään! juu muuli vittuilee aika lailla välillä, kannattaa vaihtaa torrentt...

PRIEST sanoi:
The battlen olen saanut ainakin torrentilla joskus. muita ei ole koskaan näkynytkään! juu muuli vittuilee aika lailla välillä, kannattaa vaihtaa torrentt...
Et satu muistaan minkä torrent sivun kautta löysit ton battlen?
Toi muuli on kyllä aika hanurista, joillakin se toimii, mutta mulla ei ole ikinä kunnolla toiminut

Löytyykö Arnoldin Total Rebuild joltakin trackkerilta torrenttina? Thepiratetebay.org kokeiltu...siellä oli ainakin pari videoo.
t.tane

Niin on. Pitäis jostain kehittää tekstitys siihen niin ei tarttis arvailla mitä Ronnie ja aussikaveri yrittää sanoa. Mutta jos huonosta lähdetään oikein kunnolla puhumaan niin muulilla löytyy myös Bodybuilding - Mike Mentzer's Hit. Siinä on muuten harvinaisen väsyttävä ja tosipaska tekele.

yritin tässä selailla tätä elämääkin pidempää threadia läpi :D mutta silmääni ei pistänyt yhtään mitään infoa/linkkiä naisten body videoista. Ei kellään sattuisi olemaan tietoa , mistä vois löytää vaikkapa fitness/figure kisoista videoita? olisi aivan mahtavaa nähdä esim. Jen Hendershottin kisaohjelmaa jne.
itse en ole vielä yhtään kunnon videota löytänyt :(

2005 Ms. Olympia dvd:ätäkään ei tunnu saavan vielä mistään. Onko tietoa milloin se julkaistaan?

Eipä tuo Ronsterin "on the road" mikään huono ollut. Vitutti vaan se äijä ku haastatteli koko ajan siinä. Jäi myös harmittamaan koska videossa ei treenattu ollenkaan ojentajia eikä pohkeita. Ihan ok pätkä siis, muttei vedä vertoja unbelievable:lle. Metroflex -fiilis jäi myös puuttumaan :).

Onkos kukaan saanut käsiinsä The Battle For The Olympia 2004:sta? Jos on niin mistä? :D

Frederik sanoi:
Kohtuu tylsä tuo ronsterin on the road :down:
Ai kohtuu? Tekijöillä ei mitään tietoa koko lajista, yksipuolista treenin kuvaamista ja muutenki täys paska. Saliki joku laitehelvetti. Ja ne leikkaukset, one, two,three, four, five ja uudestaan alusta.:wall: Parit hauskat kommentit sieltä heru ronsterilta tahattomasti ja pakolliset good ol´chickenit ja yeah buddyt tuli vaan haastattelijan pyynnöstä.:arvi:

e: no vittu siin mistää chickeneist puhuttukkaa :jahas: :D mut pointti varmaa selveni

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom