haavevahva
Banned
BTFO 2004 on julkaistu. Kertokaas sitten kun se löytyy internetin mielenkiintoisesta maailmasta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on pikkusen "kusetusta" se kakkos osa..........Taitaa olla liki samankokoinen tiedosto mitä ykkös osa, mutta se alkaa jostain ykkösen puolivälistä ja uutta matskua siinä taitaa olla vissiin maksimissaan 30min. Joku säätäjä pakannut sen oikein viimesen päälle Tarvis väsätä se tohon ykkösen jatkoksi suoraan :jahas:Alec sanoi:olen edelleen erittäin kiinnostunut dennis jamesin filmin kakkoscdstä
Tylerd sanoi:Se on pikkusen "kusetusta" se kakkos osa..........Taitaa olla liki samankokoinen tiedosto mitä ykkös osa, mutta se alkaa jostain ykkösen puolivälistä ja uutta matskua siinä taitaa olla vissiin maksimissaan 30min. Joku säätäjä pakannut sen oikein viimesen päälle Tarvis väsätä se tohon ykkösen jatkoksi suoraan :jahas:
Kaverilla on enkä ole viitsiny imeä sitä itelleni ennekun kaveri kerkee pakkaan sen yhteen pötköön :D Ite en osaa moisia temppuja Voin mä sitten ilmoitella kun sen saanAlec sanoi:no vittu saatana...
tarkottaako tämä nyt sitä että sulla on se kokonaan?
care to share?
No voihan tuon imasta niin mä sitten ilmoittelen hubia missä luuraan Nyt en pääse kaverin jaoille kun molemmat hubit on kaatunut missä kaveri majailee Mennöö toiselle päivälle, mutta eikait tässä jäniksen seljässä olla ;)Alec sanoi:pärkkele..kyllähän mä sen oisin yhdistelly...moviemakerilla =)
kuullostaa suunnitelmalta :D näin tehdään :DTylerd sanoi:No voihan tuon imasta niin mä sitten ilmoittelen hubia missä luuraan Nyt en pääse kaverin jaoille kun molemmat hubit on kaatunut missä kaveri majailee Mennöö toiselle päivälle, mutta eikait tässä jäniksen seljässä olla ;)
Aika vähän noissa leffoissa on mitään tollasta.......Lee Priestin Training camp and career highlights leffassa on jonkun verran poseerausta ja kuvaus sessioita jne..... mutta saako siitäkään mitään sen kummemmin irti.SIPI sanoi:En tiedä onko tämä oikea/hyvä tredi kysyä tätä, mut pistetään silti tänne.
Olisiko kellään tiedossa hyvää bodyvideota, jossa näytettäisiin paljon vapaaohjelmia tai näytettäisiin mallia miten vapaaohjelmassa eri poseerausten välillä olisi sulavaa liikkua?... Kaverin vapaaohjelmaa tässä ruvetaan hiljalleen hiomaan, joten kaikki apu ja vinkit ovat tervetulleita.
Ai niin prkl päässyt unohtuun tyystin koko juttuAlec sanoi:kuullostaa suunnitelmalta :D näin tehdään :D
tuo hubien kaatuminen on vittumaista,itekin löysin helvetin hyvän svenskihubin mistä löyty melkei kaikki bodyfilmit mitä toivoa saatto niin eikös se saatana mee ja kaadu