Bodyvideoita

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jos joku viittis pistää mulle privana pari hyvää hubiossaa mistä löytys noita filmejä
itellä on 15Gt tavaraa ja olen edelleen erittäin kiinnostunut dennis jamesin filmin kakkoscdstä
multa voi tulla kyselemään seuraavia jos joku on kiinnostunu
craig titus the video
dennis james the way I do it Cd1
dorian yates blood and guts
gunter schlierkamp rockhard
heiko kallbach the berlin wall cd1&cd2
jay cutler new,improved and beyond cd1&cd2&cd3
kevin levrone m3
lee priest the blond myth
lee priest another blonde myth
lee priest training camp and career highlights
marcus ruhl xxxl
marcus ruhl made in germany
nasser el sonbaty nasser on the way part 1
mariusz pudzianowski dominator
bbc testosterone boys
bbc luis theroux's weird weekends-bodybuilding
pumping iron
making of pumping iron
ronnie coleman the unbelievable
ronnie coleman the cost of redemption cd1&cd2
shawn ray final countdown
shawn ray inside and out

Alec sanoi:
olen edelleen erittäin kiinnostunut dennis jamesin filmin kakkoscdstä
Se on pikkusen "kusetusta" se kakkos osa..........Taitaa olla liki samankokoinen tiedosto mitä ykkös osa, mutta se alkaa jostain ykkösen puolivälistä ja uutta matskua siinä taitaa olla vissiin maksimissaan 30min. Joku säätäjä pakannut sen oikein viimesen päälle :rolleyes: Tarvis väsätä se tohon ykkösen jatkoksi suoraan :jahas:

Tylerd sanoi:
Se on pikkusen "kusetusta" se kakkos osa..........Taitaa olla liki samankokoinen tiedosto mitä ykkös osa, mutta se alkaa jostain ykkösen puolivälistä ja uutta matskua siinä taitaa olla vissiin maksimissaan 30min. Joku säätäjä pakannut sen oikein viimesen päälle :rolleyes: Tarvis väsätä se tohon ykkösen jatkoksi suoraan :jahas:

no vittu saatana...
tarkottaako tämä nyt sitä että sulla on se kokonaan?
care to share?

Alec sanoi:
no vittu saatana...
tarkottaako tämä nyt sitä että sulla on se kokonaan?
care to share?
Kaverilla on enkä ole viitsiny imeä sitä itelleni ennekun kaveri kerkee pakkaan sen yhteen pötköön :D Ite en osaa moisia temppuja :hyper: Voin mä sitten ilmoitella kun sen saan

pärkkele..kyllähän mä sen oisin yhdistelly...moviemakerilla =)

Alec sanoi:
pärkkele..kyllähän mä sen oisin yhdistelly...moviemakerilla =)
No voihan tuon imasta niin mä sitten ilmoittelen hubia missä luuraan:) Nyt en pääse kaverin jaoille kun molemmat hubit on kaatunut missä kaveri majailee :eek: Mennöö toiselle päivälle, mutta eikait tässä jäniksen seljässä olla ;)

Tylerd sanoi:
No voihan tuon imasta niin mä sitten ilmoittelen hubia missä luuraan:) Nyt en pääse kaverin jaoille kun molemmat hubit on kaatunut missä kaveri majailee :eek: Mennöö toiselle päivälle, mutta eikait tässä jäniksen seljässä olla ;)
kuullostaa suunnitelmalta :D näin tehdään :D

tuo hubien kaatuminen on vittumaista,itekin löysin helvetin hyvän svenskihubin mistä löyty melkei kaikki bodyfilmit mitä toivoa saatto niin eikös se saatana mee ja kaadu

En tiedä onko tämä oikea/hyvä tredi kysyä tätä, mut pistetään silti tänne.

Olisiko kellään tiedossa hyvää bodyvideota, jossa näytettäisiin paljon vapaaohjelmia tai näytettäisiin mallia miten vapaaohjelmassa eri poseerausten välillä olisi sulavaa liikkua?... Kaverin vapaaohjelmaa tässä ruvetaan hiljalleen hiomaan, joten kaikki apu ja vinkit ovat tervetulleita.

SIPI sanoi:
En tiedä onko tämä oikea/hyvä tredi kysyä tätä, mut pistetään silti tänne.

Olisiko kellään tiedossa hyvää bodyvideota, jossa näytettäisiin paljon vapaaohjelmia tai näytettäisiin mallia miten vapaaohjelmassa eri poseerausten välillä olisi sulavaa liikkua?... Kaverin vapaaohjelmaa tässä ruvetaan hiljalleen hiomaan, joten kaikki apu ja vinkit ovat tervetulleita.
Aika vähän noissa leffoissa on mitään tollasta.......Lee Priestin Training camp and career highlights leffassa on jonkun verran poseerausta ja kuvaus sessioita jne..... mutta saako siitäkään mitään sen kummemmin irti.
Kisavideoistahan löytyy vapareita, siitä vaan kaverille hiomaan Melvin Anthonyn viime vuoden Arnold Classicin vaparia jolla irtosi best poser titteli :D ;)

Alec sanoi:
kuullostaa suunnitelmalta :D näin tehdään :D

tuo hubien kaatuminen on vittumaista,itekin löysin helvetin hyvän svenskihubin mistä löyty melkei kaikki bodyfilmit mitä toivoa saatto niin eikös se saatana mee ja kaadu
Ai niin prkl päässyt unohtuun tyystin koko juttu :eek:

Meni puihin meidän suunnitelma :( Kaverin kovo kärähti paskaksi ja Dennisi meni sen siliän tien eikä ole uutta löytynyt toistaseks...............

Tuli katottua tuossa Chris Cormier Real Deald DVD ja ihan katottava oli. Hyvänä puolena oli, että kun jotain liikettä tehtiin niin sitä näytettiin vain pari sarjaa eikä kymmentä sarjaa eli ei ollut niin puuduttavaa kuin jotkut treenivideot. Syömisiä ei näytetty yhtään vaan se oli vain treeniä ja yksi kerta hierojalla.

Extroissa oli messuosastolla oloa/fanien kanssa kuvien ottaminen, kuvaus sessio Victor Martinezin kanssa (Bodylehdessä ja MD:ssä ollut artikkeli muistaakseni miesten selkätreenistä) ja Mr. USA 1993 Chrisin esiintyminen ja Overall posedown.

sitä tässä itekki on tullu etittyä joka paikka mutta ei oo löytyny muuta ku feikkejä jotka ei lähe lataamaan yhtään ilmotelkaa jos joku löytää oikean..

Itse olen ollut ihan hermona kun pätkää ei ole tullut nettiin, olen etsinyt viimeiset 13 päivää tiedostoa monista eri lähteistä, mutta vain feikkejä on löytänyt. Pitää vielä hehkuttaa, että en vieläkään tiedä lopullisia tuloksia, joten jännitys tiivistyy entisestään.

Weiderit vs. warettajat on ilmeisesti kääntynyt Weiderien hyväksi... :hyper:

miten tuota toi toimii DC++:lta hakea niitä hubeja missä olisi enemmänkin noita bodyvideoita....peruskäyttäjä kun on vähän pihalla näistäasioista.:)

Onko kukaan tilannut esim. Ebaystä DVD:tä? Tuolta löytyisi mielenkiintoisia bodyDVD:tä kohtuu hintaan. Minkähänlainen on tuo MuscleTechin 3:n DVD paketti? Onkohan se yhtä mainosta vai onko oikeasti mielenkiintoinen? Itse ajattelin, että jossain vaiheessa kun rahatilanne sen sallii niin tilailen Ebayn kautta noita DVD:tä.

TARKISTUS:

Onko video: Final Countdown (Shawn Ray).mpg
varmasti tuo kehonrakennus leffa, vai se saakelin haastis/dokkari?

kertokaa jos tiedätte, etten turhaan lataa loppuun jos on se haastis. :worship:

Sen lisäksi otin juuri valmiiksi pitkästä aikaa Flex Wheeler Mass Construction_Rip_By_RoRy.avi :)

edit: oho, tota flexin leffaa en oo edes nähny!!!! JEAH! hyvä kuvakin viellä ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom