Bodylastics

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JonEsz
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Tällaisesta ilmestyksestä puhuisin kuin bodylastics. Googlettakaa sherlockit niin löytyy.
Tuollaista sivua kun http://www.iwantsixpackabs.com/ olen tsiikaillut. Hyvältä vaikuttaa. Sieltä sellainen osio kuin http://www.iwantsixpackabs.com/workout/week3.html eli viikko kolme.
Huomaatte nuo kumit, millä hän treenaa, ovat nimeltään siis yllätys yllätys Bodylastics.
Olisin kiinnostunut saamaan sellaiset käsiini, mutta niitä ei voi Suomeen asti tilata. Tietäisikö kukaan tuollaisia samanlaisia ilmestyksiä, mitä saisi tästä jostain lähistöltä?

älä semmosta liirumlaarumia...

Eikös noista sivuista tullu muuten jossain threadissä sanomista, ja paljon...

Enhän minä löytänyt edes googlettamalla kunnon sivuja mistä tilata.
Joo ihan hyvä vaan. Jos todella uskot ton sixpack 16 viikossa niin sitten voit tilata ihan minkä tahansa tv-shop tuotteen. Se sixpack ei tule sieltä näkyviin ku diettaamalla ja sekin edellyttää että ne vatsalihakset on treenattu siihen kuntoon että sieltä voi jotain näkyä. Pelkkä totalgym, kuminauhat tai joku treenivideo ei sitä sixpackia tuo esiin teki niitä sitten kuinka paljon vaan ellei samalla laihduta.

Tuo treeniohjelma yhdistettynä diettiin niin uskoisin tulevan tulosta hyvinkin.
Joo varmasti jotain tuloksia tulee, mutta treenaamista ei kannata välttämättä aloittaa dieetillä ellei ole reilusti ylipainoinen. Ei tuokaan sivun tyyppi ole aivan tyhjästä aloittanut, niin kuin tuolla lukeekin, vaan hänellä on ollut tuota lihasmassaa minkä päältä on sitten rasvat laihduttanut pois.

WARNING: These are the secret six pack ab programs that health clubs, fitness equipment stores, and personal trainers don't want you to know about.

Secrets designed to make you look great naked, without going to the gym.
:D

http://stores.ebay.com/sivartproduc...QcolZ2QQdirZQ2d1QQfsubZ16946980QQftidZ2QQtZkm

Tuolta ainakin voi tilata suomeen mutta pelkät kustannukset on jo 40 dollaria ja itse bodylastics vehje on 70 dollaria... yhteensä siis tuli 110 dollaria plus ehkä sitten verot jos oikein huono munkki käy...aika halpa hinta pienelle postipaketille...:eek:

Itse olen kanssa miettinyt että onko tuommosesta mihinkään, jos jostain löytyisi järkevillä postimaksuilla niin voisin piruuttani tilata tuommosen ja katsoa kuinka paljon noi kumit venyy :D

Nuo näytti äkkivilkaisulta aika samannäköisiltä kuminauha&tanko-viritelmiltä kuin mitä Suomessa myydään jollain Gymstick tms nimellä. Ainakin sokoksella oli eilen jotain tuon näköistä, kuin etsin thera-band kuminauhoja (ei löytynyt). Olkapäänseudun kuntoutukseen noita kuminauhoja käytän muutamassa liikkeessä, tuntuu kyllä aika hyvältä noilla treenaus, kun vastus kasvaa silleen kun se nyt tuommoisella kasvaa. Progressiota on tietysti vähän vaikeampi tehdä/mitata, mutta nuo onkin mulla vaan täydentämässä muuta treeniä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom