BodyFitness -leirille heinäkuussa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rocket
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Jeps Jeps, elikkä lahden cumuluksessa ei ole enää 2 henken huoneita vapaana, joten kannattaa toimia pian jos ees jonninmoisen huoneen haluaa varata.

1 hengen huoneissa on 140 senttinen sänky, joten siihen tietty mahtuu just ja just 2.

edit: jos jollain vielä huone varaamatta, netistä sai vielä huoneen, puhelimella ei !

Kummallista palvelua !

Soititko suoraan sinne Cumulukseen? Aattelin vaan, et oisko sitä leiriä varten jo varattu tietty määrä huoneita. Ainakin mä laitoin tossa ehkä tunti sitten postia siihen B&K:n meiliosoitteeseen, ja sain samantien K.P:lta vahvistuksen, että huone (2hh) pitäis olla varattuna.

Ainakin ennen Fitnessliitolla on ollut oma kiintiönsä huoneita esim. leirejä, ja kisoja varten. Todennäköisesti näin on siis nytkin, ja huoneet on jonkun koodinimen takana.

Ei ollut koodinimiä, eikä erikoisvarauksia,tai ainakaan respan äijä ei niistä mitään tiennyt kun kysyi soittaessani, eli ilmeisesti kannattaa hoitaa KP:n kautta, minulla kun on sellainen henkilökuntakortti niin täytyi itse hoitaa, jotta pääsee halavalla.

Netistä sain huoneen tilattua.

Osalla on varmaan jo kämppikset sovittuna, mutta viimeisimmässä mailissa oli tieto että ne joilla ei ole kämppistä valmiina saavat sitten paikan päältä itselleen kämppäkaverin. Oman huoneen voi toki myös ottaa, mutta kivempihan se kaverin kanssa.

Tärkeää: Onhan hotellihuone varattu?

Uusin BodyFitness -leiritiedote kolahti juuri mailiin: Olethan varannut hotellihuoneesi?

Hei,
Body Fitness -leiriin jo aikaa enää kuukausi! Niin nopeasti aika on kulunut!!! Mutta eipä hätää, hommat alkavat olla hyvin hallinnassa ainakin leirin järjestelyiden suhteen.

Lippe kilpailee ensi viikonloppuna Unkarin ammattilaisfigurekisassa ja hänen mukana matkustaa, kilpailemaan niin ikään, Jaana Kotkansalo. Jaana sai Pro Cardin aivan vasta hiljattain ja tekee ammattilaisdebyyttinsä Unkarissa. Lippe kisasi jo viime viikonloppunakin Los Angelesissa, mutta sieltä ei juuri yli 40 kilpailijan joukosta sijoitusta tullut. Kokemusta sitäkin enemmän;)

Leirin yksi hienoista uutisista on se, että Jaana Kotkansalo on lupautunut tulemaan leirille meidän kaikkien iloksi. Jaana viettää leirillä koko viikonlopun, joten pääsette tutustumaan tähän uuteen ammattilaistähteemme ihan person-to-person!!!

Myös Marjo Krishi laittoi kalenteriinsa ylös ainakin lauantain, kun kysyin häneltä hänen ja Markon tupareiden yhteydessä, josko hän tulisi lauantaina juttelemaan leiriläisten kanssa. Marjo aloittaa syksyn kisavalmistelunsa, mutta ehtinee paikan päälle.

Aino-Maija käväisi toukokuun puolivälissä miehensä Jannen kanssa Turkissa lomailemassa ja hikoilee taas viikot Imatralla Uutisvuoksen toimituksessa;) Tämä siksi, jos joku haluaa tietää mitä Aino-Maijalle kuuluu;)))

Hotellivarauksia on tullut, mutta jos joku haluaa vielä saada leirihotellista eli Cumulus Lahdesta huoneen, niin nyt on korkea aika astuu askel eteenpäin ja ilmoittaa hotellihuonetarpeestaan. Huoneen hinta on 70 Euroa, mutta sen voi myös jakaa kaverin kanssa ja silloin yöpyminen maksaakin vain 35 Egeä. Ilmoittakaa mahdollisimman pian hotellihuonetarpeestanne ja saatte vielä huoneen. HUOM: huoneita ei voi enää varata 15. kesäkuuta jälkeen!!!! Ja pliis, ne jotka ovat jo varanneet huoneensa, älkää vaivautuko ilmoittamaan toistamiseen asiasta (+ niiden, jotka eivät tarvitse huonetta ei myöskään tarvitse ilmoittaa siitä, ettei tarvitse huonetta... ).

leirikyydeistä

Heipsan hej kaikille mimmeille!

Heinäkuun alun leiri alkaa lähestyä ja tuumin tässä että olisi varmaan aika vähän pähkiä mm. leirikyytejä, kuka menee kenenkin kyydillä, kuka konttaa ja kuka kierii :lol2: . No eniveis...

Lähtökohdat ovat nämä:
ainakin minä olen lähdössä Carinallani rullailemaan Tampereelta Lahteenpäin. Tämä tarkoittaa sitä että 4 punttimimmiä mahtuu itseni lisäksi kyytiin. Bensakulut menevät tasan kyytiläisten (ja kuskin) maksettavaksi.

Alustavasti kaavailtiin että Melly (huonekamu :love: ), Niina (baklawaaaaah ;)), Emmah ja faidra tulisivat minun kyydissä. Pitääkö tämä tieto vielä paikkaansa? Jos ei ni, ilmottakoot siitä ja lujaa :D.

Mutta entäs muut? Lilith oli myös kyytiä vaille, mutta jos tällä jaolla mennään ni meikän kyytiin ei mahdu. Joten miltä kuulostaisi jos Lilith ottaisi oman hopan alle ja ajelisi Lahteen? Ilmeisesti sitten hänen kyytiin mahtuisi Tampereelta tai matkan varrelta mimmejä kyytiin. Miltäs tälläinen kuulostaisi? Muita ehdotuksia?

Jokos mimmit odottelevat innoissaan leiriä? Minä ainakin! :hyper:

Leirillä nähdään ja osan nään sitten jo aiemminkin kun samalla kyydillä rullaillaan... Vi ses!

ZannaZ sanoi:
Mutta entäs muut? Lilith oli myös kyytiä vaille, mutta jos tällä jaolla mennään ni meikän kyytiin ei mahdu. Joten miltä kuulostaisi jos Lilith ottaisi oman hopan alle ja ajelisi Lahteen? Ilmeisesti sitten hänen kyytiin mahtuisi Tampereelta tai matkan varrelta mimmejä kyytiin. Miltäs tälläinen kuulostaisi? Muita ehdotuksia?

Jeps, sopii mulle. Eli jos joku tarvii kyytiä Tampereelta ja matkan varrelta, niin kyydissäni pääsee.
Kovasti jo odottelenkin leireilyä :hyper:

Juu eli mun puolesta pitää tämä suunnitelma kutinsa. Carinalla huristellaan Lahteen! Mites muut? Onks kaikki okkei?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Hotpower tulee kyydissäni, ainakin näillä näkymin.

Kyytiin mahtuu vielä, jos joku on Helsingin suunnalta tulossa, tai sieltä lähimailta ajan Lahdentien kautta joten matkan varrelta voin napata jonkun kyytiin jos halukkaita ompi.

Mä dotan kanssa ihan innoissani jo leiriä! Sieltä saa varmasti hyvin uutta motivaatiota treeniin ja kiva nähdä teitä mimmejäkin siellä :)

Juu täälläkin ihan täpinöissä jo :hyper:
Joudun luultavasti ite autoileen Tampereelle. Tarvii sit ihmetellä et missä siellä nähdään ja mihinkä voin autoni jättää jajajaja (en meinaan kauheesti tunne paikkoja siellä)...mut ehtiihän täs vielä :)

Cumulus sijaitsee ihan Lahden keskustassa ja sinne on kohtuullisen helppo löytää. Ja lähellä on iso ilmanen parkkialua jos ei ole hotellin asiakas (kirjaston takana). Tietääkö Melly missä on Lahden rautatieasema tai bussiasema? Tampereelta suoraa ajettaessa tullaan rautatieaseman eteen.

Mulla on pari karttaa koneelle tallennettuna ja voin lähettää ne jos joku haluaa...

Eiku mä olen Porista tulossa ensin Tampereelle, josta sit ZannaZin kyytiläisenä Lahteen.
Tosin ei noista neuvoista haittaa ole, emmää Lahdestakaan mitään tiiä :D

Melly sanoi:
Eiku mä olen Porista tulossa ensin Tampereelle, josta sit ZannaZin kyytiläisenä Lahteen.
Tosin ei noista neuvoista haittaa ole, emmää Lahdestakaan mitään tiiä :D

Niin te näköjään sovitte tuossa yllä :jahas:
Tässä pari karttaa silti, jos saan vaan näkymään...

Ja Vapaudenkadun ja Vesijärvenkadun risteyksessä vasemalla puolella on gym1 ja Hotelli oikealla puolella. Joku Lahdessa asuva ja autoileva voi jatkaa... :D

Liitteet

• Lahden cumppari.webp
    Lahden cumppari.webp
    31,2 KB · Katsottu: 207
  • Lahden kartta.webp
    Lahden kartta.webp
    38 KB · Katsottu: 201
Heinäkuun 3-4. viikonlopun bodyfitness leirillä olisi vielä pari paikkaa vapaana! Äkkiä ilmoittautumaan!

Tänään tuli uusi fitnesstiedote sähköpostiin ja siinä oli tämmöinen maininta. Hiphei! Vieä pari Punttimimmiä megeen!

Lisätietoja leiriläisille tuoreimmasta infomailista:

TÄRKEÄÄ:
Jos majoitut Cumulus Lahti –hotelliin, tule ajoissa noin kello 11.00 hotellin aulaan, niin ehdit kirjoittautumaan sisään hotelliin, sopimaan huonekaveristasi (ellei sinulla ole jo valmiiksi sovittua) ja valmistautumaan parin päivän fitnesstykityksen! Varaa valmiiksi majoitukseen 35 EUR, joka maksetaan hotelliin sisäänkirjoittautuessa.

Leirimaksu maksetaan ennen leirin alkua. Leirin hinta on 50 EUR. Maksutapana on käteinen ja emme pysty ottamaan maksua korteilla, joten varatkaa tasaraha kun tulette. Kiitos!

OTA HUOMIOON:
1) Koska leiri menee todella nopeasti läpi ja asiaa tulee vaikka millä mitalla, niin paikan päällä ei ehkä muista kysyä kysymyksiä, joita on miettinyt koko talven ja kevään. Laita siis kysymyksiä paperille, jotta muistat kysyä sinulle tärkeistä aiheita ja saada kysymyksiisi vastauksia.
2) Ota myös mukaan muistiinpanovälineet, jotta saat kirjattua tietoa ylös, joka sinua kiinnostaa.
3) Ota mukaan treenivaatteet, sisä- sekä ulkoliikuntaa varten.

Leirin toimintaa tukee kevään kisojen pääsponsori Fenno Natura eli saat pienen paketin Nutri Plus –tuotteita pikkuproteiininnälkään ja tietysti jokaiselle oma drinkkishaker kotiin vietäväksi.

Olemme ylpeitä tiedottaaksemme siitä, että leirille osallistuu vierailevina tähtinä myös Figure Olympiaan tähtäävä ja Unkarin Pro-kisan kakkonen Jaana Kotkansalo, viime vuoden Fitness SM-voittaja ja moninkertainen MM-finalisti Marjo Krishi ja tietenkin kaikkien aikojen menestyksekkäin suomalainen fitnesskilpailija ja liiton päävalmentaja Riitta Koukkari.

Jaana on Lahdessa koko viikonlopun ja osallistuu leiriin kovalla innolla. Voitte myös kysell ä Jaanalta mielipiteitä eri asioihin. Jaana on luvannut lähteä teidän kansaanne myös bilettämään, joten hauskaa tulee olemaan kemiläisen figuresensaation kanssa ;)

Riitta on Jaanan tapaan mukana koko viikonlopun ja auttaa tarvittaessa leiriläisiä.

Marjo tulee leirille ainakin sen alkupuolelle ja pitää noin puolen tunnin luennon/esitelmän lisäravinteista. Ja tuskin Marjollakaan on sellainen kiire, etteikö häneltä voisi kysellä mieltäpainavia fitnessjuttuja.

Liiton päätuomari, Pasi Lakaniemi on mukana ainakin lauantaina ja jos joku kilpailuun tänä syksynä tähtäävä haluaa saada neuvoja miten kilpailussa pitää seisoa tai haluaa arvioida kuntonsa, Pasi on juuri oikea mies tähän hommaan. Kuntoa ei tietenkään tarvitse näyttää, mutta melkein kaikki lajin huiput haluavat Pasin mielipiteen ennen kisaa ja haluavat tarkistuttaa seisomisasentoja vielä päivä ennen kansainvälistä kisaa paikan päällä kisamatkalla. Vankkaa ammattitaitoa siis tarjolla!

Mahtuisko viel jonkun lauantaina Tampereen ohi ajavan kyytiiin yks leirille lähtevä tavis kokonen pylly ja iso rinkka?? Tai sitte jos joku menee Jyväskylän kautta, niin sekin sopis. Ei viittis lähtee yksin ajelee tyhjällä autolla, jos mahtuis viel jonkun kyytiin.

Laittaa sitte vaik postia!

Vega sanoi:
Mahtuisko viel jonkun lauantaina Tampereen ohi ajavan kyytiiin yks leirille lähtevä tavis kokonen pylly ja iso rinkka?? Tai sitte jos joku menee Jyväskylän kautta, niin sekin sopis. Ei viittis lähtee yksin ajelee tyhjällä autolla, jos mahtuis viel jonkun kyytiin.
Ainakin mun kyytiini mahtuu. Tampereelta siis lähden liikkeelle.
Posti kulkee mulle osoitteeseen
lilith@pakkotoisto.com

Suositut

Back
Ylös Bottom