Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
faidra sanoi:Melly, mä ja Zannaz ollaan Tampereelta, ja jos Zannazin autolla mennään niin kyytiin mahtuu varmasti Tai mennään junalla porukalla! Tuu ihmeessä meidän mukaan
emiliana sanoi:Kuulosti kivalta.Onko tämä leiri tarkoitettu lähinnä niille jotka kilpailee sykyllä?
Sakael sanoi:Käsittääkseni tämä on tarkoitettu kaikille, jotka treenaavat kovaa. En ainakaan itse ole menossa kisoihin syksyllä, mutta silti ilmoittauduin leirille. Mennäänkö Ironbutt vaikka samaa matkaa? Hotellikämpiskin olisi kiva...
Ironbutt sanoi:Leiristä: syksyn kisaajille on ihan omat leirinsä. Tämä Body Fitness leiri on tarkoitettu nimenomaan aloitteleville, joiden kisatavoitteet voi olla parinkin vuoden päässä. Tämä ainakin minulla - lihaksia pitää vielä kasvattaa tovin aikaa. Ei muuta kuin rohkeasti messiin!
faidra sanoi:Melly, mä ja Zannaz ollaan Tampereelta, ja jos Zannazin autolla mennään niin kyytiin mahtuu varmasti Tai mennään junalla porukalla! Tuu ihmeessä meidän mukaan
faidra sanoi:Mä ainakin oon tulossa. Rocket, vieläkö ollaan menossa hotelliin yöksi? Ei oo kauheen paha hinta toi 35e/hlö.. QUOTE]
Pöö!Joo hotlaan olen menossa yöksi. Vois vähän sitä mietiskellä ku meit on nyt vähän enemmän, ku myös se avokkini isoveljen muori on lähössä mukaan, et jos sit vaiks kertoisin sille iltasatuja.Vai...?
Viivi sanoi:mikäs leiri siellä jyväskylässä oikein on menossa ? ja koska