BodyFitness -leirille heinäkuussa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rocket
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Melly, mä ja Zannaz ollaan Tampereelta, ja jos Zannazin autolla mennään niin kyytiin mahtuu varmasti :) Tai mennään junalla porukalla! Tuu ihmeessä meidän mukaan :)

Mäkin voisin olla lähdössä mukaan, joten yksi tamperelainen lisää, eihän Lahteen yksin uskalla ;) Mullakin olis auto käytössä, jos lisää halukkaita ilmestyy - ja jollei sit hypätä junaan porukalla :)

Moikka!
Olen aika uusi näillä sivuilla mutta kiinnostus lajia kohtaan on syttymässä.
Olen ollut neljä vuotta kotona lasten kanssa ja nyt tarttis saada itteään kuntoon. On päässyt paikat repsahtamaan.
Olisin kysellyt onko turusta ketään lähtemässä leirille?
Mun tekis mieli lähteä mukaan mutta kun ei tunne ketään...
Vielä..Onko kaikki lerille menijät "kilpailijoita" eli kehtaako lähteä mukaan???

faidra sanoi:
Melly, mä ja Zannaz ollaan Tampereelta, ja jos Zannazin autolla mennään niin kyytiin mahtuu varmasti :) Tai mennään junalla porukalla! Tuu ihmeessä meidän mukaan :)

Hyvä homma, kiitos tuun mielelläni teitin kanssa :kippis1:
Tulen Porista, voitais vaikka jossain Tampereella treffata..ja onhan tässä pari kuukautta aikaa suunnitella :)

emiliana sanoi:
Kuulosti kivalta.Onko tämä leiri tarkoitettu lähinnä niille jotka kilpailee sykyllä?

Käsittääkseni tämä on tarkoitettu kaikille, jotka treenaavat kovaa. En ainakaan itse ole menossa kisoihin syksyllä, mutta silti ilmoittauduin leirille. Mennäänkö Ironbutt vaikka samaa matkaa? Hotellikämpiskin olisi kiva... :)

Sakael sanoi:
Käsittääkseni tämä on tarkoitettu kaikille, jotka treenaavat kovaa. En ainakaan itse ole menossa kisoihin syksyllä, mutta silti ilmoittauduin leirille. Mennäänkö Ironbutt vaikka samaa matkaa? Hotellikämpiskin olisi kiva... :)

Joo - mennään vaan yhtämatkaa!

Leiristä: syksyn kisaajille on ihan omat leirinsä. Tämä Body Fitness leiri on tarkoitettu nimenomaan aloitteleville, joiden kisatavoitteet voi olla parinkin vuoden päässä. Tämä ainakin minulla - lihaksia pitää vielä kasvattaa tovin aikaa. Ei muuta kuin rohkeasti messiin!

Tosi hieno kuulla, että näin moni on tulossa leirille :thumbs:
Luulen, ettei ole mikään ongelma vaikka joutuisi lähtemään matkaan yksin, leirillä tutustuu kyllä varmasti saman henkisiin ihmisiin. Ohjelmassa käsitellään vähän kisa-asioita, mutta leiri on tosiaankin tarkoitettu kaikille kovasti treenaaville naisille. Pääpaino aiheissa on harjoittelussa ja siihen liittyvissä asioissa. Illalla on myös hyvin aikaa vapaaseen jutteluun, joka ainakin itseäni aina motivoi. On niin mukava nähdä, ettei ole yksin oman elämäntapansa kanssa!

Jos mieleenne tulee toiveita sisällön suhteen, niin nyt niitä on mahdollista esittää. Lupaan välittää viestit eteenpäin ;)
Ironbuttia voi varmasti myös lähettää meiliä aiheesta, hän osaa ohjata ne oikeaan osoitteeseen.

Ironbutt sanoi:
Leiristä: syksyn kisaajille on ihan omat leirinsä. Tämä Body Fitness leiri on tarkoitettu nimenomaan aloitteleville, joiden kisatavoitteet voi olla parinkin vuoden päässä. Tämä ainakin minulla - lihaksia pitää vielä kasvattaa tovin aikaa. Ei muuta kuin rohkeasti messiin!

Täähän kuulostaa lohduttavalta, kun mietin just, että pitäisikö :) salaa olen miettinyt, että jospa lähtisi kisaamaan joskus vuonna x, olenhan vasta aika alottelija :D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Hippo jo tärkeimmät kertoikin leirin ohjelmasta. "Virallisen" tiedotteen voi käydä lukemassa vaikka
[mod]Kyseisen nettiosoitteen takana kiellettyjä linkkejä, laitetaan leiriohjelma suoraan tänne -Vilmis [/mod]

Vietä ikimuistoinen kesäviikonloppu treenin merkeissä ja hyvässä seurassa. Leirin vetäjinä ovat Pro Figure –kilpailijat Aino-Maija Kare ja Lisbeth Hälikkä, jotka ovat myös Suomen johtavat figurekilpailijat. Leiri on tarkoitettu kaikille naisille, jotka treenaavat kovaa ja haluavat tuloksia. Jos siis haluat lisäinspiraatiota treeniisi ja haluat motivoida itseäsi, niin leiri on juuri Sinulle!
Sinulla on myös mahdollisuus saada leirillä ammattilaisen arvio kunnostasi, sekä sopia henkilökohtaisen treeni- ja ravinto-ohjelman tai kilpailusuunnitelman laatimisesta.
Leiri pidetään Gym 1 –salilla ja Cumulus Lahti hotellissa, jotka sijaitsevat vain korttelin päästä toisistaan.

LEIRIOHJELMA
Lauantai 3. heinäkuuta
11.00-12.00
Leirin avaus ja kirjoittautuminen hotelliin

12.00-16.00
Luentoja mm. aiheista:
- Ravinto - oikeaa ruokaa oikeaan aikaan
- Henkinen voima - avain menestykseen
- Opi treenaamaan kunnolla ja kehity

17.00-20.00
Treenit: Voit treenata Amin ja Lipen kanssa tai osallistua Lipen ohjaamalle hauskalle ja hikiselle hiphop –tunnille illan päätteeksi!

20.00=>
Iltaohjelmaa: Saunailta, vapaata jutustelua, biletystä yökerhon puolella...

Sunnuntai 4. heinäkuuta
07.00-10.00
Aamiainen hotellilla ja mahdollisuus osallistua yhteiseen aamulenkkiin ja loikkatreeneihin

10.00-13.00
Luentoja mm. aiheista:
- Lihashuolto ja urheiluvammat
- Kilpailuun valmistautuminen, kunnon viimeistely ja lavasäteily

13.00-15.00
Treenit: Näe ja kokeile Amin & Lipen suosikkiliikkeet ja -tekniikat! Lisäksi voit itsekin osallistua treeniin ja treenata huippujen kanssa!

Tiedustelut ja ilmoittautuminen (myös majoitus) 18. kesäkuuta mennessä:
email: toimitus@bk-sportsmag.fi tai puh. 03-7349585. Mainitse ilmoittautumisessa nimesi, osoitteesi, puhelinnumero ja meiliosoitteesi. Mukaan otetaan 40 nopeinta ja innokkainta treenaajaa (viime tammikuussa Amin ja Lipen seminaari oli supersuosittu, joten varaa paikkasi ajoissa!).
Jokaiselle ilmoittautuneelle tiedotetaan tarkemmasta leirin ohjelmasta myöhemmin sähköpostitse.

Hinta
Leirin hinta on 50 euroa, joka maksetaan paikan päällä ennen leirin alkua.

Majoitus
Tarvitsetko yösijan? Hotellimajoitus Cumulus Lahdessa hintaan 70 EUR / 2h huone (35 EUR/henkilö). Majoitus ei kuulu leirin hintaan.

kyydistä...

faidra sanoi:

Juu, mä kyl ajattelin ottaa Carinan alle ja lähteä ajaen. Joten kyytiin mahtuu mun ja Faidran lisäks 3 punttimimmiä ;). Että mukaan vaan... Bensakulutkin ovat suhkoht alhaiset, että ei tarvitse itseänsä kipeäksi kyytimaksusta pulittaa...

Että jotta kyytiehdokkaat vaan privaa mulle tai sitten vastausta tähän threadiin.

-edit-
täytyy tota majotusta vielä miettiä. Ei toi hotellikaan loppuviimein nyt niin kamalan hintainen ole. Ja tutuisipahan paremmin muihin punttimimmeihin jos kaikki bunkkaisivat samassa paikassa. We'll c...

Mä ilmoittauduin kanssa leirille, kun pelästyin että paikat loppuu kesken. Elän toivossa, että työvuorot on järjestettävissä. Kiva jos täältä on lähdössä mimmejä kanssa sinne, olisi mukava saada juttu seuraa. :)

faidra sanoi:
Mä ainakin oon tulossa. Rocket, vieläkö ollaan menossa hotelliin yöksi? :) Ei oo kauheen paha hinta toi 35e/hlö.. QUOTE]

Pöö!Joo hotlaan olen menossa yöksi. Vois vähän sitä mietiskellä ku meit on nyt vähän enemmän, ku myös se avokkini isoveljen muori on lähössä mukaan, et jos sit vaiks kertoisin sille iltasatuja.Vai...?:)

Onko kukaan menos leirille Jyväskylästä? Kyytiä olisin täs vailla, jos nyt edes mahdun leirille mukaan.. Lauantaiaamuna vois lähtee ja sunnuntaina takas. Saatan kyllä lähtee ite autolla, mut näin aluksi vähä kartoitusta..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom