BodyFitness -leirille heinäkuussa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rocket
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Ei toiminut linkinkään kautta. Voihan nääs.
Kun sivuille yrittää mennä, tulee tonne alapalkkiin teksti "resolving host bk-sportsmag.fi... ja sitten ilmestyy ruudulle laatikko, jossa teksti "www.bk-spotsmag.fi could not be found. Please check the name and try again."

Kysäsin meitin it-supportista, ja sanoi että syitä voi olla tosi monta, voisit tietty koklata sulkea koneen, ja tyhjentää pois " ip-osote" muistin, eli poistat kaikki koneen muistissa olevat nettisivut hus pois.
Vika voi olla myös teitin palvelimessa, joten voi olla että kannattais asentaa koko systeemi uusiksi.
Olikohan tästä mitään hyötyä ???

faidra sanoi:
Kiitos leiriläisille, oli tosi kivaa nähdä muitakin mimmejä :) Nyt taas treenaamaa ihan uudella motivaatiolla!

Jep, oli kyllä kiva leiri, jossa oli hieman uutta asiaakin! Lipen hiphop - tunti oli ykkönen. Harmi ku mä en tajunnut, että sen videon katsomisen jälkeen ois ollut muutakin toimintaa, lähin suoraan salilta kotiin.. Höh. Ehkä ensi kerralla sitten :)

vilma-liina sanoi:
Siis toimiiko teidän koneilta nuo B&K:n sivut? Tuolla yleisellä puolellakin jotkut kertoivat, ettei sivut toimi. Meidän koneelta ei ole lehden sivuille päässyt yli kahteen viikkoon?!?!

Kuin taikaiskusta sivut alkoivat tänään pelittämään meidänkin koneelta :hyper:

vilma-liina sanoi:
Kuin taikaiskusta sivut alkoivat tänään pelittämään meidänkin koneelta :hyper:

Sama täällä! Kumma juttu. Ehdin jo pistää sinne toimitukseenkin valitusta tuosta, tuli vastaus et ongelma olisi muka ollut täällä minun päässä. En jotenkin usko, kun niin monella muullakin tuntui olevan sama ongelma. Hauska oli nähdä kuvia, mitä nyt oma naama ois saanu jäädä niistä pois ainaki niillä ilmeillä :D

Leirillä käsiteltiin oikein kiinnostavia asioita ja mielestäni meininki oli hyvä koko viikonlopun. Itse olen vielä suht noviisi näissä fitness-jutuissa, joten uutta informaatiotakin tuli jonkin verran - mutta suurin osa käsitellyistä asioista oli minullekin tuttuja. Ehkä faktapuolta suurempi anti leirillä olikin motivoijana ja kannustajana - ja tietysti siinä, että pääsi juttelemaan fitnessasioista muiden samanhenkisten kanssa. Miten te muut, kokeneemmat ajattelitte, saitteko leiriltä uutta tietoa ja tuoreita vinkkejä, vai olisiko niitä voinut olla enemmän?

Leiri oli mielestäni oikein hyvä. Vaikka perusfaktat ovatkin jo hallussa niin sain leiriltä hyvää täydennystä sekä ravinto- että treenitietouteen.

Fitness-kisamaailma tuntuu tällaisesta ei-kisaajasta todella kiehtovalta ja nautin täysin rinnoin kaikista pienistäkin vinkeistä, tarinoista, kisakokemuksista yms. Päästäpä vielä joskus "vilkaisemaan kulissien taakse"...

Minua itseäni kiinnostaisi vieläkin syvällisempi fitness-kisasta kertova leiri, jossa käsiteltäisiin poseerauksia, kävelyjä yms. mutta johon osallistuminen ei välittömästi tarkoittaisi että "Toi mimmi on menossa kisaamaan!"

Leiri oli hyvä, kiitokset järjestäjille ja leiriläisille! Itse lähdin lähinnä hakemaan lisää motivaatiota ja sitähän sieltä sai runsain mitoin :)

Parasta antia oli
- Fitnesshuippujen omat kokemukset. Varsinkin Aino-Maija kertoili paljon omia kokemuksiaan ja Kotkansalon Jaanan kertomus omasta tiestään huipulle oli koskettava! Erityiskiitokset heille!
- Treeneissä mahdollisuus saada kommentteja omasta treenitavasta (liikeradat jne.), erikoistekniikkavinkit, ja opin jopa yhden uuden liikkeen jota en koskaan aiemmin ole nähnyt missään kirjassa/lehdessä/netissä/livenä salilla (Aino-Maijan pakaraliike).
-Kunnon arviointi. Vaikka minua tuskin kisalavoilla nähdään, oli mukavaa ja motivoivaa saada tietää mikä oma kunto on nyt ja mitä pitäisi kehittää. Oli kiva kuulla ammattilaisen suusta että treeni ei ole mennyt aivan hukkaan :)
- Lipen hiphoptunti oli kiva
- Sai viettää viikonlopun samanhenkisessä seurassa, jossa kukaan ei kysele "mitä ihmeen mössöä sä syöt, toi ei voi olla hyvää..." :D

Perusfaktat tietopuolella alkaa itsellä jo olla hallussa, joten sillä saralla ei juurikaan uutta tullut, mutta se ei haitannut lainkaan. Mukava saada omia tietoja "varmisteltua" ja kuulla kokeneilta miten he näitä tietoja käytännössä soveltavat. Siis kuten jo tuli kerran sanottua, ne tarinat ja kokemukset olivat sitä leirin parasta antia!

Tämä tyttö on varmasti seuraavallakin leirillä mukana, jos sellainen ei-välttämättä-kisailijoille-leiri vain järjestetään... Ja täytyy myöntää että pienenpieni kisakipinä jäi kytemään (ehdottoman ein sijasta osa minusta jo ajattelee että pitäisiköhän sittenkin koittaa kisalavalle edes kerran... järjen ääni kuitenkin vielä sanoo että treenaillaan tässä nyt vain omaksi huviksi... ;) )

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Leiri oli todella mahtava kokemus! Oli huippuhienoa päästä puheisiin Amin ja Lipen kanssa; loistavia fitnessihmisiä. :) Jaanan kertomus elämästään sai kyyneleet kihoamaan silmänurkkaan useammankin kerran (onneksi KP ei juuri silloin ollut räiskimässä kuvia).

Kun kerran tarjottiin ainutlaatuinen tilaisuus tarkistuttaa kuntonsa, niin minä tyttö painelin sekä Amin ja Lipen näytille. Leiriltä sain paljon motivaatiota treeneihini ja tapasin tulevan kilpasisaren kotisaliltani. Toivottavasti nähdään seuraavalla leirillä! :)

Sanna-Kaisa sanoi:
Miten te muut, kokeneemmat ajattelitte, saitteko leiriltä uutta tietoa ja tuoreita vinkkejä, vai olisiko niitä voinut olla enemmän?
Suurin anti tosiaan oli motivaatiobuusti, mutta kyllä niitä uusia vinkkejäkin sain. Ainakin muutaman uuden liikkeen.
Ja Koukkarin arvio kropasta oli kyllä tarpeeseen, itse kun olen hieman sokeutunut omalle peilikuvalleni. Helpompi suunnitella treenejä, kun tietää mitä tarttee tehdä.

Kiitos leiriläisille!

Kiitos omastani ja Lipen puolesta kaikille ihanille ihmisille, jotka olivat leirillämme viikonloppuna!

Kiitos myös runsaasta palautteesta; kehuista, ehdotuksista ja parannusmahdollisuuksista. Palautteenne on meille kullan arvoista ja lupaamme ottaa ne huomioon jatkossa. Jatkoa tulee tosiaan seuraamaan, voin luvata sen :)

Vaikka viikonloppu oli itselleni rankka, oli se myös todella mukava ja palkitseva. Oli tosi hieno tavata noin paljon innokkaita alan harrastajia ja nähdä, että fitness-harrastajilta löytyy hyvää henkeä. Juttelutuokioiden ja kirjallisten palautteiden perusteella koen, että vaivannäöstämme oli paljon hyötyä ja se jos mikä on palkitsevaa!

Pitäkää hyvä asenteenne ja jatkakaa valitsemallamme tiellä :) Nähdään viimeistään Fitness Expossa syksyllä, tulkaa morjestamaan!

t: Aino-Maija

Noniin. Satiin kuvat vihdoin webiin. Leiritunnelmia voi käydä katsomassa sivulta www.voima.net ja sieltä BodyFitness leiri 3.-4.7.2004 -linkin alta.

Ah ihanaa, näyn vaan parissa kuvassa vilaukselta tai selkäpuolelta :)

Oli muuten kivoja kuvia! Ja hyvä, ku näkee noita treeniasentoja!

HEPS

Muistakaahan plikat ostaa huomenna ilta-sanomat, sen leirijutun pitäisi olla nyt lauantain plussa liitteessä.
( näin muistan toimittajan sanoneen )

Tän päivän ilta-sanomista löytyi juttu leiriltä.. Olipa Pakkiskin mainittu siinä... hmm. Mitä mieltä olitte jutusta?

kata sanoi:
Tän päivän ilta-sanomista löytyi juttu leiriltä.. Olipa Pakkiskin mainittu siinä... hmm. Mitä mieltä olitte jutusta?

Mä en oo vielä lukenu. Mitä siinä oli? Pääsitkö kuvaan? :hyper:

Fiona sanoi:
Mä en oo vielä lukenu. Mitä siinä oli? Pääsitkö kuvaan? :hyper:

Oli sellanen 3 sivun juttu. Kuvassa oli Pakkislaisista mun tunnistuksen mukaan ainakin ZannaZ, Faidra ja mä.

Lainaus tekstistä:
"Keskustelu toki pyöri oman kehon ja urheilun ympärillä: ...
"-Ainoa oikea nettisaitti punttiasioihin on pakkotoisto.com. Keho.netissä ei pysty käymään kuin enintään nauramassa." Ja sitten fitnesstypyt pyörittelevät silmiään ja nauravat."

Sellanen tyyli.

Fionasta oli kivoja kuvia voima.netin sivuilla.

Mä kävin heti aamulla ostamassa Iltiksen. Tuli vähän ristiriitaiset tunteet siitä jutusta. :jahas: Mua ei onneksi näkyny kuvissa.

Huomasitteko muuten, että sen lehden ensimmäisellä sivulla oli sellanen taustajuttu liittyen leiriin.

Suositut

Back
Ylös Bottom