BodyFitness -leirille heinäkuussa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rocket
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
No jaa olis sieltä pahempikin juttu voinut tulla. Silti tuossa oli pientä joko piruilua, tai sitten mä näin vaan asiat eri vinkkelistä.
Esim.
"Tunnelma on harras, melkein uskonnollinen. Kymmenet wanna be -kilpailijat tuijottavat ruutua kuin transissa."

Punttimimmeistä bongasin Faidran, Emmahin, ZannaZin, Hipan ja itteni :)

Joo, musta kans juttu oli aika naurettava. Ton perusteella ainaki kaikki tutut voi tulla taas kertomaan, että "on se toi sun harrastaminen kyllä ihan sairasta, siitähän oli lehdessäkin juttua"... Toimittaja unohti muuten mainita jutussa, että kävi itsekin Koukkarin arvioitavana ja aikoi seuraavalla viikolla ostaa salikortin (kuulin pukuhuoneessa kuvaajan ja toimittajan keskustelun ;)).

Ihanaa häpäistä ittensä koko iltapäivälehtikansan edessä jumalattomassa turvotuksessa, heheheee... Bulkki-Faidra, ei tarvii laittaa kuvia kuvaosiolle :D

faidra sanoi:
Joo, musta kans juttu oli aika naurettava. Ton perusteella ainaki kaikki tutut voi tulla taas kertomaan, että "on se toi sun harrastaminen kyllä ihan sairasta, siitähän oli lehdessäkin juttua"... Toimittaja unohti muuten mainita jutussa, että kävi itsekin Koukkarin arvioitavana ja aikoi seuraavalla viikolla ostaa salikortin (kuulin pukuhuoneessa kuvaajan ja toimittajan keskustelun ;)).

Ihanaa häpäistä ittensä koko iltapäivälehtikansan edessä jumalattomassa turvotuksessa, heheheee... Bulkki-Faidra, ei tarvii laittaa kuvia kuvaosiolle :D

Mä taas en oikein tiedä, miten tohon juttuun pitäis suhtautua. Toisaalta se on olevinaan positiivinen -- toisaalta fitnessistä annettiin aika negatiivinen kuva. Riippuu vähän siitä, miten sen lukee :)

" Tunnelma on harras, melkein uskonnollinen. Kymmenet wanna - be kilpailijat tuijottavat ruutua kuin transsissa. Televisiossa tepastelevat suonikkaat lihaskimput ovat alan eliittiä: Ms. Olympia - kilpailijoita. "

Wanna - be kilpailija, osu ja uppos :lol2:

faidra sanoi:
Joo, musta kans juttu oli aika naurettava. Ton perusteella ainaki kaikki tutut voi tulla taas kertomaan, että "on se toi sun harrastaminen kyllä ihan sairasta, siitähän oli lehdessäkin juttua.

Kuules veit mun ajatukset kummassakin jutussa. Ois voinut olla vähän eri tyylillä kirjoitettu. Ja siellä pullistelee bulkki-kata eikä suinkaan Faidra :)

kata sanoi:
Lainaus tekstistä:
"Keskustelu toki pyöri oman kehon ja urheilun ympärillä: ...
"-Ainoa oikea nettisaitti punttiasioihin on pakkotoisto.com. Keho.netissä ei pysty käymään kuin enintään nauramassa." Ja sitten fitnesstypyt pyörittelevät silmiään ja nauravat."

Onko joku ihan oikeasti haastattelun aikana dissannut Keho.nettiä? Vai onko tuo muija laittanut sen sinne haastattelun ulkopuolelta?

Mike sanoi:
Onko joku ihan oikeasti haastattelun aikana dissannut Keho.nettiä? Vai onko tuo muija laittanut sen sinne haastattelun ulkopuolelta?

Ei edes haastattelussa! Keskustelimme muutaman tytön kaa keskenämme ja haastattelija seisoi vähän sivummalla ja kyllä kynä kävi sauhuten.

Voi härre! Tuo lehti täytyy ehdottomasti käydä hankkimassa!

Mike sanoi:

Jaa-a?! On se ottanut varmaan myös vierestä kuultuja keskusteluja.. Liekö tuokin sellanen. En usko, että kukaan haastattelussa noin sanoisi.

Musta toi juttu oli hyvä. Kuitenkin ihan leppoisaan sävyyn kirjoitettu, vaikka vähän piikittelyä sisälsikin, mikä ei sinänsä ole mikään ihme - kyllähän oikeastaan kaikki urheilulajit tunnollisesti ja tyyliin "24/7" harrastettuina vaikuttavat ulkopuolisen silmin vähän vinksahtaneelta touhulta (ja osittain varmaan ovatkin, jopa fitnesskin ;)).

Kysyinpähän myös ei-punttaavalta henkilöltä, minkälainen vaikutelma jutusta jäi ja kommentit olivat että "treenaaminen on kivaa". En tiedä, johtuiko tuo sitten Amin samanlaisesta loppukommentista vai mistä, mutta ainakin minä voin allekirjoittaa tuon toteamuksen täysin. Ja onhan se hyvä, että lajin tunnettuus lisääntyy, vaikkei nyt heti ihan samalle viivalle "perusurheilulajien" kanssa pääsisikään. :thumbs:

Joo ei se juttu kauhea ollut, vaikka siinä olikin välillä rankkaakin liioittelua.

Esim. kun katsottiin niitä Ms fitness Olympia kisoja. Kaikki oli tosi väsyjä ja hyvin syöneitä, joten luonnollisestikin porukka on vähän hiljaisempaa. "Tupaten täynnä" ollut kokoushuone oli todellisuudessa sitä, että telkun edessä oli vähän ruuhkaa, mutta itse kokoushuone oli mun mielestä tosi tyhjän oloinen. Takariveillä jotkut juttelivat niitä näitä ja telkun edessä keskityttiin niihin vapareihin ja kommentoitiin samalla.

Et sillee..

Tosta Iltiksen jutusta. Olisko kellään linkkiä (toimivaa) siihen tai sellasena versiona jotta vois postata teksti version?

Kuvat oli muuten tosi hienoja tuolla voima.net

Pauliina Mikäs se oli se Aino-Maijan pakara liike? Kuvausta kiitos: Uudet liikeet on aina enemmän kuin tervetulleita. Vai olisko tuolla voima.netin kuvissa?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Vacsuli sanoi:
Mikäs se oli se Aino-Maijan pakara liike? Kuvausta kiitos: Uudet liikeet on aina enemmän kuin tervetulleita. Vai olisko tuolla voima.netin kuvissa?

Se Aino-Maijan pakaraliike löytyy parista kuvista voima.netilta.
Lähtö ja lopetusasennot.
http://www.voima.net/galleria/200407_bf_leiri/pages/104_0423_JPG.htm
http://www.voima.net/galleria/200407_bf_leiri/pages/104_0424_JPG.htm

Huom: Jalkojen asento:
http://www.voima.net/galleria/200407_bf_leiri/pages/104_0425_JPG.htm

Juu, mä testasin tota viimeksi jalkatreenissä: yllättävän tehokkaalta se tuntu. Yllätyksekseni väärinpäin tehtävässä hackissa saa laittaa enempi rautaa ku oikeinpäin tehtäessä... tuntu hirmu kevyeltä!

Onkohan tuollaisia leirejä tulossa joskus tulevaisuudessakin? Katselin noita kuvia ja ettehän te näytäkään miltään superhyperkuntoisilta yli-ihmisiltä :nolo: joten ehkä sitä itsekin uskaltautuu ensi kerralla mukaan.

Aino-Maija ja Lippe lupaili että vastaava leiri voitaisiin pitää ihan lähitulevaisuudessa. Katsotaan mitä syksy tuo tullessaan :)

Hih, uusimmassa B&K:ssa oli pieni, kiva juttu leiristä. Buttis päässy oikein ikiomaan kuvaan :) Kuinkas moni ois lähdössä sinne vuodenvaihteen leirille, jos semmonen järjestetään?

Aika hurjaa! Piti heti sännätä kotiin lukemaan lehtee kun bongasin tän Faidran vinkin. Siinähän se meitsin pärstä komeili...

Oli hyviä kuvia lehdessä, vaikka juttua ei paljon ollutkaan. Ironbutista oli oma kuva ja bongailin muitakin Pakkislaisia =) Mä tulen ainakin ehdottomasti leirille uudestaan heti kun se vaan järjestetään!

Hey! nythän kaikki tietää tän jälkeen mimmonen kamera mulla on... :rolleyes:

Suositut

Back
Ylös Bottom