- Ikä
- 39
jaketheman sanoi:Taisi olla hieman liian "rohkeat" eleet tuomariston mielestä...
nyt tarvitaan kyllä jo
![Kuvia :kuvia: :kuvia:](/smilies/kuvia.gif)
EDIT kato muutkii samoilla linjoilla :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jaketheman sanoi:Taisi olla hieman liian "rohkeat" eleet tuomariston mielestä...
Oon monen kans mietiskellyt ennen kisaa sitä, että mitenkähän mahtaa Tallisen historia vaikuttaa tuomareiden arvosteluun.....Se kun ei oikein istu yhteen tän uuden tsydeemin kanssa. En tiedä sitten onko siinä osa syy siihen, ettei tuomarit tykännyt Tallisesta.SSS sanoi:En nähnyt kisoja mutta mitenkäs tuo Tallisen huonohko sijoitus on selitettävissä. Oliko siellä mukamas kovempi kuntoisempia janttereita vai oliko Poser liian kovassa kunnossa??![]()
Mietiskelin vaan itse tuota BF sarjaa hyvinkin realistisena kilpailuna itselleni parin vuoden sisällä, mutta jos Tallisen kunnolla päästään "vain" kolmannelle sijalle niin minkälainen supermies siellä pitää olla pärjätäkseen?
Olisi mukava kuulla mielipiteitä paikalla olleilta sekä tietenkin mieheltä itseltään.![]()
Eiks toi Antikainen oo myös kilpaillu kehonrakennuksessa, muistaakseni alle -80 kgTylerd sanoi:Oon monen kans mietiskellyt ennen kisaa sitä, että mitenkähän mahtaa Tallisen historia vaikuttaa tuomareiden arvosteluun.....Se kun ei oikein istu yhteen tän uuden tsydeemin kanssa. En tiedä sitten onko siinä osa syy siihen, ettei tuomarit tykännyt Tallisesta.
Pronssi = huonohko? Ei mun mielestä vaan. :jahas: Tais vaan nuo kaksi sijoituksissa ohi mennyttä kaveria olla yksinkertaisesti vaan isompia.SSS sanoi:En nähnyt kisoja mutta mitenkäs tuo Tallisen huonohko sijoitus on selitettävissä.
Sitä minä en tiedä, taitaa olla, mutta sen verran tiedän, että kuka tahansa meistä saa viidessä minutissa tietää montako grammaa Elovena kaurahiutaleita Tallinen on laittanut puuroonsa edesmenneillä kisadieeteillä ja sen tietää myös tuomarit. Se oli pointtini. Mulle on henk. koht se yks ja sama kuka siellä pärjää ja kuka ei, mua ei myöskään kiinnosta millä eväillä kukin on liikenteessä. Kunto ratkaisee minulleJuupeli82 sanoi:Eiks toi Antikainen oo myös kilpaillu kehonrakennuksessa, muistaakseni alle -80 kg
Juu, Tallinen ei tosiaan ollut suurin eikä kirein porukasta, joten se saattaa hieman selittää. Ihan hyvin toimi tuossa tuomarilinja. Naisten puolella jäi tulokset vähän ihmetyttämään.Emmah sanoi:Pronssi = huonohko? Ei mun mielestä vaan. :jahas: Tais vaan nuo kaksi sijoituksissa ohi mennyttä kaveria olla yksinkertaisesti vaan isompia.
Heikki oli kireä, mutta Antikainen ja Suosaari olivat huomattavasti massiivisempia. Antikainen oli mielestäni aivan selvä voittaja, varsinkin loistavan vaparin jälkeen.SSS sanoi:En nähnyt kisoja mutta mitenkäs tuo Tallisen huonohko sijoitus on selitettävissä. Oliko siellä mukamas kovempi kuntoisempia janttereita vai oliko Poser liian kovassa kunnossa??
fitnesspimu sanoi:Katsoin juuri videolta tuon vaparin ja olihan se hieman erikoinen, mutta ei minun mielestäni kuitenkaan ihan niin paha että olisi tarvinnut diskata. Tosin tuloksia se
ei joka tapauksessa olisi heittänyt mihinkään suuntaan. Hän olisi karsiutunut finaalista anyway.
edit. siis Carla Do Nascimento