Bodyfitness/Fitness SM 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
jaketheman sanoi:
Taisi olla hieman liian "rohkeat" eleet tuomariston mielestä...

nyt tarvitaan kyllä jo :kuvia:

EDIT kato muutkii samoilla linjoilla :D

Joo oli ehkä vähän mauton esitys... ei jääny hyvää fiilis jälkeen.
Ei nyt mitään radikaalia sinänsä tehny, mutta jotain ois voinu jättää pois.

Wrange Body Fitness SM 2005, yli 164 cm
1. Sari Orava, Längelmäki 5 6 5 16
2. Riikka Alasalmi, Helsinki 6 7 7 20
3. Johanna Vaha, Jyväskylä 8 7 11 34
4. Eeva Lindèn, Espoo 11 12 11 34
5. Hilkka Pietilä, Helsinki 18 16 15 49
6. Tarja Liimatainen, Äänekoski
7. Suvi Väliharju, Turku
8. Kristiina Mäkelä, Kouvola
9. Maaret Kirjonen, Turku
10. Miia Malmi, Turku
11. Piritta Aronen, Loppi

Onneksi olkoon Johannalle hienosta kunnosta ja mitalista!! :worship:

Toivottaapi
Dino, Johanna ja tyttö.

Edit: Johannan pisteet laskettu väärin tuossa. Pisteet on oikeasti 26, jos yhtään osaan matematiikkaa.

Poser??

En nähnyt kisoja mutta mitenkäs tuo Tallisen huonohko sijoitus on selitettävissä. Oliko siellä mukamas kovempi kuntoisempia janttereita vai oliko Poser liian kovassa kunnossa?? :eek:

Mietiskelin vaan itse tuota BF sarjaa hyvinkin realistisena kilpailuna itselleni parin vuoden sisällä, mutta jos Tallisen kunnolla päästään "vain" kolmannelle sijalle niin minkälainen supermies siellä pitää olla pärjätäkseen?

Olisi mukava kuulla mielipiteitä paikalla olleilta sekä tietenkin mieheltä itseltään. :)

SSS sanoi:
En nähnyt kisoja mutta mitenkäs tuo Tallisen huonohko sijoitus on selitettävissä. Oliko siellä mukamas kovempi kuntoisempia janttereita vai oliko Poser liian kovassa kunnossa?? :eek:

Mietiskelin vaan itse tuota BF sarjaa hyvinkin realistisena kilpailuna itselleni parin vuoden sisällä, mutta jos Tallisen kunnolla päästään "vain" kolmannelle sijalle niin minkälainen supermies siellä pitää olla pärjätäkseen?

Olisi mukava kuulla mielipiteitä paikalla olleilta sekä tietenkin mieheltä itseltään. :)
Oon monen kans mietiskellyt ennen kisaa sitä, että mitenkähän mahtaa Tallisen historia vaikuttaa tuomareiden arvosteluun.....Se kun ei oikein istu yhteen tän uuden tsydeemin kanssa. En tiedä sitten onko siinä osa syy siihen, ettei tuomarit tykännyt Tallisesta.

Onhan se väärin että entiset kehonrakentajat osallistuu BF:äämn (anteeksi siis Classic Bodybuildingiin :D). Tuntuu kun katsoisi GP2 kisoja ja muutama jamppa osallistuu muutamia vuosia vanhalla F1:llä ;)

Tylerd sanoi:
Oon monen kans mietiskellyt ennen kisaa sitä, että mitenkähän mahtaa Tallisen historia vaikuttaa tuomareiden arvosteluun.....Se kun ei oikein istu yhteen tän uuden tsydeemin kanssa. En tiedä sitten onko siinä osa syy siihen, ettei tuomarit tykännyt Tallisesta.
Eiks toi Antikainen oo myös kilpaillu kehonrakennuksessa, muistaakseni alle -80 kg

SSS sanoi:
En nähnyt kisoja mutta mitenkäs tuo Tallisen huonohko sijoitus on selitettävissä.
Pronssi = huonohko? Ei mun mielestä vaan. :jahas: Tais vaan nuo kaksi sijoituksissa ohi mennyttä kaveria olla yksinkertaisesti vaan isompia.

Mua jäi hämään toi diskattu vapari, ite en huomannu siinä mitään "epäsopivaa", tosin niitä ihan kaikkia lattianrajassa tehtyjä liikkeitä en nähnyt kunnolla, liekö niissä ollut jotain.

Juupeli82 sanoi:
Eiks toi Antikainen oo myös kilpaillu kehonrakennuksessa, muistaakseni alle -80 kg
Sitä minä en tiedä, taitaa olla, mutta sen verran tiedän, että kuka tahansa meistä saa viidessä minutissa tietää montako grammaa Elovena kaurahiutaleita Tallinen on laittanut puuroonsa edesmenneillä kisadieeteillä ja sen tietää myös tuomarit. Se oli pointtini. Mulle on henk. koht se yks ja sama kuka siellä pärjää ja kuka ei, mua ei myöskään kiinnosta millä eväillä kukin on liikenteessä. Kunto ratkaisee minulle

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Minua rupes niin vituttamaan se palkintojen jako, kun se teresa ei voinu muka halata sitä pietilän hilkkaa :curs: Hitsi kun menee vaatteet likaseksi... Voi helevetti!! en paremmin sano :curs: Jos sinne mennään jakamaan niitä palkintoja, niin silloin annetaan kilpailijoille niille kuuluvaa arvostusta r.e.s.p.e.c.t!!! :curs: (liekkö ees oikein kirjoitettu)

kai se "ilmarunkkaus" oli liikaa :D

Emmah sanoi:
Pronssi = huonohko? Ei mun mielestä vaan. :jahas: Tais vaan nuo kaksi sijoituksissa ohi mennyttä kaveria olla yksinkertaisesti vaan isompia.
Juu, Tallinen ei tosiaan ollut suurin eikä kirein porukasta, joten se saattaa hieman selittää. Ihan hyvin toimi tuossa tuomarilinja. Naisten puolella jäi tulokset vähän ihmetyttämään.

Miesten BF:ssä oli kyllä joku Poutiainen II, porukka hiukan repeili sille, oiskohan kenellekään kuvia?

^ Juu :nolo: :)

Laitetaas tää tänne:
Takahuoneessa oli älyttömän upeeta porukkaa niin kisaamassa kuin huoltamassa. Lämmin kiitos kaikille "elvytys-avustuslahjoituksista". :love: Oli tosi hienoa huomata, kuinka huippu yhteishenki tämän lajin parissa pyörivillä ihmisillä on.

Näistä sunnuntain kisoista pyörii ensimmäisenä kielen päällä kaksi sanaa: Satu Korhonen :rock: Ja silmissä näkyy myös Mari Huhtasen aevan mielettömän hienon mallinen fysiikka...

Musta se classic bodybuildingin voittaja erotti sieltä rivistöstä heti. Oli mun suosikki alusta asti. :D
Toi diskattu ohjelma jäi hieman hämäämään, koska en minä ainakaan heti tajunnu, että siinä jtn niiin epäsopivaa oli. Mut nyt tietty kun jälkeenpäin ajattelee niin ehkä jotain olisi voinut jättää poiskin siitä ohjelmasta.. :rolleyes:
Ai niin ja vielä.. Johanna Vahan olisi pitänyt voittaa se body fitnessin pitkäsarja! Näytti ainakin mun silmään tosi hyvältä. Jotenkin jäi siitä Oravan voitosta sellanen olo, että se oli vähän niin kuin valmiiksi jo pedattu sille...

SSS sanoi:
En nähnyt kisoja mutta mitenkäs tuo Tallisen huonohko sijoitus on selitettävissä. Oliko siellä mukamas kovempi kuntoisempia janttereita vai oliko Poser liian kovassa kunnossa??
Heikki oli kireä, mutta Antikainen ja Suosaari olivat huomattavasti massiivisempia. Antikainen oli mielestäni aivan selvä voittaja, varsinkin loistavan vaparin jälkeen.

Sami Malon (4.) sijoitusta Teemu Isoahon (5.) edelle en voi vieläkään ymmärtää, itse en olisi rankannut Maloa edes viiden finalistin joukkoon.

fitnesspimu sanoi:
Katsoin juuri videolta tuon vaparin ja olihan se hieman erikoinen, mutta ei minun mielestäni kuitenkaan ihan niin paha että olisi tarvinnut diskata. Tosin tuloksia se
ei joka tapauksessa olisi heittänyt mihinkään suuntaan. Hän olisi karsiutunut finaalista anyway.

edit. siis Carla Do Nascimento

Mä ymmärrän ton ihan täysin: tuomareiden mielestä ei ansainnut sen "esityksen" jälkeen minkäänlaista sijoitusta. Lavan läheltä katsottuna ohjelma oli joko vittuilua/satiiri tai henkilöllä on todella omanlaisensa näkemys fitnessistä. Ekana tuli mieleen jotkut "eksoottisen tanssin" kilpailut. Ja miksi esiintyjä hokee liioitellun selkeästi 10 sekunnin välein "fuck you":tä.

Ihan oikea ratkaisu tuomaristolta.

:offtopic:
Birgitta oli mahtavassa kunnossa - ihan eri luokkaa kuin aikaisempina vuosina. Upea!!! Sarjansa tiukin ja kun rakenteessa ei ole omituisuuksia, se on aika tärkeä pointti hänen kohdallaan. Eli ainahan toi tiukkuus ei vaan riitä, jos kokonaisuus on jotenkin ketullaan.

Fitness Expo -kuvia löytyy nyt osoitteesta www.voima.net

Kuvat vielä jäsentelemättä, tarkoitus jakaa eri kilosarjoihin jne. viimeistään loppuviikosta. Ennen ei kerkiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom