Bodybuilding with attitude, Vol. 1

Kaupunki
Helsinki
Veli toi uuden taidepläjäyksen ja pyysi laittamaan tänne luettavaksi! Asenteella! Olkaa hyvät! ...ja jatkoa kuulemma seuraa.

attachment.php

Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sori disautus, mutta mun mielestä tän "uljauden" pilaa noi harakanvarvas-tekstaukset puhekuplissa. :) Kuva hieno, IMO paras tähänastisista mitä oon nähny näitä.

B.O.S.S. sanoi:
Sori disautus, mutta mun mielestä tän "uljauden" pilaa noi harakanvarvas-tekstaukset puhekuplissa. :) Kuva hieno, IMO paras tähänastisista mitä oon nähny näitä.
:jahas: Pitäskö se kaunolla kirjottaa?

B.O.S.S. sanoi:

...ja mä kun luulin kirjoittavani selkeästi? Noh sitä se teettää, kun tekee näitä juttuja dieetillä ja aivan liian myöhään. Täytyy kai pistää vaimo tekstaamaan ensi kerralla.

Se on muuten jännä juttu muutenkin toi käsiala. Hyvännäköisillä naisilla on yleensä aika seksikäs käsiala! Siis melkein aina... kai... vai onko..? Ihan ku mulla olis hirveästi kenttätutkimusta tästä aiheesta... ...naisista muuten kylläkin...:) ..okei:offtopic: :)

B.O.S.S. sanoi:

Mielipideasioita.
mun mielestä sarjiksiin ja sarjismaisiin piirroksii kuuluu aina tollanen fontti. Ja myöskään mun mielestä tossa ei ole mitään uljasta, vaan karua, ilotonta asketismia ja nihilismiä, sellaista mistä mestarit rakennetaan. Sellaista mitä ei tajua kuin häviävän pieni osa ihmisistä.

Hyvää jälkeä! Tekstaus oli minusta ihan hyvä, sopi kuvaan ja tyyliin jne. Kun nyt harakanvarpaista ruvettiin puhumaan, ja joku jo heittikin että kauniilla naisella on kaunis käsiala, niin pakko heittää toinenkin vastaavanlainen. Mitä parempi piirtämään, sen karumpi käsiala.

tikkuniska sanoi:
:jahas: Pitäskö se kaunolla kirjottaa?

Lähinnä tämmöstä tarkotin:

judge_dredd.jpg

cursed_earth_koburn.jpg

halojones1.jpg

Bisley; jos ei ole tuttua niin saattais kiinnostaa noin niinkun virike/ideamielessä:
http://www.2000adonline.com/

En tiedä ite noista sivuista hevonv*ttua, mutta tarkotin lähinnä 2000ad sarjiksia. Luin joskus vuonna miekka ja kilpi Judge Dredd sarjiksia (albumeita), joiden mustavalkoinen piirrosjälki oli todella upeeta, varsinkin tietyillä piirtäjillä.

Pari kuvaa, ei parhaita mahdollisia vars. kun osa on luonnoksia, mutta kumminkin:
dreddcon3.jpg

dreddconcept2.jpg

dredd_background1.jpg

dredd_background2.jpg

hershey1.jpg

Halo%20cu%20black%20sm.jpg

abpage.gif

Nämä rokkaa IMO:
death1.jpg

rogue2002.jpg

roguepj.jpg

Yks Dreddin piirtäjän, Ian Gibsonin Dredd galleria (äärettömän pienellä kuvat, mutta ehkäpä saa jonkun näköstä ideaa mistä on kyse): http://www.igibson.demon.co.uk/Dredd gallery.htm

Pitääkin yrittää kaivaa noita albumeita jostain arkistojen kätköistä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom