Body SM 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Fitness Expo -kuvia löytyy nyt osoitteesta www.voima.net

Kuvat vielä jäsentelemättä, tarkoitus jakaa eri kilosarjoihin jne. viimeistään loppuviikosta. Ennen ei kerkiä.

sadisti sanoi:
Raskas meni sitten omien veikkauksien osalta ihan pieleen. Olin aivan varma Jääskeläisen voitosta, oli meinaan jäätävässä kunnossa! Huikeat massat, mieletön kireys. Lihasryhmiä ei ollut muita kuin hyviä ja aivan älyttömän hyviä! Itse olisin laittanut kolme parasta järjestykseen 1. Jääskeläinen, 2. Käyhty, 3. Boogie. Mutta en siis ole tuomari :)

Samaa mieltä olin minäkin ja aika kaukana olen tuomarista tai minkäänlaisesta "asiantuntijasta" muutenkin. Mutta saahan sitä arvostella ja tuoda oma näkemyksensä ja mielipiteensä esiin. Sitävartenhan täällä keskustellaan.

Oli mun mielestä parhaat body kisat ever!! :rock: OMALTA KOHDALTANI säväytti
- Jani Kuusinen. Ihan tajuttomat kova parannus kunnon suhteen Turun kisoista. Ja HIRMUISEN IHANA vapari. Kunnon showmies ja ihan järkyttävän upeaa katseltavaa. Jani, I LOVE YOU ;) :D
- Kimmo Salo. Taju kova kunto ja ehdottomasti yksi tyylikkäimmistä kilpailijoista koskaan Suomen lavoilla.
- Huoponen. Kertakaikkisen mykistyttävä kilpailija. Onnea hirmuisesti overallin johdosta!
- Sekosin ihan totaalisesti, ku Boogie nosti kätensä voittajana ylös. Sen kummemmin spekuloimatta, oliko raskaan järjestys sinällänsä oikea vai ei, niin onhan Boogie ihan LEGENDA! Jo siihen aikaan, ku muut mun ikäiset pikkutytöt leikki my little poneilla ja riipusti nykkäreitten fanijuliseteita seinille, tämä tyttö tutustui masturbaatiopolitiikkaan boogien kuvien kera. :D Boogie, oot mun jumala :worship:
- Ja ihan spesiaalimaininta koko viikonlopun näyttävimmälle ja upeimmalle kaverille, Hinkkasen Jarkolle. :kuola: ;) :D Vaikkei poika lavalla ollutkaan..
Kokonaisuutena kehopäivä oli todella upea ja yleisössä riitti tunnelmaa. Ensi vuonna uusin kujein.

Kun on ollut tuosta vapaaohjelman tuomaroinnista juttua, niin pakko mainita sen verran ettei siinä tietääkseni sentään arvostella niinkään parhaiten viihdyttävää ja suoritettua vaparia vaan miten kilpailija kykenee parhaiten esittämään omat vahvuutensa tuomareille. Sehän on ehdottomasti asia joka kilpailijan pitää vertailuasentojen lisäksi hallita (harjoitella).
Varsinainen siihen liittyvä show on sitten yleisölle suunnattua viihdykettä, mutta tuomareiden arvostelu keskittyy siihen mitä kilpailija pystyy itsestään esittämään.
Lisäksi tuomarilinjausten arvostelusta... eipä taida moni tälläkään palstalla tietää mitä etukäteen on sovittu arvosteluperusteista yhtenäisen arvostelulinjan saavuttamiseksi, joten vaikea siis täällä arvostella miten tuomarit ovat onnistuneet työssään. Toki eriävät tuomarilinjat eri tuomareiden kesken ovat sitten asia sinällään.
Mutta tietenkin omia näkemyksiä saa ja pitääkin esittää, tosin mieluummin omina näkemyksinään kuin ehdottomana totuutena ja kenenkään mollaamisena.
Ja etenkin kisaa edeltävien aikojen ja itse kisan sekoittaminen keskenään lienee jo aivan turhaa touhua...

Hienot kisat olivat ja odella kovatasoisia sarjoja Suomen mittapuulla mitattuna.

70 meni hieman ohi,mutta kova tasoinen sarja oli kuitenkin tänä vuonna, mutta mitä Ossi Laine teki lavalla huonoissa väreissä ja uimapöksyissä? 80 Hovilainen oli kyllä suosikkini, mutta vapari tipautti kultahaaveet. 87,5 Huoponen ansaitsi voiton, todella kireä ja mallikas kokonaisuus, myös Oinonen oli kova. Alle 90 taas Salo oli koko ajan suosikki, vaikka ei muille kireydellä pärjännytkään, mutta malli ja massa teki vaikutuksen. Raskaassa olisivat 1 ja 2 voineet hyvinkin mennä toisinpäin jos vanhoilla säännöillä olisi painettu, mutta säännöt ovat sama kaikille ja Boogien mielellään näki keskellä voittajana. Bull oli kyllä aika pettymys ja selvä 5 siinä porukassa. Boogien yläkroppa on muodokkain, etenkin tuplat takaa ja rinta ownasi muut, mutta jalkaosastolla olisi ollut varaa parantaa kireydessä ja koossa. Kuitenkin hieno päätös uralle :worship:

j.uhis sanoi:
Lisäksi tuomarilinjausten arvostelusta... eipä taida moni tälläkään palstalla tietää mitä etukäteen on sovittu arvosteluperusteista yhtenäisen arvostelulinjan saavuttamiseksi, joten vaikea siis täällä arvostella miten tuomarit ovat onnistuneet työssään. Toki eriävät tuomarilinjat eri tuomareiden kesken ovat sitten asia sinällään.

Tuomarit osaavat varmasti hommansa juu. Mutta silti edelleen omasta mielestäni on iso pettymys, kun kovat ns. nimimiehet eivät viitsi vetää diettiään loppuun saakka vaan ilmestyvät puolikuntoisina lavalle.
Toisin esim. Hinkkasesta tai Pasasesta tietää, että aina kun tulevat lavalle, ovat myös kunnossa.

Tuomarit osaavat varmasti hommansa juu. Mutta silti edelleen omasta mielestäni on iso pettymys, kun kovat ns. nimimiehet eivät viitsi vetää diettiään loppuun saakka vaan ilmestyvät puolikuntoisina lavalle.
Tottakai saa, ja pitääkin, olla pettynyt jollei arvostelu mene oman ajatusmallin mukaan. Viittaat varmaankin Boogien jalkaosastoon? Itse en päässyt työkiireiltä paikan päälle, mutta kuvien mukaan mullakin pisti hieman silmään jalkojen hieman pehmeä erottuvuus. Ilmeisesti Boogie pystyi vaparissa esittämään nekin paremmin edukseen pisteistä päätellen, mutta ihan arvailua vain mun osalta. Mutta kokonaisuutena olen kyllä nähnyt kyseisen herran paljon pehmeämmässäkin kunnossa lavalla, jalat vain jostain syystä eivät oikein tahdo kiristyä, mutta koko paketti taas on mallikas ja osaa hyvin esittää sen.

Ps. Ja en siis suunnannut edellistä postausta kenellekään, tai kehenkään, erityisesti vaan ihan vain yleisesti koko arvostelua ja siitä kirjoittelua kohtaan.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Omassa viiltävässä analyysissäni jäi antamatta erityismaininta Salon pohkeille. Epätodelliset. Ihan kuin joku kilpikonna olisi mennyt niihin asumaan. Oli hiukan epäreilua muita kisaajia kohtaan: Kimmon ottaessa pohkeen esiin, kukaan ei enää huomannut muita kilpailijoita. Tuossa sarjassa mulla onkin hämärimmät muistikuvat muista kilpailijoista... :)

fitnesspimu sanoi:
Ei niitä sijoituksia ole ennenkään jaettu etukäteen netin keskustelupalstoilla. Oikein huvittaa tämä joidenkin kilpailijoiden hehkutus netissä, vaikka kyseisillä henkilöillä ei tunnu olevan minkäänlaista silmää kehonrakennukselle. Tulkaa hyvät ihmiset itse paikan päälle katsomaan kisoja, niin tiedätte mistä puhutte!!!

En usko että yksikään kisapaikalla ollut henkilö ihmettelee täällä, että mikä meni pieleen Mentulalla! Näkihän tuon itse kukin ettei hänellä ollut mitään asiaa kärkikahinoihin, eikä edes minun mielestäni finaaliin.

Olet Pimu erittäin oikeassa. Ei auta kisassa, vaikka olisi miten hyvä kaveri. Tuomarit sitäpaitsi istuvat parhailla paikoilla, ja kilpailijan tehtävä näyttää tuomareille parastaan.

mitä olitte paikallaolijat mieltä – 87,5 kg kakkosesta, sami oinosesta? Treenailee samalla salilla, ja ainakin kuvien perusteella ihan perkeleen kireässä kunnossa. Toivottavasti samia nähdään lavalla jatkossakin, ei ole joensuussa yhtään liikaa näitä kilpailevia kehonrakentajia..

metalman sanoi:
mitä olitte paikallaolijat mieltä – 87,5 kg kakkosesta, sami oinosesta?
No alakerta oli Oinosella silmiinpistävällä tavalla paremmassa kunnossa kuin Huoposella. Sitten taas Huoposen muu paketti oli aika kova, varsinkin selkä.

edit: siinä esimerkkikuvia. Koko alakerta täysin eri planeetalta!

EPV0084-01.jpg

EPV0085-01.jpg

Jep, huoponen on massiivisempi, mutta oinosella parempi alakerta ja helvetin hyvä kireys. Komea tuo oinosen vatsaosasto!

Yhtä juttua en myöskään tajunnu. Miten Kallioniemi ei saanu leveessä selässä sitä selkäänsä auki ollenkaan? Anatomisessa selkä oli leveämpi ku latspreadissa. Liekkö ollut selkä/olkapäät jumissa?

Tuleeko nää vikat pointsit muuten poseerauksesta&vaparista vai pelkästä vaparista?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom