Body SM 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
konax sanoi:
kyllä naisten kannattas vaan keskittyä siihen saatanan fitness hyppelyyn!!!!

Oi sori, en tiennytkään että naisena ei saa kommentoida miesten kehonrakennusta. Eihän me ymmärretä mistään mitään!

Jo on taas ollu lihaa tiskillä! Kiva että boogie voitti, oon aina pitänyt ko. persoonasta. Jääskeläisellä kyllä parempi kuosi kropassaan. Uusi poussaamisen painottaminen tuo kyllä lajin vielä enemmän katsojaystävällisemmäksi. Kunnon koreografia-meinigit on just jees.

tottakai

Mike sanoi:
Kisaajien solvaaminen tai minkäänlainen tarpeeton vittuilu johtaa sitten banaaniin Pakkotoistolta. Kaikki nuo tekivät saatanan kovan duunin ja tiedän että Jari painoi kuin lapamato menemään viimeiset viikot.

Konax, varoitan sua henk. koht. vain kerran. Eli oleppas kunnolla.

Muut samoin.
ottaa vaan päähän kun olen jarin hyvä ystävä ja jari on tehny kovaa ja hyvin duunia lajin eteen monella lailla jo kauan jotkut killit haukkuu pystyyn. onko kuvia tulossa lisää?

konax sanoi:
ottaa vaan päähän kun olen jarin hyvä ystävä ja jari on tehny kovaa ja hyvin duunia lajin eteen monella lailla jo kauan jotkut killit haukkuu pystyyn.

Kehonrakennuksessa arvioidaan kuntoa. Ei täällä ketään henk.koht haukuta pystyyn.

ps. valitettavasti tässä lajissa ei anneta bonus-pisteitä lajiin liittyvästä oheistoiminnasta. Moni muukin kehonrakentaja on varmasti tehnyt tässä maassa kovaa duunia lajin eteen!

fitnesspimu sanoi:
Kehonrakennuksessa arvioidaan kuntoa. Ei täällä ketään henk.koht haukuta pystyyn.

ps. valitettavasti tässä lajissa ei anneta bonus-pisteitä lajiin liittyvästä oheistoiminnasta. Moni muukin kehonrakentaja on varmasti tehnyt tässä maassa kovaa duunia lajin eteen!
Tottakai arvioidaan kuntoa. ei jari ollut parhaimmillaan, mutta kireä ja voittajalla oli löysät jalat. kyllä voittajan pitää olla kireä

konax sanoi:
ottaa vaan päähän kun olen jarin hyvä ystävä ja jari on tehny kovaa ja hyvin duunia lajin eteen monella lailla jo kauan jotkut killit haukkuu pystyyn. onko kuvia tulossa lisää?
Jos sä olet Jarin kaveri, niin laita se suu soikeemmalle, enpä usko että Jartsa kaipaa sun räksytystä täällä netissä. Tunnen Jarin varsin hyvin enkä pidä laisinkaan jos kukaan alkaa alatyyliin arvostelemaan, mutta niinkauan kuin mennään asialinjalla, niin jokainen kisaaja ottakoon vastaan arvostelua myös muualta kuin tuomareilta. Tällä kertaa kävi näin ja Jartsa tulee varmasti vielä takaisin.

Ja jotta säkin Konax tajuaisit, niin tässä penkkailtiin Jarin kanssa pitkin saleja ja notkuttiin baarin ovella duunissa kun sä olit vielä ala-asteella. Samoin Jari on valmentanut tyttökaverilleni raskaan kultaa kehonrakennuksessa, eli varsin hyvin tiedän miten asiallinen sälli se on.

Mike sanoi:
Jos sä olet Jarin kaveri, niin laita se suu soikeemmalle, enpä usko että Jartsa kaipaa sun räksytystä täällä netissä. Tunnen Jarin varsin hyvin enkä pidä laisinkaan jos kukaan alkaa alatyyliin arvostelemaan, mutta niinkauan kuin mennään asialinjalla, niin jokainen kisaaja ottakoon vastaan arvostelua myös muualta kuin tuomareilta. Tällä kertaa kävi näin ja Jartsa tulee varmasti vielä takaisin.

Ja jotta säkin Konax tajuaisit, niin tässä penkkailtiin Jarin kanssa pitkin saleja kun sä olit vielä ala-asteella. Samoin Jari on valmentanut tyttökaverilleni raskaan kultaa kehonrakennuksessa, eli varsin hyvin tiedän miten asiallinen sälli se on.
ei tässä mitään räksytetä, mutta olen itse vain pettynyt jarin puolesta ja kyllä jari vielä tulee takaisin

konax sanoi:
ei tässä mitään räksytetä, mutta olen itse vain pettynyt jarin puolesta ja kyllä jari vielä tulee takaisin
No Jari sen suurimman pettymyksen kantaa itse, ei meidän tarvitse sitä hänen puolestaan kantaa. Bullia ei yhdet kisat hetkauta vittuakaan, eli ei tehdä nyt tästä finaalissa mitaleitta jäämisestä mitään isompaa numeroa.

Mike sanoi:
No Jari sen suurimman pettymyksen kantaa itse, ei meidän tarvitse sitä hänen puolestaan kantaa. Bullia ei yhdet kisat hetkauta vittuakaan, eli ei tehdä nyt tästä finaalissa mitaleitta jäämisestä mitään isompaa numeroa.
Ei ei. ei jari tästä lannistu ja on parempi ettei me muut tehdä tästä elämää suurempaa asiaa (itseni mukaanlukien). otti vaan vähä hermoon

fitnesspimu sanoi:
Rakenne ja balanssi näyttelevät myös hyvin suurta roolia kehonrakennuksessa. Ei voittaja aina välttämättä ole se jolla on eniten lihaa. Kallioniemi on hieman paksuhko keskivartaloltaan, myös eri lihasryhmien tulisi olla tasapainossa. (esim. tässä tapauksessa selkä vs. kädet)

Pisteet -70 kg

1. Jukka-Pekka Nousiainen, Riihimäen Voimailijat ry 10 10 8 18
2. Marko Kallioniemi, Steel Club, Jyväskylä 5 5 15 20

Mun pointti olikin tässä noiden tuomareiden antamat pisteet, eikä oma mielipide Kallioniemen kunnosta. Eli jos oon oikein ymmärtäny, niin kaikki tuomarit on sijoittanu Kallioniemen fysiikan perusteella ykköseks, ja hopealle jääminen johtuu vaparin huonoista pisteistä. Vai meinaatko että fysiikkakierroksella arvioidaan vaan massaa, ja rakenteen ja balanssin arviointi kuuluu vaparikierrokseen?

By the way, mun mielestä Kallioniemen vapari oli hauska, tosin ei nähtävästi ihan sitä mitä tuomaristo haki.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Konax

Mieti lukuja! Tai älä mieti toisten puolesta.

:) Ja välillä positiivista kommenttia. Mari Laine oli kiristynyt kovasti Turusta ja kunto oli kova! Samoin kyllä miehelläänkin.

Spidey sanoi:
Todella komeita kuvia, hyvää työtä :kippis1:

Pakko kommentoida tähän väliin, vaikka en mikään elämää suurempi body-fani olekaan (ihan peruspunttispede), että on kyllä hienoja kuvia, ja Miken omistautuminen tähän hommaan on ihan huippua. Ostan kyllä jatkossakin ne vähäiset lisäravinteeni Pakkiksesta. (ei ole ostettu mainos :) )

edit: niin ja voi helvetti tota Savolaista. Perkele.

Jeps, omat kommentit bodykisoista. Ensinnäkin mun mielestä line-upit oli tosi laadukkaita kautta linjan. Iloinen yllätys oli raskas, jossa oli rautainen taso! Parhaat erottuivat joka sarjassa.

Seiskakymppi ei mun mielestä ollut niin selvä, kuin täällä olleesta keskustelusta on saanut ymmärtää. Kyllä mäkin veikkasin Kallioniemen voittoa, mutta ei homma silti ihan pieleen mennyt. Nousiainen oli tosi tyylikkään viimeistellyssä kunnossa, vaikka itse tosiaan olisin antanut pytyn Kallioniemelle.

Raskas meni sitten omien veikkauksien osalta ihan pieleen. Olin aivan varma Jääskeläisen voitosta, oli meinaan jäätävässä kunnossa! Huikeat massat, mieletön kireys. Lihasryhmiä ei ollut muita kuin hyviä ja aivan älyttömän hyviä! Itse olisin laittanut kolme parasta järjestykseen 1. Jääskeläinen, 2. Käyhty, 3. Boogie. Mutta en siis ole tuomari :) Mentulalla oli ikävä kyllä mennyt viimeistely pieleen, lihakset näytti tyhjiltä ja olemus oli tosi uupunut. Kovan homman tehnyt ja tosi kireäksi vetänyt. En olisi kuitenkaan välttämättä sijoittanut viiden joukkoon (ei herneitä!). Mutta seuraavalla kerralla!

Savolainen oli sitten ihan toiselta planeetalta, ei pysty käsittämään... :eek:

Olisko mahdollista laittaa photoshopilla savolaisen posetuskuva samalla mittakaavalla nuiden raskaan ukkojen kans samaan kuvaan? Kaippa se taustalla näkyvien mainosten avulla onnistuu. Olis mukava nähdä se kokoero...

urkki sanoi:
Olisko mahdollista laittaa photoshopilla savolaisen posetuskuva samalla mittakaavalla nuiden raskaan ukkojen kans samaan kuvaan? Kaippa se taustalla näkyvien mainosten avulla onnistuu. Olis mukava nähdä se kokoero...

Joo hyvä idea :) Siinäpä jollekkin photoshoppigurulle iltatekemistä.

urkki sanoi:

Nimenomaan. Tätä itsekkin ajattelin jo päivällä, mutta en kehdannut ehdottaa. Olisiko kukaan niin kultainen? :love: :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom