konax sanoi:kyllä naisten kannattas vaan keskittyä siihen saatanan fitness hyppelyyn!!!!
Oi sori, en tiennytkään että naisena ei saa kommentoida miesten kehonrakennusta. Eihän me ymmärretä mistään mitään!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
konax sanoi:kyllä naisten kannattas vaan keskittyä siihen saatanan fitness hyppelyyn!!!!
ottaa vaan päähän kun olen jarin hyvä ystävä ja jari on tehny kovaa ja hyvin duunia lajin eteen monella lailla jo kauan jotkut killit haukkuu pystyyn. onko kuvia tulossa lisää?Mike sanoi:Kisaajien solvaaminen tai minkäänlainen tarpeeton vittuilu johtaa sitten banaaniin Pakkotoistolta. Kaikki nuo tekivät saatanan kovan duunin ja tiedän että Jari painoi kuin lapamato menemään viimeiset viikot.
Konax, varoitan sua henk. koht. vain kerran. Eli oleppas kunnolla.
Muut samoin.
konax sanoi:ottaa vaan päähän kun olen jarin hyvä ystävä ja jari on tehny kovaa ja hyvin duunia lajin eteen monella lailla jo kauan jotkut killit haukkuu pystyyn.
Tottakai arvioidaan kuntoa. ei jari ollut parhaimmillaan, mutta kireä ja voittajalla oli löysät jalat. kyllä voittajan pitää olla kireäfitnesspimu sanoi:Kehonrakennuksessa arvioidaan kuntoa. Ei täällä ketään henk.koht haukuta pystyyn.
ps. valitettavasti tässä lajissa ei anneta bonus-pisteitä lajiin liittyvästä oheistoiminnasta. Moni muukin kehonrakentaja on varmasti tehnyt tässä maassa kovaa duunia lajin eteen!
Jos sä olet Jarin kaveri, niin laita se suu soikeemmalle, enpä usko että Jartsa kaipaa sun räksytystä täällä netissä. Tunnen Jarin varsin hyvin enkä pidä laisinkaan jos kukaan alkaa alatyyliin arvostelemaan, mutta niinkauan kuin mennään asialinjalla, niin jokainen kisaaja ottakoon vastaan arvostelua myös muualta kuin tuomareilta. Tällä kertaa kävi näin ja Jartsa tulee varmasti vielä takaisin.konax sanoi:ottaa vaan päähän kun olen jarin hyvä ystävä ja jari on tehny kovaa ja hyvin duunia lajin eteen monella lailla jo kauan jotkut killit haukkuu pystyyn. onko kuvia tulossa lisää?
ei tässä mitään räksytetä, mutta olen itse vain pettynyt jarin puolesta ja kyllä jari vielä tulee takaisinMike sanoi:Jos sä olet Jarin kaveri, niin laita se suu soikeemmalle, enpä usko että Jartsa kaipaa sun räksytystä täällä netissä. Tunnen Jarin varsin hyvin enkä pidä laisinkaan jos kukaan alkaa alatyyliin arvostelemaan, mutta niinkauan kuin mennään asialinjalla, niin jokainen kisaaja ottakoon vastaan arvostelua myös muualta kuin tuomareilta. Tällä kertaa kävi näin ja Jartsa tulee varmasti vielä takaisin.
Ja jotta säkin Konax tajuaisit, niin tässä penkkailtiin Jarin kanssa pitkin saleja kun sä olit vielä ala-asteella. Samoin Jari on valmentanut tyttökaverilleni raskaan kultaa kehonrakennuksessa, eli varsin hyvin tiedän miten asiallinen sälli se on.
No Jari sen suurimman pettymyksen kantaa itse, ei meidän tarvitse sitä hänen puolestaan kantaa. Bullia ei yhdet kisat hetkauta vittuakaan, eli ei tehdä nyt tästä finaalissa mitaleitta jäämisestä mitään isompaa numeroa.konax sanoi:ei tässä mitään räksytetä, mutta olen itse vain pettynyt jarin puolesta ja kyllä jari vielä tulee takaisin
Ei ei. ei jari tästä lannistu ja on parempi ettei me muut tehdä tästä elämää suurempaa asiaa (itseni mukaanlukien). otti vaan vähä hermoonMike sanoi:No Jari sen suurimman pettymyksen kantaa itse, ei meidän tarvitse sitä hänen puolestaan kantaa. Bullia ei yhdet kisat hetkauta vittuakaan, eli ei tehdä nyt tästä finaalissa mitaleitta jäämisestä mitään isompaa numeroa.
fitnesspimu sanoi:Rakenne ja balanssi näyttelevät myös hyvin suurta roolia kehonrakennuksessa. Ei voittaja aina välttämättä ole se jolla on eniten lihaa. Kallioniemi on hieman paksuhko keskivartaloltaan, myös eri lihasryhmien tulisi olla tasapainossa. (esim. tässä tapauksessa selkä vs. kädet)
Mike sanoi:Kuvaa klikkaamalla ekaan galleriaan.
Spidey sanoi:Todella komeita kuvia, hyvää työtä :kippis1:
urkki sanoi:Olisko mahdollista laittaa photoshopilla savolaisen posetuskuva samalla mittakaavalla nuiden raskaan ukkojen kans samaan kuvaan? Kaippa se taustalla näkyvien mainosten avulla onnistuu. Olis mukava nähdä se kokoero...
urkki sanoi:Olisko mahdollista laittaa photoshopilla savolaisen posetuskuva samalla mittakaavalla nuiden raskaan ukkojen kans samaan kuvaan? Kaippa se taustalla näkyvien mainosten avulla onnistuu. Olis mukava nähdä se kokoero...