Body SM 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu
Joo mut Vilponen saa sen selän kumminkin auki. Ihmeteltiin katsomossa porukalla Kallioniemen latspreadeja. Kyllä se nyt sen aiemmin on auki saanut. Tossa sit on tuplat takaa ja selkä on perkeleen kova. Leveässä selässä oli ainakin minun mielestäni poset juuri tuommoisia että selkä on lysyssä :curs:

Liitteet

• EPV0020-01.webp
    EPV0020-01.webp
    42,3 KB · Katsottu: 1 152
  • EPV0035-01.webp
    EPV0035-01.webp
    52,5 KB · Katsottu: 1 167
No olihan se kallioniemi aivan verrattoman kovassa iskussa, mutta hyvää opetusta hänellekin siitä että poseerata pitää kuitenkin. Hurjat on massat tuossa selässä. Jotain aika käsittämätöntä.

metalman sanoi:
mitä olitte paikallaolijat mieltä – 87,5 kg kakkosesta, sami oinosesta? Treenailee samalla salilla, ja ainakin kuvien perusteella ihan perkeleen kireässä kunnossa. Toivottavasti samia nähdään lavalla jatkossakin, ei ole joensuussa yhtään liikaa näitä kilpailevia kehonrakentajia..

Oinonen pisti heti ensimmäisenä silmään tuosta rivistöstä, selkeästi sarjan kirein kaveri. Aivan mielettömät vatsalihakset! Jos jaettaisiin paras vatsaposetitteli, niin overall menisi Oinoselle... Illan edetessä Huoponen alkoi kuitenkin näyttää paremmalta ja paremmalta. Viimeistään vaparissa selvisi, kuka vie pytyn, äijällä on lavakarismaa! :)

Overallin olisin antanut Jääskeläiselle, mutta kun kävi miten kävi. Tässä tapauksessa meni ihan oikealle kaverille. :worship:

Ihmetytti muakin TAAS, miten huonosti toi Kallioniemen selkä aukee?
Perkele kun vitutti, miehellä on selkää vaikka muille jakaa mutta ei aukea.
Eikä näyttänyt kovin rennolta muutenkaan, koko poseerauksen tekeminen.

Mike sanoi:
Oinonen oli kyllä kovassa tikissä. Kireä kuin piru, mutta huono se on Huoposen vierelle mennä poustailemaan, sillä kun on niin helvetin komea malli ja lihasmassa.

Oinonen pärjäsi mielestäni aivan hyvin vertailuissa Huoposta vastaan. Huoposella on kyllä hieno rakenne ja lihaksia mukavasti yläkehossa. Valitettavasti vaan jalat kokonaisuudessaan eivät ole samaa tasoa yläkerran kanssa. Lisäksi Huoposen kireyden suhteen olisi toivomisen varaa. Osaa mies tosin poseerata se täytyy myöntää, mutta ei hänen fysiikkansa mikään järisyttävä ollut. Samaa tasoa kuin pari vuotta sitten. Ei kehitystä havaittavissa. Hyvä ja mallikas voittaja kuitenkin tähän sarjaan. Overall olisi mielestäni pitänyt mennä Salolle.

ite kans ihmettelin tuota kallioniemen selkää kun kuvia katselin, yleensä hänellä on ollut aivan törkeeen kova selkä.

:offtopic: onko tuo oinonen entinen voimanostaja??

Kysytäänpä nyt tässä, kun olen kerta tätä kauan jo miettinyt. Tämä ei ole mikään Supermassan haukkumisviesti, vaan lajia tuntemattoman typerähkö kysymys. En näe itse suurtakaan eroa, kun verrataan esimerkiksi body sm-2005 -kilpailijoita ja Supermassan 2001 vuoden kuvia keskenään. Johtuuko tämä siitä, että vierellä on täysin erikokoisia kavereita, jos näin on niin olisiko mitään hyvää vertailukelpoista kuvaa Supermassan ja "amatöörien" välillä?

sadisti sanoi:
Illan edetessä Huoponen alkoi kuitenkin näyttää paremmalta ja paremmalta. Viimeistään vaparissa selvisi, kuka vie pytyn, äijällä on lavakarismaa! :)
Juu, ekan kierroksen esitys oli Jukan osalta luvattoman heikko, kuten noista lukuisista kuvistakin pystyy näkemään... kierroksen jälkeen käynnistettiin pieni herättelysessio nimellä "nalkuttava akka", ja mm. "kevyt" henkinen ja fyysinen läiskintä ja värin lisääminen tuottivat mukavasti tulosta, ja kunto vaan tosiaan petraantui iltaa kohti.

Samin vatsapalojen paksuus alkaa jo lähennellä friikkiastetta, ne on todella kovat, samoin kun jalkaosasto. :thumbs:

bindLe sanoi:
Kysytäänpä nyt tässä, kun olen kerta tätä kauan jo miettinyt. Tämä ei ole mikään Supermassan haukkumisviesti, vaan lajia tuntemattoman typerähkö kysymys. En näe itse suurtakaan eroa, kun verrataan esimerkiksi body sm-2005 -kilpailijoita ja Supermassan 2001 vuoden kuvia keskenään. Johtuuko tämä siitä, että vierellä on täysin erikokoisia kavereita, jos näin on niin olisiko mitään hyvää vertailukelpoista kuvaa Supermassan ja "amatöörien" välillä?

h0h0, hommaa silmäläsit.

bindLe sanoi:

Laittakaa nyt ihmeessä joku photaria taitava niitä kuvia rinnakkain niin rupeaa tämäkin kaveri näkemään ne erot. Kisoissa paikalla olleet voi varmasti jokainen sanoa että sitä eroa nyt sattuu jonkinverran olemaan. ;)

bindLe sanoi:

Kaveri kuvasi erittäin hyvin body sm:ssä tuota eroa,kun Savolainen asteli lavalle:"Savolainen on eri planeetalta sm-kisailijoihin verrattuna!"

Snake sanoi:
Kaveri kuvasi erittäin hyvin body sm:ssä tuota eroa,kun Savolainen asteli lavalle:"Savolainen on eri planeetalta sm-kisailijoihin verrattuna!"

Vaikka olisi vertailu 2001 kuvista, missä Markolla oli dietti mennyt ketuille, silti sm-taso ja Marko massat on aivan eri tasolla.

mjoo...

jaksanu pistää photoshoppia tulille,paintilla perkele...

attachment.php

Liitteet

Timba79 sanoi:
Laittakaa nyt ihmeessä joku photaria taitava niitä kuvia rinnakkain niin rupeaa tämäkin kaveri näkemään ne erot. Kisoissa paikalla olleet voi varmasti jokainen sanoa että sitä eroa nyt sattuu jonkinverran olemaan. ;)

Kuvista sitä eroa ei huomaa niin selvästi, etenkään photarilla liitetyistä kuvista.

Kyllä Make täytyy nähdä livenä, on se jotain aivan uskomatonta. Ja kyllähän nuo raskaan SM-kisojen miehetkin näyttävät livenä mielettömän paljon suuremmilta kuin kuvissa.

Flesh sanoi:
Kuvista sitä eroa ei huomaa niin selvästi, etenkään photarilla liitetyistä kuvista.

Kyllä Make täytyy nähdä livenä, on se jotain aivan uskomatonta. Ja kyllähän nuo raskaan SM-kisojen miehetkin näyttävät livenä mielettömän paljon suuremmilta kuin kuvissa.

Totta joka sana, lisäksi on hankala verrata kahta kehonrakentajaa joista toinen on kisarakunnossa ja toinen offilla. Kireänä kun nuo isot ukot näyttää kuitenkin vieläkin isommilta...ainakin kuvissa.

neutraali sanoi:
:offtopic: onko tuo oinonen entinen voimanostaja??

Ei ainakaan mun tietääkseni ole.. Ei ole koskaan sen puolen meriiteistä puhunut. Pitää varmistaa vielä huomenna siltä itseltään.

Löytysköhän jostain noita vapareita videoituna? Erityisesti nuo raskaan kilpailijoiden vaparit kiinnostaa.

edit: tai jos joku on väsänny jonkunlaista koostetta kisoista niinku esimerkiks Heikki teki PM-skaboista niin olis helvetin hieno homma

Back
Ylös Bottom