Body SM 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tomi sanoi:
Heh, ei voi kuin ihmetellä, kun katsoo noita pistetaulukoita. Kaikille oli selvää, tai ainakin piti olla, että poseeraus arvostellaan oikeasti omana kierroksena tänä vuonna. Siellä on pakollisten vertailujen jälkeen monessa sarjassa oltu vahvoilla, mutta sitten oikeasti ryssitty todella rajusti vapari ja posetukset. Turha siis tulla kenenkään kohdalla mussuttamaan että kirein ja tiukin ei voittanut, (ja tuomarit on sokeita tms) jos poseeraus ei ole hallusssa.

Todella mielenkiintoista kyllä katsella noita pisteitä. Esimerkiksi Kallioniemellä sarjassa -70 kg oli ehdottomasti paras fysiikka, mutta nähtävsti Pink Panther -vapari ei ollut tuomariston mieleen.

suortti sanoi:
Lenda oli kyl :kuola: . Ramppasin varmaa 100 kertaa sen kojun ohi, harmi ettei ollu rahaa ostaa siltä kuvaa nimmarilla. Oisin pyötyny, jos Lenda ois tullu silittämään mun päätä sen shownsa aikana :D . Taluksen reidet oli hävyttömän kokoset.

Hohoho, miksi ostaa kuvaa kun sen voi myös ottaa itse ja mennä mukaankin. ;)

Ja nimmarin saa kun nappaa paidan minkä se heittää sieltä lavalta. ;)

Liitteet

• Lendan-kanssa.webp
    Lendan-kanssa.webp
    50,4 KB · Katsottu: 1 833
Ei voi mitään, mutta kyllä sitä toivoisi että sentään raskaan sarjan miehillä olis jalat kunnossa. Pettymys, kun ei ole viitsitty vetää loppuun asti tai sitten jotain on sattunut.
Sami on kyllä kovin!

Timba79 sanoi:
Hohoho, miksi ostaa kuvaa kun sen voi myös ottaa itse ja mennä mukaankin. ;)

Ja nimmarin saa kun nappaa paidan minkä se heittää sieltä lavalta. ;)

Hyvä timba! Harvalla suomalaisella riittää rohkeutta mennä samaan kuvaan starojen kanssa (ainakaan selvinpäin) Vai liekkö sullakin pari promillea ;)

Alle -70 kg sarjassa tapahtui kyllä oikeusmurha. Kallioniemi on kyllä perusjäykkä pohjalainen eikä siitä Show-miestä saa tekemälläkään. Poseerauksissakin on parantamista. Mutta kyse on kuitenkin kehonrakennus kisasta eikä mistään jumppatuokiosta. Ei voi käsittää miten puolet pienempi kaveri voi viedä koko potin. Ei muuta kun ens vuonna Janne Holmen ja jari Lampi kisoihin!

jylppy sanoi:
Alle -70 kg sarjassa tapahtui kyllä oikeusmurha. Kallioniemi on kyllä perusjäykkä pohjalainen eikä siitä Show-miestä saa tekemälläkään. Poseerauksissakin on parantamista. Mutta kyse on kuitenkin kehonrakennus kisasta eikä mistään jumppatuokiosta. Ei voi käsittää miten puolet pienempi kaveri voi viedä koko potin. Ei muuta kun ens vuonna Janne Holmen ja jari Lampi kisoihin!
Mun mielestä loistavaa, että poseeraus arvostellaan nykyään erikseen. Nouseepahan koko lajin taso. Moni oppi varmasti tämän syksyn kisoista läksynsä.

Uudet säännöt.

Tomi sanoi:
Mun mielestä loistavaa, että poseeraus arvostellaan nykyään erikseen. Nouseepahan koko lajin taso. Moni oppi varmasti tämän syksyn kisoista läksynsä.

Eiköhän nyt oteta uudet säännöt "tosissaan". Viime vuoden säännöillä
tulos lista olisi ollut toisenlainen, mutta turha jossitella.
Jokainen tiesi uudet säännöt jonka perusteella pisteet annetaan.
Tuomarit toimivat vapaaohjelman pisteitten annossa kuten piti.

Tomi sanoi:
Ei kehokisoissa silti vaparin pitäisi fysiikan ja kunnon edelle mennä. Jos vaparilla saa anteeksi löysät kintut niin en enää tiedä mikä laji on kyseessä
(ja joo en pääse tän asian yli nyt millään :rolleyes: )

Kaikella kunnioituksella legendaarista boogieta kohtaan, mies lopetti uransa komeasti, mutta silti uudet säännöt aiheuttivat nyt täysin perseestä olevan OIKEUSMURHAN. Iceman Jääskeläinen on kunkku ja voi vittu jos joku vapari saatana menee lihaksen, kireyden, balanssin ja symmetrian ohitse, niin minä sanon että paskan vitut.

iceman.jpg

Wendy sanoi:
Todella mielenkiintoista kyllä katsella noita pisteitä. Esimerkiksi Kallioniemellä sarjassa -70 kg oli ehdottomasti paras fysiikka, mutta nähtävsti Pink Panther -vapari ei ollut tuomariston mieleen.

Rakenne ja balanssi näyttelevät myös hyvin suurta roolia kehonrakennuksessa. Ei voittaja aina välttämättä ole se jolla on eniten lihaa. Kallioniemi on hieman paksuhko keskivartaloltaan, myös eri lihasryhmien tulisi olla tasapainossa. (esim. tässä tapauksessa selkä vs. kädet)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
On se kumma!

itse olen seurannut kehonrakennust 5 vuotiaasta saakka, isäni ansiosta, mutta silti ihmetyttää että 16-18 vuotiaat kaverit ovat tietävinään lajista kaiken. koittakaa rauhoittua. arvostelkaa/haukkukaa sitten kun olette itse parempia. ja sen lupaan että bull tulee takaisin vielä, nyt meni viimeistelyt vituiks. ottaa päähän tommoset jätkät jotka on kovimpia arvosteleen mutta ovat itse alle 50 kg kyniksiä. :curs:

Olihan mentula tyhjä ja siksi pienen näkönen, mutta ois sitä kireyttä pitäny arvostaa

Crusader sanoi:
Näin asiaan vihkiytymättömänä: Mentula oli etukäteen suursuosikki, ja jäi viidenneksi. Mitä tapahtui?

Ei niitä sijoituksia ole ennenkään jaettu etukäteen netin keskustelupalstoilla. Oikein huvittaa tämä joidenkin kilpailijoiden hehkutus netissä, vaikka kyseisillä henkilöillä ei tunnu olevan minkäänlaista silmää kehonrakennukselle. Tulkaa hyvät ihmiset itse paikan päälle katsomaan kisoja, niin tiedätte mistä puhutte!!!

En usko että yksikään kisapaikalla ollut henkilö ihmettelee täällä, että mikä meni pieleen Mentulalla! Näkihän tuon itse kukin ettei hänellä ollut mitään asiaa kärkikahinoihin, eikä edes minun mielestäni finaaliin.

Hyvä naisetkin hereillä.

fitnesspimu sanoi:
Ei niitä sijoituksia ole ennenkään jaettu etukäteen netin keskustelupalstoilla. Oikein huvittaa tämä joidenkin kilpailijoiden hehkutus netissä, vaikka kyseisillä henkilöillä ei tunnu olevan minkäänlaista silmää kehonrakennukselle. Tulkaa hyvät ihmiset itse paikan päälle katsomaan kisoja, niin tiedätte mistä puhutte!!!

En usko että yksikään kisapaikalla ollut henkilö ihmettelee täällä, että mikä meni pieleen Mentulalla! Näkihän tuon itse kukin ettei hänellä ollut mitään asiaa kärkikahinoihin, eikä edes minun mielestäni finaaliin.
Olin koko kisat paikalla katsomassa ja mukana jarin tausta joukoissa. mentula oli tyhjä, mutta potentiaalia on. kyllä naisten kannattas vaan keskittyä siihen saatanan fitness hyppelyyn!!!!

konax sanoi:
itse olen seurannut kehonrakennust 5 vuotiaasta saakka, isäni ansiosta, mutta silti ihmetyttää että 16-18 vuotiaat kaverit ovat tietävinään lajista kaiken. koittakaa rauhoittua. arvostelkaa/haukkukaa sitten kun olette itse parempia. ja sen lupaan että bull tulee takaisin vielä, nyt meni viimeistelyt vituiks. ottaa päähän tommoset jätkät jotka on kovimpia arvosteleen mutta ovat itse alle 50 kg kyniksiä. :curs:

niin, meinaat ette isaa arvostella arvostelulajia ennenkuin on itse kovemmassa kunnossa? Just.

edit. oho sullahan on kaikenkaikkiaan fiksut jutut. fitnesshyppelyyn, way to go! :D

Kisaajien solvaaminen tai minkäänlainen tarpeeton vittuilu johtaa sitten banaaniin Pakkotoistolta. Kaikki nuo tekivät saatanan kovan duunin ja tiedän että Jari painoi kuin lapamato menemään viimeiset viikot.

Konax, varoitan sua henk. koht. vain kerran. Eli oleppas kunnolla.

Muut samoin.

metalman sanoi:
niin, meinaat ette isaa arvostella arvostelulajia ennenkuin on itse kovemmassa kunnossa? Just.
tottakai saa arvostella, mutta äänensävy vaan paikallaan. kyllä ne kaikki jätkät on nähnyt vaivaa helvetisti kuntonsa eteen

fitnesspimu sanoi:
Tulkaa hyvät ihmiset itse paikan päälle katsomaan kisoja, niin tiedätte mistä puhutte!!!
Itseasiassa olin paikan päällä ja silti voi ihmetellä mitä viime viikkoina on tapahtunut itse kenenkin kohdalla vai onko mitään tapahtunut.
Mentula oli kasassa juu, mutta älyttömän kireä. Samanlailla esim. alle 95kg sarjassa oli todella kireä, mutta mielestäni kasassa oleva kilpailija mitaleilla. Ei näistä tiedä.

konax sanoi:
Olin koko kisat paikalla katsomassa ja mukana jarin tausta joukoissa. mentula oli tyhjä, mutta potentiaalia on. kyllä naisten kannattas vaan keskittyä siihen saatanan fitness hyppelyyn!!!!

Rauhoitu nyt hyvä mies.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom