BODY for LIFE

Liittynyt
19.4.2002
Viestejä
401
Kaveri kehui käyneensä ostamassa tämä kuuluisan body for life opuksen. Onko kellään kokemuksia tämän herra Bill Phillipsin jorinoista, kaverihan on dusannut jonkun douppakirjankin...

http://www.bodyforlife.com/


Jotain uutta ja mullistavaa?

Kn
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toi BFL treenimetodi on ihan toimiva treenaamattomalle, ylipainoiselle jne, joka haluaa itsensä nopeasti jonkinlaiseen kuntoon. Mihinkään maksimimassan tai -voiman kehittämiseen on kyllä parempia tapoja. Ja ylikunto tuossa pukkaa päälle varmuudella aika pian jos yhtään treenaa tosissaan.
 
Re: Re: BODY for LIFE

Itse aloitin pitkän treenitauon jälkeen 12-viikon bfl systeemillä ja olen todella tyytyväinen. Rasvaa paloi hyvin ja lihakset alkoivat ottaa taas treeniä vastaan. Myös ruokapuolelle löytyy hyvä runko ja hyviä ehdotuksia käytettävästä ravinnosta.

Riippuu tietysti paljon tavoitteista mutta kyllä painonpudotuksen/resvanpolttoon tämä sopii hyvin. "Kuurin" jälkeen asetin itselleni uudet tavoitteet ja jatkan menetelmää sovellettuna pienin muutoksin...

Erikoista menetelmässä on 20-minuutin aerobinen intervallitreeni (3xvko, mieluiten aamulla tyhjällä vatsalla), se pienentää ylikunnon riskiä mutta nopeuttaa aineenvaihduntaa ja rasva palaa!!
 
No tuon kirjan olen plarannut ja tuumin sellaista että ihan kelpo asiaa. Kohderyhmänä ihmiset, jotka tosiaankin haluavat muutoksen elämäänsä. Eli "syö näin, reenaa näin etc." - eli ilman itsekuria ei tuokaan systeemi toimi. Samahan pätee kaikkeen.

Itse en löytänyt mitään uusia ihmeellisiä noiden kansien välistä, sen verran on tullut etnuudestaan luettua ravinnosta sekä treenaamisesta ja mietittyä asiat halki omalta kohdalta.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom