Bodimunkkien HC-klubi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tromm
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No hölvetti, on se aina yhtä mukava saada positiivista palautetta :) Melkein tulee suorituspaineita, onneks sänkykamarin puolella ei koskaan saa kehuja ni ei oo vastaavaa ongelmaa.

0700 - Pietarius kulki mukanani ja kiertelimme kaupungin katuja hänen kertoillessa minulle kotipaikastaan. Sain kuulla, että kaupunki oli tukalassa asemassa vieraan vallan vasallina, joutuen maksamaan raskaita veroja hallitsijakansalleen. Kaiken lisäksi parin viime vuoden aikana oli saatu huonoja satoja, joten ruoka alkoi käydä vähiin tavallisen kansalaisen pöydässä. Tämä jos mikä oli mielestäni huolestuttava uutinen.

0715 - Saavuimme kaupungin keskusaukiolle, jota reunusti valtava määrä torikojuja joissa kauppiaat myivät tuotteitaan. Keskusaukiolla univormuun sonnustautunut upseeri teki ihmeellisen näköistä liikesarjaa, jota suuri joukko paikalle kerääntyneitä ihmisiä toisti hänen perässään. Pietarius kertoi minulle, kuinka jokaisen kaupungin asukkaan tuli osallistua vähintään kolmesti viikossa hallitsijavallan vetämään ohjattuun rituaaliin, jota kutsuttiin vierasperäisesti nimellä air-ou-bik.

Aluksi toiminta vaikutti minusta täysin käsittämättömältä ja voin pahoin nähdessäni niin monen ihmisen tuhlaavan arvokkaita kaloreita yhdellä kertaa. Hyvin nopeasti ymmärsin kuitenkin poliittisen juonen tämän toiminnan taustalla. Kaupungin kansalaiset pyrittiin selvästi pitämään laihoina ja heikkoina, kyvyttöminä vastustamaan vieraan vallan sotilaallista läsnäoloa.

0730 - Pietariuksen vastusteluyrityksistä huolimatta raivasin tieni lyömäsoittimia paukuttavien sotilaiden luo, jotka toiminnallaan ylläpitivät tätä pakanallista ja naurettavaa näytelmää. Muutamaa hajonnutta patarumpua myöhemmin minulla oli koko aukion täyttävän väenpaljouden jakamaton huomio.

- Kansalaiset! - mylväisin. Panem et circenses, siinä kaikki mitä näillä kiiltävähaarniskaisilla kukkoilijoilla on teille tarjota!
- Mutta... Kuului väkijoukosta
- Niin? Kysyin.
- Ei meille ole tarjottu leipää, päin vastoin viljamme viedään veroina pois.
- Sitäkin pahempi, jatkoin, ja pidin hurmosta herättävän puheen siitä, kuinka jokaisen miehen naisen ja lapsen tulisi voida syödä itsensä kylläiseksi ja ylikin, ja kuinka joka päivä tulisi pyhittää treenille. Kävin läpi 2-, 3-, 4- ja jopa 5-jakoisen treeniohjelman. Paasasin palautumisen tärkeydestä ja kaloreiden kuluttamisen saatanallisuudesta. Lauloin air-ou-bikin suohon ja jouduin siinä sivussa tyrmäämään iholle hivuttautuneen centurion, joka ei tuntunut arvostavan tapahtunutta jumalainpilkan keskeytystä.

0750 - Suuren väkijoukon saattelemana lähdimme aukiolta, joidenkin mutistessa vihaisina joukon häntäpäässä siitä, kuinka sirkustakaan ei ole näillä main näkynyt vuosikausiin. Päätin ottaa selvää mitä panem et circenses tarkoittaa.

Aivan parhautta! Luin koko ketjun läpi, pari tuntia siinä meni ja välissä tuli näköjään vielä uusi lisä tarinaan. Aivan huikeaa settiä, lisää!

0830 - Vähitellen väkijoukko hajaantui kuka minnekin omille asioilleen. Seuraamme jäi kuitenkin kolme miestä, joista yksi esitteli itsensä Tuomasusukseksi ja toinen oli nimeltään Matteusus... us. Kolmas mies sanoi puolestaan olevansa Juudus. He kertoivat tullensa niin vakuuttuneiksi uskoni oikeellisuudesta, että tahtoivat jättää kaiken ja seurata minua levittäen kanssani bodimunkkiuden ilosanomaa. Matteususus mutusteli varraskebabia, joten pyysin häntä tarjoamaan sitä meille mullekin. Matteususus vastasi "en". Pyysin Tuomasususta juoksemaan läheiselle torikojulle ostamaan meille syötävää, kun Matteususus ei tahtonut jakaa omastaan. Tuomasusus vastasi "en", mutta Juudus pyrähti innokkaana matkaan hihkuen tekevänsä mitä vain puolestani. Tuosta miehestä ei koskaan tule bodimunkkia sanoin murheellisesti, ja jatkoimme kulkuamme nelistään.

0900 - Käyskentelimme kaupungin kaduilla puhutellen ihmisiä, kuunnellen heidän murheitaan ja ilojaan, valaisten heitä tiedolla bodimunkkiudesta. Pian kuitenkin huomasimme olevamme sotilasjoukon piirittämiä. Minua vaadittiin lähtemään heidän mukaansa, ja koska pyyntö esitettiin sivistyneen kohteliaasti keihään kärjillä osoitellen, katsoin ettei minulla ollut muuta vaihtoehtoa kuin suostua. Kehoitin opetuslapsiani käyttämään poissaoloni hyödyksi bulkaten ja treenaten, ja siunauksia jaellen lähdin sotilasosaston mukaan.

1000 - Minut johdettiin linnoitukseen ja siellä suureen ruokasaliin istumaan pöydän ääreen joka notkui kaiken maailman herkkuja, joskin valitettavan paljon vähäproteiinista rehua, kuten hedelmiä ja viinirypäleitä. Käytin kuitenkin tilaisuuden hyödykseni ja söin kaikkea, minkä katsoin itselleni sopivaksi, kuten viiriäisen munia, fasaanin rintaa ja varrasporsasta. Varoin visusti koskemasta porsaan suussa olevaan punaiseen omenaan. Pian seuraani liittyi arvokkaan näköinen henkilö ja vartija kajautti ilmoille huudon: "Hänen ylhäisyytensä Pontilus Pilates". Jostain syystä, en tiedä miksi, epäilin heti, että tämä mies oli koko air-ou-bik rienauksen takana.

Pian seuraani liittyi arvokkaan näköinen henkilö ja vartija kajautti ilmoille huudon: "Hänen ylhäisyytensä Pontilus Pilates". Jostain syystä, en tiedä miksi, epäilin heti, että tämä mies oli koko air-ou-bik rienauksen takana.

Tässä kohtaa viimeistään alko olemaan desibelejä naurussa jo liikaa :D:D:D

1005 - Pilates ryhtyi tivaamaan minulta kuka olin, ja miksi agitoin kansaa nousemaan totuttua käytäntöä vastaan. Kerroin lyhyesti bodimunkkiudesta ja totesin olevani vaivainen maallikkosaarnaaja, joka on tullut kaukaisilta seuduilta kertomaan tämän maan kansalle omasta uskostaan ja sen noudattamiseen kuuluvista seikoista. Pilates varoitti minua tiukkaan sävyyn jatkamasta toimintaani tavalla, joka häiritsee heidän, RAWmalaisten, toimintaa tällä seudulla. Totesin havainneeni, että RAWmalaiset pyrkivät pitämään paikallisen väestön heikkoina ja pieninä, pakottamalla heidät air-ou-bikin kaltaiseen naurettavaan aerobiseen toimintaan. RAWmalaiset itse puolestaan näyttivät olevan jopa bodimunkkien standardeilla vain hiukan noviisia heppoisempia järkäleitä. Pilates tiuskaisi sen olevan RAWmalaisten ja paikallisen veronalaisen väestön välinen asia. Pilateksen puolesta olisin vapaa mies, jos lupaisin olla puuttumatta paikallisten oloihin ja RAWmalaisten toimiin. Lupasin tämän Pilatekselle, mutta hän vaati minua vannomaan sen pääjumalani nimeen. Niinpä lausuin: "Vannon Suuren Gebreselassien nimeen, että noudatan kehoitustasi arvoisa Pilates."

1030 - Poistuttuani Pilateksen palatsista palasin kaduille, ja vähän ajan kuluttua törmäsinkin uskollisiin seuraajiini. Jatkoimme tärkeää lähetystyötä, mutta tällä kertaa pidimme visusti huolen siitä, että RAWmalaisia tai epäilyttävän oloisia mahdollisia ilmiantajia ei ollut läsnä kuulemassa saarnojani.

Keskustellen ihmisten kanssa ja bodimunkkiuden doktriineja opettaen etenimme kaupungin läpi ja jatkoimme työtämme kaupungin ulkopuolellakin, levittäen sanaa maanviljelijöiden, paimenten ja karjankasvattajain keskuudessa. Lopulta päädyimme suuren järven rannalle, ja vasta silloin havaitsin että neljän joukkiomme oli kasvanut valtavaksi ihmismassaksi. Väkeä oli lähtenyt mukaamme jo kaupungista saakka kuullakseen enemmän levittämästämme sanomasta.

1130 - Keskipäivä lähestyi ja ihmiset olivat jättäneen lounaansa väliin minua seuratessaan. Niinpä väkijoukko alkoi käydä nälkäiseksi ja levottomaksi. Havaitessani ihmismassan kasvavan levottomuuden käskin heidän kerätä keskuudestaan kaiken ruoan ja tuotavan sen eteeni. Niin valtavasti kuin väkeä paikalla olikin, eteeni tuotiin vain viisi leipää ja kaksi kalaa.

Söin leivät ja kalat hyvällä ruokahalulla ja aterioituani pyysin ihmisiä keräämään yhteen kaiken kalan ja leivänmuruset mitä he vain kykenivät löytämään. Kuumeisen etsinnän jälkeen eräs nainen sanoi:
- Mutta Herra, mitään ei ole jäljellä.
- AIVAN! huusin suureen ääneen ja toivuttuaan hämmästyksestään väkijoukko yltyi hurraa huutoihin ja jotkut jopa pyörtyivät hurmoksesta, tai nälästä ja kuumuudesta.
Olin näyttänyt toteen saarnaamani ravinnonsaannin tärkeyden, sillä todellakin, yhtään murusta ei valunut hukkaan tankkaukseni yhteydessä. Valaistuneina ja onnellisina väki poistui koteihinsa etsimään jotain syötävää.

Olipas helvetin mielenkiintoinen thread (tarina). Kirjallisuudesta en välitä tippaakaan, mutta tämä oli kyllä hemmetin hyvä :D

1200 - Palailimme opetuslasteni kanssa hiljalleen takaisin kaupunkiin, ja matkallamme suoritin erinäisiä ihmetekoja. Törmäsimme nimittäin hääseurueeseen ja jäimme juhlistamaan pariskunnan yhteenliittämistä. Hämmästytin vieraita muuttamalla täyden viiniruukun tyhjäksi lähes silmänräpäyksessä. Väki oli hyvin otettu tästä ihmeteosta, mutta vieläkin suurempaa kunnioitusta herätin toistamalla tämän ihmeen pari kertaa uudelleen.

2000 - Minulla on vain hataria muistikuvia siitä, mitä ensimmäisen ihmetekoni jälkeen tapahtui, mutta opetuslapset kertoivat hämmästyttävistä teoistani. Olin ilmeisesti sytyttänyt pensaan palamaan, ja käynyt syvällisen hengellisen keskustelun tämän kyseisen pensaan kanssa. Juhliin oli liittynyt yhä useampia osaanottajia tämän jälkeen, ja monet paikallaolijat vannoivat, että olivat kuulleet minun keskustelevan bodijumalten kanssa pensaan välityksellä. Olin kuulemma myös kävellyt Vetten päällä, joskaan tämä ei ollut niin suuri ihme, ja Vette kantoi minulle kaunaa kyseisestä tempauksestani koko loppujuhlien ajan.

Jossakin välissä Tuomasus oli tehnyt liikaa ihmeitä viinin kanssa, ja hän oli sammunut ojaan. Vakuuttavien lähteiden mukaan olin tomerasti etsiytynyt ojassa makaavan Tuomasusuksen luo ja läpsinyt hänet takaisin hereille. Ilmeisesti osa paikallaolijoista oli erehtynyt luulemaan Tuomasusta menehtyneeksi, ja minua juhlittiin pitkin iltaa kuolleiden henkiin herättäjänä.

2030 - Vetäydyimme läheiselle kukkulalle lepäämään. Väki oli lahjoittanut meille runsaasti syötävää, joten leiriydyimme puiden varjoon ravitaksemme itsemme ja valmistautuaksemme uuteen päivään bodijumalten sanan levittämisen merkeissä.

2100 - Juhlien jäljiltä seurueeseemme liittyi kaksi uutta opetuslasta. Niin vaikuttuneita minusta jumalten välikätenä he olivat, että Luukasus ja Markusus vannoivat minulle ikuista uskollisuuttaan ja ehdotonta totteliaisuuttaan Arskan ja Ronnien nimeen. Väsyneinä päivän tuoksinasta vaivuimme itse kukin uneen.

Tulipa luettua koko thread läpi, kiitos Raskolnikov hienosta kirjoituksesta :worship: En muista koska olisin nauranut näin että mahaan sattuu :D

0437 - Heräsin epäilyttävään rapinaan ja havaitsin, että äänet lähtivät leirimme ympräillä tapahtuvasta liikuskelusta. Silmänräpäyksessä meidät oli piiritetty Rawmalaisten toimesta, jotka paikalle oli johdattanut opetuslapseksi kelpaamaton Juudus. Olin vähällä raivostua, kunnes huomasin hänen hypistelevän kohtuullista määrää hopeakolikoita, ja tehtyäni nopeita päässäynnäyksiä käsitin millaisia ruokamääriä noilla rahoilla saattoi ostaa. Armollisesti lausuin Juudukselle, Ronnie anna hänelle anteeksi, sillä hän tuntuu tietävän mitä tekee.

Opetuslapsistani Pietarius ei suhtautunut tilanteeseen yhtä ymmärtäväisesti, vaan nopealla liikkeellä hän riisti miekan lähimmältä RAWmalaiselta ja sivalsi mieheltä korvan irti. Tilanne uhkasi kärjistyä terveydelle vaaralliseksi, kunnes rauhoitin sen kysymällä Pietariukselta ankaraan sävyyn: "Mitä minä olen lausunut minkäänlaisten aseiden heiluttelun mielekkyydestä poikani?" Häpeillen Pietarius laski miekan kädestään ja mumisi: "Se kuluttaa turhaan kaloreita, herrani."

Niin RAWmalaiset kuljettivat minut vangittuna takaisin kaupunkiin, missä kuulemma joutuisin vastaamaan syytöksiin rienauksesta ja aiheuttamastani yleisestä epäjärjestyksestä.

0600 - Minut teljettiin RAWmalaiseen vankilaan, missä en saanut läheskään tarpeeksi syötävää, ja aloin vihdoin tulla hiukan kiukkuiseksi.

0900 - Lopulta päädyin Pilatuksen palatsin aukiolle tuomittavaksi, väkijoukon seuratessa toimitusta. Kohtalotoverinani oli eräs paikallinen rikollinen, Barbababas nimeltään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom