Bodauksen motiiveista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Simba
  • Aloitettu Aloitettu
Kaminari ja Timba79 oikeastaan pistivät jo motiivini hyvin sanoiksi. Eli ei tarvii olla sosiaalinen ja tuntee olevansa jossain hyvä. Myös kivun kautta kasvaminen on minua. Olo treenin jälkeen ja lihaksikas kroppa ovat jotain sellaista todellista, jota kannattaa tavoitella.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vähän kuten Timballa, koulu/ryhmäliikunta ei napannut paskaakaan (eikä joukkuelajit vieläkään) ja näin ollen vanhoilla päivillä totesin olevani rasvapallo tikkuraajoilla. Jotain oli pakko tehdä ja tämä sitten nappasi. Pakki ei ole hävinnyt mutta lihaa on jo muuallakin niin mikäs tässä ollessa.

Ja onhan se kiva kantaa kauppakassia ilman irvistelyä.

Olen koko elämäni harrastanut liikuntaa mm. aktiivisesti jalkapalloa 18 vuotiaaseen asti. Kuntosali harrastus sopii tällä hetkellä minulle erittäin hyvin, sillä se ei periaatteessa vaadi niin tiukkaa aikataulutusta, vaan voin mennä sinne mihin aikaan vaan päivästä. Esim. jalkapallo treenit oli aina samaa aikaa, joten aikataulu piti suunnitella sen mukaan. Mutta kyllä itse ainakin haluan näyttää hyvältä, lihaksikas kroppa näyttää paremmalta kuin pelkkä luukasa. Ja kyllä tässä ajattelen myös tulevaisuutta, eli kroppani lihaksisto on paremmassa kunnossa, jolloin myös minulla on hyvä olo nyt ja tulevaisuudessa.

teemal sanoi:
Ja onhan se kiva kantaa kauppakassia ilman irvistelyä.

Ja töissä varastossa laatikot on paljon kevyempiä nostella hyllyyn, eli on siitä ihan käytännön elämässäkin hyöytyä, vaikka lajina bodaus onkin eikä voimailu.

Mutta on tosta sitten haittaakin, toimiston akat nakittaa yleensä mua kantamaan kaikki perkeleen mainosmateriaalit yms. kerrosta ylemmäs.

-Antaa itseluottamusta kun tietää että on hiukan lihasta luittenympärillä.
-Hyväksyin että jos maha roikkuu niin silloin on liikaa läskiä, eli rasvaprosentin kanssakaan ei ole niin tiukkaa, kuitenkin kohtuuden rajoissa ;)
-Mukava kun kroppa on hyvännäköinen, voipi kesällä ottaa huoletta paidan pois.
-Tytöt katselee sillä silmällä

On olemassa kolme eri motiivia miehillä käydä salilla:
1. Saa paremmin pillua
2. Vittuilun/kiusaamisen kautta ajautunut salille
3. Saa paremmin pillua

Ps. Mikähän se meikäläisen motiivi olikaan? :eek:

huumor sanoi:
4. saa paremmin kiusaajilta? :eek:
Enpä usko, että pätee kovin moneen tapaukseen. Harvemmin sitä tytöt/naiset on poikia/miehiä roikottanut yläasteella/lukiossa jaloista ja huuhtonut päätä vessanpöntössä. Tai sitten ajat ovat todella muuttuneet 90-luvusta. :hyper:
...niin, tai tietysti, jos sitä on miesten perään...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom