Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
koulukiusattuja nössökääpiöitä, jotka käy salilla vaan sen takia, että sais vetää entisiä kiusaajiaan turpaan. Tätä mielikuvaa sitten ajatellaan ennen jokaista penkkisarjaa, "Ai saatana jos se yläasteen kovismake nyt tulis vastaan, niin hakkaisin sen naamaan muusiksi",
mulla vähän sama homma... mutta nyt olen löytänyt oman lajiniTimba79 sanoi:Ja yksi tärkeä pointti on se, että olin koululiikunnassa aina aika huono. Ei ole ollut mitään ns. pelisilmää esim. pallopeleihin ja mikään yleisurheilu ei ole koskaan napannut yhtään. Eli koululiikunta oli aika pakkopullaa. Mutta tämä sali tuntuu sopivan, massaa tarttuu ihan mukavasti ja voimatkin toki kehittyy siinä samalla. Sitä tunee olevansa edes jossakin hyvä.
keijo s sanoi:Norminaiset tykkää harrihaataisen fysiikasta. Kun sitten on saanut kropan harrihaataiseksi huomaakin ettei leveäperseiset norminaiset enää kiinnostakaan, pitää olla vähintään kisakireä fitnessbeibe. Yhtäkkiä kuitenkin huomaa että fitnesskimulit ei yllättäen tykkääkään harrihaataisesta, ne tykkääkin enemmän rikukiristä. Sitten kun ollaan rikukirejä huomataan että voi vittu, reisille meni kun ne fitnessbeibit yhtäkkiä arvostaakin joonashytösiä joilla ryhti on kuin jousipyssy kunhan vaan on tallissa mersu ja naama seiskassa
Samoin. Kivempi runkkailla kun on mieluista katseltavaa.Hippa sanoi:Minä treenaan, koska haluan näyttää paremmalta itseni silmissä.
Hippa sanoi:Minä treenaan, koska haluan näyttää paremmalta itseni silmissä.
Tove sanoi:Muiden ihmisten käsitys fysiikastani ei hetkauta suuntaan jos toiseen.