Bodarin Treeni

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tomppa85 sanoi:
Pitäisi laittaa pystyyn joku nimenkeräys kampanja, jolla vedottaisiin Hulkkiin että alkaisi kisaamaan voimanostoa. Nuo tuloksethan ovat todella hyvät! No tästä on aiemminkin ollut puhetta, ja kun mies kerran on lajinsa valinnut, niin... :D
Voiman osto on minulle vain niin vastenmielinen laji, etten lähtisi siihen mukaan vaikka maksettaisiin.
NGV sanoi:
milloin aloitatte kisa dietin? :confused:
Näillä näkymin 11 viikon päästä.

PS. Jos teitittelet mua vielä yhdenkin kerran niin multa palaa hermot. Tuo on todella ärsyttävää. :curs:
nigster sanoi:
mikä sellainen "fakta" on, ettei isoksi tai kohtalaisen isoksi voi kasvaa ilman mavea ja kyykkyä???
Tässä puhuttiin natutreenaajista; kyllä roinalla voi kasvaa isoksi tekemättä koskaan kyseisiä liikkeitä.

NGV sanoi:
Mitäh, et ole kädetön ja jalaton ne ei oo tullu esille vielä.;)
Kyllähän se täällä menis läpi Hulkki basic sense olisi ekan leffan nimi. Tuun sinne Mayor'sille kuvaamaan sen DVD:n ja sitten laitetaan pakkikselle myyntiin 10 euroa. Kyllä monet sun hc fanit ostaisivat, menis ku kuumille kiville.:D
Tai sitten taitaa olla niin, että mä ostaisin ne kaikki.

Muuten kakasta asiaan, milloin aloitatte kisa dietin? :confused:

:offtopic:
Onko tuollaisessa palvonnassa mitään järkeä? Kyllä mä ainakin pidän Hulkkia kovana hemmona, mutta mulle on ihan vitun sama mitä se tekee. Sussa on NGV selkeästi jotain stalker-ainesta...

Hulkki sanoi:
PS. Tässä vyötärö, jolla on vedetty mavessa 230 kg x 6, suorin jaloin mavessa 185 kg x 12 ja etukyykyssä 150 kg x 6.katso liitettä 23119

vertailun vuoksi yhden painonnostajan tulokset.

etukyykky 235,0 kg
Takakyykky 255,0 kg
Maastaveto 260,0 kg

kyllä sun sitä voimaakin kannattaisi treenata ihan tosissasi, jos haluat isommat etureidet (kuten esimerkin kaverilla). mä en ymmärrä sun asennetta voimatreeniin, koska se on ainoa järkevä tie isompiin lihaksiin ilman roinaa.

pevelius sanoi:
vertailun vuoksi yhden painonnostajan tulokset.
Ilman perusteellisempaa selvitystä miten tämä painonnostaja liittyy meikäläiseen ja meikäläisen tikkuetureisiin, ovat nuo tulokset informaatioarvoltaan samaa luokkaa kuin jos joku tulisi tänne ja listaisi vaikka Ano Turtiaisen tulokset, "vertailun vuoksi".
kyllä sun sitä voimaakin kannattaisi treenata ihan tosissasi, jos haluat isommat etureidet (kuten esimerkin kaverilla). mä en ymmärrä sun asennetta voimatreeniin, koska se on ainoa järkevä tie isompiin lihaksiin ilman roinaa.
En nyt käsitä mitä horiset sillä treenini tähtäävät nimenomaan sarjapainojen kasvattamiseen raskaissa perusliikkeissä. Treenifilosofiani on jo pitkään pohjautunut siihen, että natikkana on liikuteltava yhä suurempia sarjapainoja jos halutaan kasvattaa lihasta.

Voima itsessään on vain täysin turhaa, mutta ilman sitä ei lihasmassaa pidemmällä tähtäimellä pahemmin natikkana kasvateta.

Hulkki sanoi:
Tässä puhuttiin natutreenaajista; kyllä roinalla voi kasvaa isoksi tekemättä koskaan kyseisiä liikkeitä.
siis mitä tällä tarkoitat. tarkoitatko ettei ilman mavea voi saada naturaalina isohkoaa selkää ja ilman kyykkyjä ei voi saada isohkoja jalkoja? tuo on kyllä täyttä skeidaa jos sitä tarkoitat IMO
Hulkki sanoi:
Treenifilosofiani on jo pitkään pohjautunut siihen, että natikkana on liikuteltava yhä suurempia sarjapainoja jos halutaan kasvattaa lihasta.

.
kai se sama asia pätee aineidenkin kanssa jos maksimaalinen hyöty niistä halutaan ottaa irti, eikai sillä nyt eroa ole onko kaasut päällä vai ei, että miten reenataan. molemmissa tapauksissahan tuo on varmasti paras tapa. ainakin maalaisjärjellä ajateltuna.

neutraali sanoi:
siis mitä tällä tarkoitat. tarkoitatko ettei ilman mavea voi saada naturaalina isohkoaa selkää ja ilman kyykkyjä ei voi saada isohkoja jalkoja? tuo on kyllä täyttä skeidaa jos sitä tarkoitat IMO
Voi varmasti joku saadakin, mutta äärimmäisen harvinaista se on.
kai se sama asia pätee aineidenkin kanssa jos maksimaalinen hyöty niistä halutaan ottaa irti, eikai sillä nyt eroa ole onko kaasut päällä vai ei, että miten reenataan. molemmissa tapauksissahan tuo on varmasti paras tapa. ainakin maalaisjärjellä ajateltuna.
Tottakai raskas perustreeni tuottaa parhaat tulokset oli treenaaja sitten natu tai ei, mutta tässä ei puhuttukaan optimaalisesta treenistä vaan raskaan perustreenin välttämättömyydestä. Natikka ei IMO voi käytännössä kasvaa "isoksi" ilman raskasta perustreeniä, roinaaja sen sijaan voi. Toki roinari kasvaisi vieläkin isommaksi raskaalla perustreenillä.

Hulkki sanoi:

Tämä menee taas tähän väittelyyn johon en jaksaisi lähteä mukaan, mutta mä en vaan mitenkään pysty allekirjoittamaan tällaista. Eli samoja aatteita mulla on ku Neutraalilla.

Vittu taas tätä ja TAAS vihreä mies vilkkuu joka toisessa postissa. Yllättävää.........

:offtopic: Mun etureidet kasvaa 10x nopeammin, kuin Hulkin, mutta Hulkilla taas on jaloissa enemmän voimaa, ja Hulkin voimat kasvavat myös nopeammin. Ja olen muuten jo kilpaillut Classic BB.ssä enne Hulkkkia tain NGV:tä:D (aika ruikulanahan sitä olin lavalla)

Asiaan liittyviä mielipiteitä:

1) Ilman kyykkyäjä tai vetoa voi saada isot reidet tai selän, jopa natikkana, jos on lahjakas
2) core-liikkeitä, ja muutenkin raskaita moninivelliikkeitä vapailla painoilla (kyykyt, vedot, leuat, soudut vapailla painoilla, punnerrukset tangoilla tai käsipainoilla tai vaikka girya-kuulilla) kannattaa tehdä, koska ne opettavat kehoa toimimaan (funktionaalisuus), kasvattavat kehon voimia parhaiten ja sitämyöten ovat myös loistavia maasaliikkeitä
3) aloittelijoiden kannattaa kuunnella salin "vanhoja partoja" "filterit korvilla", sillä heillä myös on todella kummallisia uskomuksia.

NGV sanoi:
Mitäh, et ole kädetön ja jalaton ne ei oo tullu esille vielä.;)
Kyllähän se täällä menis läpi Hulkki basic sense olisi ekan leffan nimi. Tuun sinne Mayor'sille kuvaamaan sen DVD:n ja sitten laitetaan pakkikselle myyntiin 10 euroa. Kyllä monet sun hc fanit ostaisivat, menis ku kuumille kiville.:D
Tai sitten taitaa olla niin, että mä ostaisin ne kaikki.

Muuten kakasta asiaan, milloin aloitatte kisa dietin? :confused:

:offtopic:
Koita nyt päättää teititteletkö vai et. Mieluummin et.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Hulkki sanoi:
PS. Jos teitittelet mua vielä yhdenkin kerran niin multa palaa hermot. Tuo on todella ärsyttävää. :curs:.
All right, ei pitäne enään teititellä, mutta en oikeastaan voi sille mitään, tulee vaan automaattisesti. Kato kun on asunut jonkin verran maassa jossa on ihan eri kulttuuri ja tavat niin pää mennöö sekaisin, mutta yritän tehdä parhaani.

Yusu sanoi:
NGV:n pitäis pitää pieni tauko pakkotoistosta..alkaa jutut menee vähän turhan levottomiks
Noh nyt vähän heitin vitsiä tossa, mutta yritän tästä edes olla vähän huolellisempi.

hölkkääjä sanoi:
itekki kattelin tota teitittelyä...

ass kisser :P
Hölkkääjä sä oot ihan mukava, mutta jos tuo on ass kissiä niin taitaa olla pojalla vähän hermot vinksin vonksin ei millään pahalla. Siis itse olen tottunut teitittelemään vanhempia ihmisiä jne. koska olen itse asunut maassa jossa oli suuri häpeä olla kunnioittamatta toista puheessa. Ja kyllähän se ihan perus tapoihin kuuluu tuo teitittely ainenkin ennen vanhaa, mutta nykyään nuoriso ei ymmärrä sanaa kunnioita. Nykynuoriso ei osaa enään kunnioittaa vanhempia ihmisiä jne, vaan yleensä haukkuvat pystyyn jopa omat vanhempansa. En tiiä hölkkääjästä, mutta kyllä minulle sentääs tapoja on pienellä iälläni opetettu, että teititellään vanhempia. Ja lukeepihan se raamatussakin kunnioita vanhempia eli kaikkia. Mutta voin olla teitittelemättä joitakin jos tämä vaatii niin, mutta paha olon mä ainenkin siitä saan, se on kaikkea sitä vastaan mitä olen oppinut, mutta hei what can I do..

Pitäkää suut supussa tuosta teitittelystä. Jos itse olette kasvaneet jossain luolassa, ettekä ole koskaan oppineet teitittelemään ketään, niin ei se tarkoita etteikö se olisi joissain tilanteissa hyvä tapa...

Minäkin teitittelen kaikkia selvästi itseäni vanhempia tyyppejä salilla ensimmäistä kertaa kun näkee. Alan sinuttelemaan vasta siinä vaiheessa kun ollaan pari kertaa tavattu ja hieman enemmän tutustuttu. Tästä voitaisiin tietysti keskustella, että onko teititteleminen internetissä tarpeellista. Luultavasti tällaisessa epämuodollisessa keskustelufoorumissa se on tarpeetonta, mutta on olemassa tilanteita, joissa internetissäkin on parempi teititellä. Esim. työhakemuksissa, tai jos puhuttelee jotain vanhempaa ihmistä, jota suuresti ihailee.

Teitittely on kunnioituksen ilmaisu. Eikä mielestäni ole lainkaan reilua, että teitittelijää rangaistaan pilkalla ja ivalla siitä, että ilmaisee kunnioitusta toista ihmistä kohtaan. Oli tilanne ulkopuolisten silmissä kuinka naurettavaa tahansa. Teitittely ja sinuttelu on osapuolten keskeinen asia, eikä se kuulu kenellekään muulle.

Ilmeisesti sellainen asia kuin tahdikkuus, puuttuu hyvin monelta täällä. :david:

Varsin viihtyisä thread vaihteeksi. Bodauksen ja voimailun eroista natu versus roina väittelyn kautta netikettiin ja teitittelyyn. Päärooleissa Hulkki och NGV. Hyvä pojjjaaat. Näillä mennään.

Ei se voi häiritä ketään, jos joku teitittelee tai sinuttelee tai tekee molempia vaikka samassa lauseessa. Eiköhän keskitytä niihin itse kirjoituksiin, eikä kielioppiin. Antakaa NGV:n teititellä ja jos jotain ottaa sellainen päähän niin nielee sen ja lähtee vaikka ulos kävelylle. Vähän muuta ajateltavaa hyvät ihmiset!;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom