Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No rahka ja raejuusto on ainakin helppo tehdä. Sen kun taistelee purkin auki, niin avot. Siihen vielä kyytipojaksi pari mandariinia ja kuppi kahvia.Mikä ois sellanen näppärä aamupala, kun oon vähä yli 60kg ja salilla tulee käytyä 3krt/vko. Rahkaa tulee syötyä päivässä sellanen purkki ja raejuustoa ruuan kanssa. Haluaisin sellasen vakioaamupalan, muttaku on niin paljon optioita (luin koko threadin just :D) ja aattelin että jos joku etevä neuvois. Mielellään kohtuu nopeatekoinen. Puuroa vetelee näköjään monet ja rahkaa myöskin aamusella. Ite tykkään rahkaa vedellä iltaisin. Mutta nytte vinkkejä =)
Mikä ois sellanen näppärä aamupala, kun oon vähä yli 60kg ja salilla tulee käytyä 3krt/vko. Rahkaa tulee syötyä päivässä sellanen purkki ja raejuustoa ruuan kanssa. Haluaisin sellasen vakioaamupalan, muttaku on niin paljon optioita (luin koko threadin just :D) ja aattelin että jos joku etevä neuvois. Mielellään kohtuu nopeatekoinen. Puuroa vetelee näköjään monet ja rahkaa myöskin aamusella. Ite tykkään rahkaa vedellä iltaisin. Mutta nytte vinkkejä =)
Mikä ois sellanen näppärä aamupala, kun oon vähä yli 60kg ja salilla tulee käytyä 3krt/vko. Rahkaa tulee syötyä päivässä sellanen purkki ja raejuustoa ruuan kanssa. Haluaisin sellasen vakioaamupalan, muttaku on niin paljon optioita (luin koko threadin just :D) ja aattelin että jos joku etevä neuvois. Mielellään kohtuu nopeatekoinen. Puuroa vetelee näköjään monet ja rahkaa myöskin aamusella. Ite tykkään rahkaa vedellä iltaisin. Mutta nytte vinkkejä =)
Oma suosikkini (ja nopeampaa tuskin löytyy): 5 dl kaurahiutaleita, 1 dl vehnäleseitä, 1 rkl kaakaojauhetta, 200 gramman purkki raejuustoa ja 4 dl rasvatonta maitoa. Raejuuston voi korvata heralla. Kaikki kuivat aineet johonkin kippoon, ja maito ja raejuusto perään ja sekaisin. Valmistamiseen ja syömiseen menee noin yhdestä kahteen minuuttia.
Kannattaa tietysti suhteuttaa nuo määrät omaan kulutukseen.
puuroa ja sekaan purkki raejuustoa, valmis!!!Mikä ois sellanen näppärä aamupala, kun oon vähä yli 60kg ja salilla tulee käytyä 3krt/vko. Rahkaa tulee syötyä päivässä sellanen purkki ja raejuustoa ruuan kanssa. Haluaisin sellasen vakioaamupalan, muttaku on niin paljon optioita (luin koko threadin just :D) ja aattelin että jos joku etevä neuvois. Mielellään kohtuu nopeatekoinen. Puuroa vetelee näköjään monet ja rahkaa myöskin aamusella. Ite tykkään rahkaa vedellä iltaisin. Mutta nytte vinkkejä =)
Tää vois olla se oikea. Miten sitten iltapala? Yleensä oon vedelly leipää ja mehua/maitoa iltasella. Toista rahkaa ei jaksa vetää, ku äiti ei suostu ostaa koko aja ku valittaa että menee rahaa :DTurha mitään liian vaikeeta alata vääntämään joka aamu, rahka sinne aamuun kans.
Jos tollasen vakio aamupalan haluaa niin kaurahiutaleita ja maitoa lautaselle, kylkiäiseks purkki rahkaa. Helppo syödä, valmistaa ja ravintoarvot kohdallaan. Jossei maistu kaurahiutaleet lautaselta, niin sekaan vaikka jotain hilloa/ripaus sokeria, parempaa ku limanen puuro.
Ehrmanni, 2dl kevytmaitoa, 1dl(40gr) kaurahiutaleita. 37p/43hh/3r/347kcal
Jos kaloreita pitää lisätä -> lisää kaurahiutaleita ja/tai maitoa. IMO paras aamupala mitä voi olla.
Tää vois olla se oikea. Miten sitten iltapala? Yleensä oon vedelly leipää ja mehua/maitoa iltasella. Toista rahkaa ei jaksa vetää, ku äiti ei suostu ostaa koko aja ku valittaa että menee rahaa :D
Miten tuo puuro suoraan hiutaleina vedettynä täyttää? Turpoaako ne vatsassa tai jotain? Ei oo ikinä tullu vedettyä.
Mulla iltapala on raakoja kananmunia, 7 valkuaista ja 3 keltuaista. Voithan vaikka keittää muutaman kanamunan, ei ole kallista hommaa ja keitettynä saat varmasti syötyäkin.
Vakio aamupala menossa, hyvää on!