Bodarien aivot...

Kun bodareilla riittää itsekuria, sinnikkyyttä ja tahdonvoimaa muokata kroppaansa, niin toimitteko yhtä tunnollisesti töissä/opinnoissannekin? Pyrittekö täydellisyyteen muillakin elämänalueilla? Vai onko vartalonne se ainoa juttu, mihin panostatte täysillä ja millään muulla ei ole väliä? Onko bodarit oikeasti tyhmiä, kuten ainakin kaikki rimpulamiehet piipittävät? :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hmmm... ovatkohan kaikki rimpula miehet sitten älykkäitä ja riittääkö heillä sitä kiinnostusta muuhunkin kuin keskustelemaan älykkäästi samankaltaistensa seurassa täydellisen tietoisina aiheesta kuin aiheesta.:thumbs:

Hyvä kysymys, mutta itsellä tuntuis että kyse on enemmän siitä että perfektionismi ja ääretön jääräpäisyys :wall: ulottuu salille ja ruokavalioonkin. Opinnot meni hyvin läpi keskitason lahjoilla ja duunissa tulee painettua välillä parisuhteenkin kustannuksella.

Mutta joo, hullu pitää olla. Kuka täysjärkinen on koko ajan ketogeenisellä dieetillä samalla kun kokkaa ja leipoo herkkuja perheelle? :david:

...Niin olikohan se jossain näistä suomalaisista hupisarjakuvalehdistä kun taannoin oli hieman yliampuva kuva kehoilijasta, jonka paidassa teksti: Mitä tekee 100:n ÄO:lla, kun saa 200 penkistä! :zzzz:

Mä oon aina ollut yhtä tyhmä :D . Ei salilla käyminen ole tehnyt musta yhtään tyhmenpää.

Originally posted by gYMIäM
Ai pystyyks tänne vastaamaan jotenkin muutenkin kun postin kautta kirjeellä ???

:lol2: :lol2:

Ööörghh... Grunt... argghh... hoho hoho Dragon syödä ruoka... Nostaa iso paino Gröh :kuola:

Mä testasin 100% luotettavalla nettilomakkeella (joka laskee javascriptin ( :worship: ) avulla prosentit!) IQ:ni ja se oli 132. Tulosta ei voi kyseenalaistaa. Olen siis paitsi botari, myös nero.

Originally posted by gYMIäM
Ai pystyyks tänne vastaamaan jotenkin muutenkin kun postin kautta kirjeellä ???
Tää on siis vain postilla ja faksilla toimiva, mutta vBulletin 3 tukee myös morsetusta, savumerkkejä ja mykiöviitontaa. Siihen asti, hrumph.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom