Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tiedz sanoi:Voin sanoa sulle, että kaikki tuohon autoon liittyvä tulee maksamaan vitusti. Katso vakuutuksia vakuutusyhtiöiden laskureista niin saat tarkat tiedot. Mutta jos jo pelkät vakuutukset mietityttää niin luulisi sitten tuohon autoon saatavien(jos edes suomesta saa) varaosien hinnatkin kiinnostavan.
Lateee sanoi:Onkos kellään kokemuksia ko. autosta? Olen tollasta ostamassa, mitä tulisi huomioida? Paljonko mahtaa olla vakuutukset vuodessa(ei bonuksia)?
kruipelo sanoi:Sieltä tuli Tiedziltä hyvä pointti. Jos ostat tuollaisen niin ylimääräistä pitää olla niin paljon että ei sitten pätkän pätkää kiinnosta vakuutuksen hinta eikä bonusten vaikutukset loppusummaan.
Miks ei sais kiinnostaa? Tiedän kyllä et vitun kallista puuhaa on, mut olen päättänyt haaveni toteuttaa. En mä epäile ettenkö niitä kuluja pystyis maksaa, mut ajattelin vaan selvitellä et kuin paljon todellisuudessa menee paalua tollaseen. Ja mitään tiettyä autoa ei vielä ole tiedossa, vain merkki ja malli. Luultavasti Saksasta hakuun....
Totta noissa on eroja ihan pimeenä nykyään, mutta myös liikenne vakuutuksissa.Örkki sanoi:Kannattaa kilpailuttaa noi vakuutusyhtiöt. Liikennevakuutuksen hintaan ne ei kyl pysty vaikuttamaan, mutta kaskon bonukset ne heittää täysille kun vähä ruinaa ja uhkailee vaihtavansa toiseen vakuutusyhtiöön.
azzyyr sanoi:Joko systeemit on muuttuneet tai eri yhtiöiden liikennevakuutuksen laskentatavoissa on eroa, mutta ainakin vuosi sitten ei liikennevakuutuksessa eri yhtiöiden välillä ollut eroa lainkaan. En muista monestako kysyin tarjousta. Ja tätä kaikki yhtiöt perustelivat sillä, että lakisääteisen liikennevakuutuksen hinta ei määräydy yhtiökohtaisesti vaan on sidottu johonkin valtion viralliseen laskentakaavaan...
Jos 5 litraista V12 moottorilla olevaa autoa edes harkitsee ostavansa, on oltava kukkaro kunnossa eikä vakuutuksilla ole paskankaan väliä, saati kulutuksella. Koko kysymys on typerä.Lateee sanoi:Onkos kellään kokemuksia ko. autosta? Olen tollasta ostamassa, mitä tulisi huomioida? Paljonko mahtaa olla vakuutukset vuodessa(ei bonuksia)?
Pakko kysyä, että missä ne viat sitten on olleet jos eivät tekniikassa? Humanismipuolella?Ville1Suuri sanoi:Itellä ollut niitä 2,eikä koskaan ollut tekniikassa vikaa. Muita vikoja kyllä ihan tarpeeksi.
Dopey sanoi:Pakko kysyä, että missä ne viat sitten on olleet jos eivät tekniikassa? Humanismipuolella?