BMW 850i

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lateee
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onkos kellään kokemuksia ko. autosta? Olen tollasta ostamassa, mitä tulisi huomioida? Paljonko mahtaa olla vakuutukset vuodessa(ei bonuksia)?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Voin sanoa sulle, että kaikki tuohon autoon liittyvä tulee maksamaan vitusti. Katso vakuutuksia vakuutusyhtiöiden laskureista niin saat tarkat tiedot. Mutta jos jo pelkät vakuutukset mietityttää niin luulisi sitten tuohon autoon saatavien(jos edes suomesta saa) varaosien hinnatkin kiinnostavan.

Tiedz sanoi:
Voin sanoa sulle, että kaikki tuohon autoon liittyvä tulee maksamaan vitusti. Katso vakuutuksia vakuutusyhtiöiden laskureista niin saat tarkat tiedot. Mutta jos jo pelkät vakuutukset mietityttää niin luulisi sitten tuohon autoon saatavien(jos edes suomesta saa) varaosien hinnatkin kiinnostavan.

Tottakai kiinnostaa myös varaosien hinnat. Ja ostopäätös on jo tehty, lähinnä mielenkiinnosta kyselen kokemuksia ym.

Sieltä tuli Tiedziltä hyvä pointti. Jos ostat tuollaisen niin ylimääräistä pitää olla niin paljon että ei sitten pätkän pätkää kiinnosta vakuutuksen hinta eikä bonusten vaikutukset loppusummaan.

Jo huomattavasti yleisempään 700-sarjaan maksaa osat hunajaa. Yksi esimerkki bensapumppu joka maksoi -90 luvun loppupuolen autoon lähes tonnin. Normaali autoon sen saa muutamalla satasella ja ruosteiseen Sierraan sen saa tutkitusti yhdellä satasella :D

Eikä varmasti ole edullisia kilometritkään. Jos paljon ajat niin sitäkin kannattaa miettiä ennen vakuutusmaksuja.

En tiedä mikä on 800-sarjan tarjonta ja menekki suomessa, mutta pienen ajatuksen voisi myös uhrata sille pääsetkö autosta eroon kun haluat vaihtaa sen joskus toiseen ja millä hinnalla siitä tulet luopumaan ostohintaan nähden.

Kerro nyt meille autosta enemmän? Todella hyvä ja upea autohan on kyseessä jos vain kukkarossa on kapasiteettia. Kyllä kelpaisi :hyper:

Lateee sanoi:
Onkos kellään kokemuksia ko. autosta? Olen tollasta ostamassa, mitä tulisi huomioida? Paljonko mahtaa olla vakuutukset vuodessa(ei bonuksia)?

Kannattaa kilpailuttaa noi vakuutusyhtiöt. Liikennevakuutuksen hintaan ne ei kyl pysty vaikuttamaan, mutta kaskon bonukset ne heittää täysille kun vähä ruinaa ja uhkailee vaihtavansa toiseen vakuutusyhtiöön.

Mutta kaikesta huolimatta ei ton auton pitäminen tule todellakaan halvaksi, mutta varmasti ihan mukava pirssi ajella. Toivottavasti tulevat kilometrit ovat huolettomia...

850 bemari on kyllä helevetin hieno auto...
Mutta hankintahintaa enemmän meikäkäistä huolestuttaa kulutus.
Jos asuu näinkin landella ku mä,niin autoa tarvii kohtuu paljon ja bensahan on nykyään kokolailla edullista... :evil:

kruipelo sanoi:
Sieltä tuli Tiedziltä hyvä pointti. Jos ostat tuollaisen niin ylimääräistä pitää olla niin paljon että ei sitten pätkän pätkää kiinnosta vakuutuksen hinta eikä bonusten vaikutukset loppusummaan.

Miks ei sais kiinnostaa? Tiedän kyllä et vitun kallista puuhaa on, mut olen päättänyt haaveni toteuttaa. En mä epäile ettenkö niitä kuluja pystyis maksaa, mut ajattelin vaan selvitellä et kuin paljon todellisuudessa menee paalua tollaseen. Ja mitään tiettyä autoa ei vielä ole tiedossa, vain merkki ja malli. Luultavasti Saksasta hakuun....

Örkki sanoi:
Kannattaa kilpailuttaa noi vakuutusyhtiöt. Liikennevakuutuksen hintaan ne ei kyl pysty vaikuttamaan, mutta kaskon bonukset ne heittää täysille kun vähä ruinaa ja uhkailee vaihtavansa toiseen vakuutusyhtiöön.
Totta noissa on eroja ihan pimeenä nykyään, mutta myös liikenne vakuutuksissa.
Itse juuri kilpailutin seitsemän vakuutusyhtiötä ja liikennevakuutuksen ero halvimman ja kalleimman välillä oli 120e vuodessa. Osakasko olikin sitten melkein saman hintainen kaikissa. Ja se mikä parasta tuo halvin vakuutusyhtiö tarjoaa ainoana kerran kuussa maksettavan vakuutusmaksun, jonka itse otin, ettei tule maksupiikkejä kolmen kuukauden välein.
kolme halvinta vakuutusyhtiötä liikennevakuutuksen osalta:
1.nordea
2.pohjantähti
3.If

Joko systeemit on muuttuneet tai eri yhtiöiden liikennevakuutuksen laskentatavoissa on eroa, mutta ainakin vuosi sitten ei liikennevakuutuksessa eri yhtiöiden välillä ollut eroa lainkaan. En muista monestako kysyin tarjousta. Ja tätä kaikki yhtiöt perustelivat sillä, että lakisääteisen liikennevakuutuksen hinta ei määräydy yhtiökohtaisesti vaan on sidottu johonkin valtion viralliseen laskentakaavaan...

azzyyr sanoi:
Joko systeemit on muuttuneet tai eri yhtiöiden liikennevakuutuksen laskentatavoissa on eroa, mutta ainakin vuosi sitten ei liikennevakuutuksessa eri yhtiöiden välillä ollut eroa lainkaan. En muista monestako kysyin tarjousta. Ja tätä kaikki yhtiöt perustelivat sillä, että lakisääteisen liikennevakuutuksen hinta ei määräydy yhtiökohtaisesti vaan on sidottu johonkin valtion viralliseen laskentakaavaan...

Jees kysyin tuota samaa pohjantähdestä, mistä erot johtuvat jne..
Vastaus oli se, että jokaisella on omat jotkin fakin tariffit minkä mukaan nuo lasketaan ja kaavoitetaan(liikennevakuutukset)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
800-sarjan auto on kyllä makea laite, mutta itse valitsisin tuon auton 840i tekniikalla, koska tuo V12 mylly on jostakin syystä taipuvainen saamaan tauteja paljon helpommin kuin V8 tekniikka. Voi olla :anssi:, mutta itse olen tähän tietoon törmännyt monasti.

Ruotsista ainakin saa varaosia ko. kulkineeseen. Niitä löytyy purettuna takuupurkaamoilta: www.fbt.se

Zone-sarja -42%
Mun yhellä kaverilla on tollanen 850.Nehän on kaikki aika vanhoja,olisko muistaakseni tehty v.90-93 tjsp.Hinnat on silti suht. korkealla 20-30t euroa.Auto on kyl hieno,mut ota huomioon tekniikan ikä.Tulee ongelmia kaikkien sähköhäristimien kanssa ja kone väljä.Ite en sijoittais noin paljon rahaa noin vanhaan autoon.Se mun kaverin bmw 850 ei liiku enää kunnolla,vaiks pitäs olla 299hv.Varmaan puolet tehoista poljettu pois.Sillä muistaakseni vuosimalli 91.Ajotietokone on huono,verrattuna esim. uudempi korisiin 700-sarjaan.IMO ei ole 20.000euron väärti.

Lateee sanoi:
Jos 5 litraista V12 moottorilla olevaa autoa edes harkitsee ostavansa, on oltava kukkaro kunnossa eikä vakuutuksilla ole paskankaan väliä, saati kulutuksella. Koko kysymys on typerä.

840 puolestaan on "vain" V8 koneella eikä vie läheskään niin paljon bensaa ja on kuuleman mukaan kestävämpikin kuin V12, mutta varaosat ovat SIKAKALLIITA. Varaudu maksamaan tuulilasista 1500e, pakoputkesta 2000e jne... Auto umpitäyteen ahdettu (jo vanhentunutta) elektroniikkaa ja varaosia lienee suht. hankala löytää.

EDIT: Deepspace ehtikin ensin... unohda ainakin tuo V12.

Katoin äsken,et 840i bmw:tä on valmistettu vuoteen 1999 asti.En o ennen tiennyt,enkä koskaan sellasta autoa nähnyt.En löytänyt sellasta myynnissäkään missään.Mut yleensä V8 on korkeampi viritteinen kuin V12,ainakin 540 ja 750,ni on samat tehot ja suoritusarvot.Itse luulisin,et toi V12 kestää kauemmin.Itellä ollut niitä 2,eikä koskaan ollut tekniikassa vikaa.Muita vikoja kyllä ihan tarpeeksi.

Ville1Suuri sanoi:
Itellä ollut niitä 2,eikä koskaan ollut tekniikassa vikaa. Muita vikoja kyllä ihan tarpeeksi.
Pakko kysyä, että missä ne viat sitten on olleet jos eivät tekniikassa? Humanismipuolella?

Dopey sanoi:
Pakko kysyä, että missä ne viat sitten on olleet jos eivät tekniikassa? Humanismipuolella?

:hyper: Reppss...

Hmm... jos vaikka sisustuksen ompeleet on ratkeillut vähän väliä?

:david:

Tarkoitin tekniikalla moottoria ja vaihdelaatikkoa,niinkuin yleensä niistä puhutaan.En tarkoittanut muita sähkölaitteita,perää,akseleita,raidetankoja,palloniveliä jne...Joko tajusit?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom