Blood Money *Spoiler*

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dietka
  • Aloitettu Aloitettu
Tuli ahistuneita ihmisiä vastaan kun oli kerrottu liikaa pelistä. Jos tää on turha niin tää kuolee nopeeta tuonne muiden sekaan tai voi poistaa. Mutta laitellaan tänne kaikki vinkit tipsit koodit ym ym mitä mieleen tulee niin ei ainakaan napinaa tuu vaikka joku vahingossa sanoo kuka on Hitmanin äiti eikä siten kenenkään tarvii vetää kirjastokortilla ranteita auki...

Ite oon niin heikkohermonen että meinaa peli tyssätä heti kun en pääse jotain kohtaa, ja vielä helpoimmalla asteella pelaan enkä oo tuota tehtävää päässy missä se oopperamies pitää päivitellä, se ase vissiin pitää ottaa sieltä takintaskusta ja viedä sinne pukuhuoneeseen missä on se kopioase, mutta joku ei natsaa kun sienne alas kun vie niin se replica on jo viety sinne näytelmään. Lisäksi seilasin sinne ylös mistä kattotelineiden luota ois loistava snipata molemmat tyypit mutta tuo ei taitais kovin hyvin arvosanoin mennä kun se asehomma siellä alakerrassa jäis tekemättä, Vinkkejä ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Dietka sanoi:
Ite oon niin heikkohermonen että meinaa peli tyssätä heti kun en pääse jotain kohtaa, ja vielä helpoimmalla asteella pelaan enkä oo tuota tehtävää päässy missä se oopperamies pitää päivitellä, se ase vissiin pitää ottaa sieltä takintaskusta ja viedä sinne pukuhuoneeseen missä on se kopioase, mutta joku ei natsaa kun sienne alas kun vie niin se replica on jo viety sinne näytelmään. Lisäksi seilasin sinne ylös mistä kattotelineiden luota ois loistava snipata molemmat tyypit mutta tuo ei taitais kovin hyvin arvosanoin mennä kun se asehomma siellä alakerrassa jäis tekemättä, Vinkkejä ?

Kuten varmaan huomasit siinä samassa huoneessa jossa se toinen näyttelijä on, on kaappi johon voi piiloutua. Pistä aito ase pöydälle ja kun näyttelijä on tullut hän pistää feikin siihen oikean vierelle. Sitten se lähtee ja jättää molemmat aseet pöydälle. Otat feikin ja juokset yläkertaa parvekkeelle kyttämään sitä hetkeä kun on näyttelijä ammuttu ja sitten räjäytät sen kattokruunun niskaan.
Tietenkin voit tappaa sen näyttelijän itsekin, äänenvaimennetulla aseella samaan aikaan kun sitä ammutaan replicalla. Tapoja on monia :)

Mites sen toisen äijän listiminen käy parhaiten, ja siellä huoneessa ei ole näyttelijää eikä toista asetta, kerran sen replican näin mutta sen jälkeen ei oo näkyny vaikka samassa huoneessa oon pörränny, vai pitääkö mennä kaappiin vaan ootteleen että sinne tulee joku ?

Dietka sanoi:
Mites sen toisen äijän listiminen käy parhaiten, ja siellä huoneessa ei ole näyttelijää eikä toista asetta, kerran sen replican näin mutta sen jälkeen ei oo näkyny vaikka samassa huoneessa oon pörränny, vai pitääkö mennä kaappiin vaan ootteleen että sinne tulee joku ?
Eli kannattaa vain pistää se "onnettomuudeksi" eli räjähde siihen kattokruunuun ja sitten räjäytät sen kun se ukkeli kaatuu sopivasti siihen alle.
siis ne aina välillä lopettaa sen harjoittelu (kestää) niin kannattaa käydä pistämässä se pommi sinne ylös jo valmiiksi ja ei kun kaappiin odottamaan. Itse pistin sen aidon jo pöydälle odottamaan ja näyttelijä tulee pistää replican pöydälle ja käy jossain. sinä tässä välissä otat sen replican ja juokset sopivaan paikkaan, että pysty räjäyttämään pommin.
Tämän tietenkin voi tehdä miljoonalla eri tavalla :)

Milläs ihmeen ilveellä siihen kattokruunuun saa sen räjähteem kun se ei todellakaan toimi heittämällä. Ja miks siellä ylimmässä kerroksessa näkyy tikaskuvio vaikkei kyseisestä kohdasta pääse edes kiipeämään niille rakennustelineille? Itse tuli rymisteltyä tuo kenttä läpi kun vihdoin meni hermo siihen ettei sitä näytelmää seuraavaa ukkelia saanut listittyä kovinkaan diskreetisti. :evil:

Transplant sanoi:
Milläs ihmeen ilveellä siihen kattokruunuun saa sen räjähteem kun se ei todellakaan toimi heittämällä. Ja miks siellä ylimmässä kerroksessa näkyy tikaskuvio vaikkei kyseisestä kohdasta pääse edes kiipeämään niille rakennustelineille? Itse tuli rymisteltyä tuo kenttä läpi kun vihdoin meni hermo siihen ettei sitä näytelmää seuraavaa ukkelia saanut listittyä kovinkaan diskreetisti. :evil:
Sinne kattokruunun luo mennään semmosen ullakon kautta niistä takahuoneista, siellä on semmottis vinssi mihin se isketään se räjähde.

Helpompi tapa niittaa se parvella olija on räjäyttää se valoteline siitä lavan päältä sen kynäniskaan. Ensin vaihtaa ne aseet keskenään ja kun se natsi ampuu sen näyttelijän siihen tolppaan niin se toinen apina juokseen sieltä parvelta sinne lavalle itkemään. Siinä se sitten seisoo vaikka kuinka kauan suoraan valotelineen alla. Valoteline löytyy samasta paikasta ku se kruunu sieltä ylhäältä, pitää kävellä sen ympärillä vaan että löytää oikean kohdan mihin asettaa räjähteen.

Helpompi tapa niittaa se parvella olija on räjäyttää se valoteline siitä lavan päältä sen kynäniskaan. Ensin vaihtaa ne aseet keskenään ja kun se natsi ampuu sen näyttelijän siihen tolppaan niin se toinen apina juokseen sieltä parvelta sinne lavalle itkemään. Siinä se sitten seisoo vaikka kuinka kauan suoraan valotelineen alla. Valoteline löytyy samasta paikasta ku se kruunu sieltä ylhäältä, pitää kävellä sen ympärillä vaan että löytää oikean kohdan mihin asettaa räjähteen.

Ite kokeilin tota niin se tappo ne bodyguardit siitä ympäriltä, ei osunu ite kohteeseen, eli kattokruunutempulla mäkin etenin. :)

Back
Ylös Bottom