Bitcoin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja osku
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Heitin viela vahan lisaa fyrkkaa kryptovaluuttoihin ja paatin etta vedan rajan tahan. Portfolio on nyt 2700 euron arvoinen ja jos sen menetan, menkoon. Elama ei lopu eika sita edes paljon missaan tuntisi. Paatin hajauttaa tosi reilusti

Ei riskejä ja kaikki levälleen. Mikseihän "jääräpäät" anna luottoa? :ROFLMAO:

Käteinen on pankkijärjestelmästä riippumatonta rahaa, joka mahdollistaa vapaan taloudellisen toiminnan ilman rahalaitosten, viranomaisten ja kauppaliikkeiden kontrollia.

Tuo denniszeims:n heitto kuvaa hyvin sitä, miksi bitcoinin nousu on ollut niin hurja.

Ihan sama mitä maksaa. Tonni sinne tai tänne. Jos menetän, ei elämä siihen lopu.

Eli iso osa vain hakee pikavoittoja. Kun tai jos alkaa alamäki, niin sit myydään, että saa vielä edes jotain rahoistaan ulos.

Hajauttamisesta isot pisteet. Monella bitcoinin omistajalla ole välttämättä edes sitä surkeinta, eli pankin säästötiliä.

Niin kirjoitin kyllakin etta pistin siihen juuri niin pienen summan rahaa etta aion pitaa noita kauan enka panikoi jos arvot tippuu. Eli en todellakaan ole hakemassa pikavoittoa vaikka moni muu ehka onkin. Toki tama palsta on taynna rikkaita guruja jotka mielellaan kertoo toisille etta nyt teet vaarin. Mun filosofiana on se etta se taustalla oelva teknologia on kuitenkin sen arvoista etta siihen kannattaa kiinnittaa huomiota. Noista minun 9 valuutastahan voi romahtaa vaikka puolet mutta jos loput nousee suhteellisen hyvin pitkalla aikavalilla homma voi olla hyvinkin kannattavaa. Spekulointiahan tama on, olitpa aloittelija tai guru.

11.5% portfolio noussut arvoa reilussa kahdessa viikossa. Ripplen arvo kolminkertaistui ja otin osan voitoista ja pistin ZCashiin. Hauskaa touhua ollut tahan mennessa tama spekulointi. Etheriumia meni vaan jonkun verran kun muija valttamatta halusi ostaa 40 euron edesta CryptoKittieseja :LOL: Toivottavasti saa myytya ne vitun kissat (tai niitten pennut) joskus voitolla ettei 40 euroa mene hukkaan virtuaalikissoihin :david:

Oma viikon mittanen yhteenveto BTCUSD:stä ym...

BTCUSD matkalla 25k tai jopa 30k+
https://s3.amazonaws.com/tradingview/snapshots/z/ZstUPmUF.png

ETH ja LTC ylilyö nousussa myös BTC:n, mikä luonnollista prosentuaalisesti pienemmille osakkeille ym. yleensä.

Tällä hetkellä ETH, LTC ja pieni pala XRP:tä. Samalla oon näköjään tienannut vähän BTC:tä jostain kumman syystä... XRP:t tuli hommattua jostain ihan ihme sivustolta minne eksyin joulun tienoilla ~2$ tuntumassa :D Vai oliko jopa 1.8... En edes muista...

Noh... Time Will Tell...

Miksi minulla tulee mieleen yhdysvaltojen alkuaika valuuttojen kanssa tästä bitcoinista yms. kryptovaluutoista?
Varmaan siksi kun silloin oli jos jonkinlaista lokaalia valuuttaa mutta ainoa mihin oikeasti uskottiin oli hopea ja kultakolikot.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kolme viikkoa kikkailtu ja nyt portfolio on noussut 23%. Enimmakseen Ripplen ansiosta. Ilman muuta naita kryptovaluuttoja voi kritisoida ja omastakin mielesta niita on vahan liikaa ja varmasti osa kuolee pois. Mutta samalla aika isot firmat alkaa valmistautumaan siihen etta ne on tulleet tanne jaadakseen. Voisin ottaa nyt helpot 600 euroa taskuun kolmen viikon investoinnilla mutta uskon etta tama juna tulee puksuttamaan eteenpain viela aika kauan. Koko systeemi etsii viela tavallaan identiteettiaan ja kun se tapahtuu varmaan nama heilahtelutkin alkaa tasoittua.

Omastakin mielesta niita on vahan liikaa ja varmasti osa kuolee pois.

No on kai niitä "vähän" liikaa kun niitä on tuhansia ja valtaosa vailla mitään järkevää tiimiä tai käyttöä. Mutta Bitcoin ei ole menossa minnekään. Sen lisäksi on sitten ihan kourallinen muita joissa on jotain järkeä ja tulevaisuuden näkymiä.

Mä myin omat Dogeni just ennen uusinta rajua nousua. Se tuntuu olevan mun kohtalo alttien kanssa. Voittoa tein toki parikymmentä prosenttia muutamassa viikossa mutta ei niistä osaa olla iloinen kun pitäisi saada satoja prosentteja. =D

Itellä nämä Shitcoinit:

MAIDBTC
XPMBTC
CLAMBTC

:|

Missä muuten käyt kauppaa noiden kanssa? Itellä käytössä Poloniex.

Missä muuten käyt kauppaa noiden kanssa? Itellä käytössä Poloniex.

Bittrex ja Bitfinex

Enemmän Bittrexiä käyttänyt, tosin aika vähän kauppaa sielläkään toistaiseksi, lähinnä ostanut Bitcoineilla altcoineja. Tarkoitus on lähitulevaisuudessa joku pieni potti valjastaa pelikäyttöön aktiivisempaan treidaukseen ja muut jättää sitten suosiolla holdiin. Pari kertaa oon yrittänyt ns. isolla potilla tehdä siirtoja ja molemmilla kerroilla lopputuloksena on ollut vähän vähemmän coineja kun ei kestä pää.

Bitfinexin avasin silloin kun oli isoin IOTA hype päällä. Myöhästyin vähän siitä ja ne on nyt suurinpiirtein plusmiinusnollassa, olkoon siellä.

Rex, Polo ym. ovat melkoisia pommeja. Omat coinit on parhaassa jemmassa omassa lompakossa, mieluiten rautalompsassa tai jossain muussa turvallisessa ja hyvin varmistetussa kylmäsäilössä.

Pitkään aikaan ei ole pörssi kosahtanut huolella..

Kuuntelin viime viikolla tällaisen:
View: https://www.npr.org/sections/money/2018/01/05/576087864/episode-816-bitcoin-losers
. Joku onneton heitti epähuomiossa kovalevyn menemään, missä oma bitcoin-lompakko majaili. Etsi kovalevyä sitten kaatopaikalta, kun lompakon arvo oli noussut 7,5 miljoonaan taalaan. ATH:ssa hävinneen lompakon arvo oli yli $100M. Aika karu fiilis varmaan. Hävinneitä bitcoineja on podcastissa haastatellun tutkijan mukaan reilut kolme miljoonaa, eli noin viidenkymmenen miljardin taalan edestä nykyarvolla.

Rex, Polo ym. ovat melkoisia pommeja. Omat coinit on parhaassa jemmassa omassa lompakossa, mieluiten rautalompsassa tai jossain muussa turvallisessa ja hyvin varmistetussa kylmäsäilössä.

Pitkään aikaan ei ole pörssi kosahtanut huolella..

Varmasti jos holdata meinaa. Mutta jos treidata meinaa noita Altteja niin. esim. Poloniexissä näyttäisi olevan eniten volyymiä niille.

Voi vaan kuvitella sita vitutuksen maaraa jos menettaa noita valuuttoja. Toki kaikella on negatiiviset puolensa. Itse kaytan noita firmoja jotka pitaa siita huolen mutta siina on tietenkin pelko perseessa etta enta jos ne hakkeroidaan.

Back
Ylös Bottom