Biljardi

Löytyykö Pakkiksesta biljardin harrastelijoita?
Itse olen lajiin hieman tykästynyt (ihan perus 8- ja ysipalloon) ja olisi peruskepin (alle 100e) hankinta edessä, löytyisikö vinkkejä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lyön kyllä kymppitonnista vetoa että searchilla en tätä löytänyt.

edit. Kuinka se voi olla mahdollista... :D

Tuohon kun kirjoittaa, niin joku on saman tien huutamassa, että PUOL VUOTTA WANHA THREADI!!! ja postaa muumion kuvan.

Aiheeseen liittyen, pöytä kyllä on kämpässä, mutta harvemminpa tuohon tulee koskettua. Hyviä alan liikkeitä PK-seudulta kaipailisin itsekin, jos jollain kokemusta on.

rafael30 sanoi:
Aiheeseen liittyen, pöytä kyllä on kämpässä, mutta harvemminpa tuohon tulee koskettua. Hyviä alan liikkeitä PK-seudulta kaipailisin itsekin, jos jollain kokemusta on.

Jumaleissön. Miehellä on oma pöytä kotona. Muutan teille.

Hyviä biljardiliikkeitä löytyy kun naputtelee googleen sanan: "biljardi" ja sieltä biljardiliiton etusivulta klikkailee itsensä 3:kin erilaiseen bilis liikkeeseen. :)

Jonny, mä kirjotin sillon hakuun: "biljardi" mutta ei löytynyt sitä threadiä. Sano mun sanoneen, mun mielestä toi söörtsi kettuilee aina mulle ku oon jtn ettimäs.

Pöydän olisin itellekkin ostanu mutta kämppään ei kertakaikkiaan sovi

Rovaniemellä biljardia vähän hankala pelata missään muualla kuin baareissa niin se harrastus on jäänyt.

Eleonoora sanoi:
Ihana toi sun avatar -Marchi- :lol2:

Kiitos. :)

Hafanafa, aika rikkaita poikia täällä päin pyörii... Ei oo nuo bilispöytien hinnat ihan parin päivän taksan takana liiku... :o

Snookeria tulee pelattua nykyään aika aktiivisesti. Kasilla on joskus nuorena ja nättinä tyttönä tullut tienattua ihan kivasti taskurahoja ja lukuisia isoja tuoppeja. Tylsistyy vaan niin äkkiä siihen. Pussitusten opettelun kannaltahan se on tosin hyvä peli. Turhan monotoniseksi se vain äkkiä käy.

8-jalan kivipöytä löytyy kotoa. Välillä tuli pelattua enemmänkin, nyt on ehkä kerran viikossa. Uudet kepit pitäis ostaa.

OT: Mä oon kieltänyt ehdottomasti seksin harrastamisen pöydällä. Verka maksaa 150 egee ja kivipöytä on kolmesta osasta ja vain kitattu yhteen. Vittu yks kaveri sitten yks yö oli ajanu pöytää vasten päin punaisia yhtä naista. Aamulla yritti selitellä. Jumalauta olin vihainen. Kun verka vaihdetaan, niin pitää lauidat purkaa ja mun pöydällä sen reunat pitää liimata. Sain pestyä sen veran verestä, mutta kidutin sitä tyyppiä vähän aikaa. Yritti rahalla päästä eroon omasta mokasta. Kun mä olin sen _kieltänyt_ saamari! :david:

-Marchi- sanoi:
Kiitos. :)

Hafanafa, aika rikkaita poikia täällä päin pyörii... Ei oo nuo bilispöytien hinnat ihan parin päivän taksan takana liiku... :o

ei oo halpoja mutta köyhälle opiskelijalle osamaksu on mahollisuus kaikkeen hienoon..

hafanafa sanoi:
ei oo halpoja mutta köyhälle opiskelijalle osamaksu on mahollisuus kaikkeen hienoon..

Kovia äijiä, I must say. Ruokamenot on jo katossa ja köyhä opiskelija haluaa ottaa siihen vierelle vielä asuntolainan viereen kahden ja puolentonnin biljardipöydän osamaksun. Kuulostaa jännittävältä. :D

Takaisin asiaan:

Ennen kun pelaili, niin otti käsipallot aina ehdottomasti suorassa linjassa. Nyt sitten isot pojat on neuvoneet, että aina leikkauksella, nyt vaan pitäs saada siitä leikkauksestakin se sisään. :D
Tosin täytyy sanoa että lähes puolet suorista lyönneistä menee päin honkia.

Ostin sitten uuden kepin, Imperialin Premieren 13 series:in. Ihan jees peli, 60 tais maksaa ja voittaa kyl noi bilispaikoissa olevat kepit aika puhtaasti. Massetkii lähtee nyt hyvin... Nytku sen pomppupallon viel oppis... Tai ees ylipäätään lyömään pallot sisään _joka_ tilanteessa...

Taitokara on aika häijy peli. Kannattaa tosiaan jostain hankkia clippejä siitä. Aika ihme masse:illa ne vetelevät kymmenen seinän kautta osumia...

Tossa muuten aika jees clippi mun viime viikon reeneistä:

http://www.engr.colostate.edu/~dga/pool/normal_videos/new/NVA-20.htm

(nimeni on siis Yoshikazu Kimura)

(ps. tosta linkistä poistat viimoset kohdat, niin pääset älyttömän hyvään arkistoon biljardin peruslyönneistä jne. Kannattaa tutustua:
http://www.engr.colostate.edu/~dga/pool/normal_videos/

-Marchi- sanoi:
Kovia äijiä, I must say. Ruokamenot on jo katossa ja köyhä opiskelija haluaa ottaa siihen vierelle vielä asuntolainan viereen kahden ja puolentonnin biljardipöydän osamaksun. Kuulostaa jännittävältä. :D

pakkohan sitä elämästä on nauttia. itellä suunnillee kokoajan joku tavara maksussa.

Tai sitten ettii itelleen köyhän opiskelijan emännäksi, pääsee HOASIlle kämppäämään ja ostaa HOASin määrärahoilla kämpän alakertaan pöydän.

Tuleehan tuota harrasteltua, tosin omatekoisella 7' puulevy pöydällä.. Kovasti tekisi mieli jotain 8' tai 9' kivipöytää, ei vain tila riitä tässä pikku kaksiossamme :). Sitte joskus kun ostan oman talon nii siihen tulee bilishuone ehdottomasti! Pirun mukavaahan tuo pelailu on..

-Marchi- sanoi:
Takaisin asiaan:

Ennen kun pelaili, niin otti käsipallot aina ehdottomasti suorassa linjassa. Nyt sitten isot pojat on neuvoneet, että aina leikkauksella, nyt vaan pitäs saada siitä leikkauksestakin se sisään. :D
Tosin täytyy sanoa että lähes puolet suorista lyönneistä menee päin honkia.

Aina leikkauksella. Ei putkipalloilla pääse tekemään oikein mitään. Pienelläkin leikkauksella pääsee vetää päälle ja komiasti. :wanhasnookersääntö:

VelttoV sanoi:
Miksi tarvitsee aina leikata? Ylä- ja alapalloilla, sekä kierteillä voi pelata. Myös oikean voiman kanssa.

Et sinä pääse ylä- tai alapallolla lähellekään, mihin pääset, kun jätät kunnon leikkaukset. Ja sivut ottaa vasta vallista sen täyden kierteen, joten ei niillä kierteillä lyöntivaiheessa paljon nappailla. Ja forssia toki tilanteen mukaan. Aina vaan sitä leikkausta pitää jättää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom