Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
VelttoV sanoi:Mun spesiaali on vallin kautta lyöminen keskipusseihin. Se vaan onnistuu.
SniffDaddy sanoi:Itse en ylikeskeen tai -kulmiin lyödessä käytä edes kovin paljoa leikkausta. Sivua vaan reippahasti, niin ihan pienellä leikkauksella saa pallon vallista lähtee halutusti.
-Marchi- sanoi:Mie en ymmärrä tätä. Mitä ihmeen sivua tarpeeksi? (saattaa olla ihan simppeli juttu mutta en vain nyt tajua.)
jp-84 sanoi:
Sitä, kun valkonen osuu väripalloon, niin se väripallo lähtee eri suuntaan versus valkoisen tulolinja.Eiche sanoi:Mitä tarkoittaa leikkaus?
Paras alotustekniikka lähtee kunnon yläkierteestä...kunnolla poweria lyöntiin plus yläjenkaa mukavasti,silloin kivi osuu aluksi pakkaan ja kierteen johdosta tulee vähän takaisin ja suuntaa taas uudestaan pakkaan.-Marchi- sanoi:Mä äkkäsin ton alotuspallon tekniikan tossa yksi päivä. Nyt lähtee voimalla. Samana päivänä meni ensimmäistä kertaa ysipallo alotuksesta suoraan sisään... Asia joka tekee siitä vielä hassumman oli se, että seuraavalla alotuksella tein sen uudestaan...
Flegu sanoi:Paras alotustekniikka lähtee kunnon yläkierteestä...kunnolla poweria lyöntiin plus yläjenkaa mukavasti,silloin kivi osuu aluksi pakkaan ja kierteen johdosta tulee vähän takaisin ja suuntaa taas uudestaan pakkaan.
Kokeilkaapa huviksenne!:kippis1:
Jos tuon mistä selitin saa lyötyä oikein kivi jää muiden pallojen keskellä,siitä on suht vaikea jatkaa ;)CTi2 sanoi:Tämä vaan ei ole vissiin se tarkoitus. Kivi tulisi saada jäämään keskelle pöytää ja tällä tyylillä se ei oikeen onnistu .
~D~ sanoi:paljos tommonen perus hyvä pöytä maksaa ja mistä voi kysellä ? :D
Flegu sanoi:Jos tuon mistä selitin saa lyötyä oikein kivi jää muiden pallojen keskellä,siitä on suht vaikea jatkaa ;)
Flegu sanoi:Paras alotustekniikka lähtee kunnon yläkierteestä...kunnolla poweria lyöntiin plus yläjenkaa mukavasti,silloin kivi osuu aluksi pakkaan ja kierteen johdosta tulee vähän takaisin ja suuntaa taas uudestaan pakkaan.