Biisi josta häpeät tunnustaa pitäväsi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Reason
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Hellion sanoi:
Vähän offtopicina, miten julkisesti sä yleensä kuuntelet musiikkia? Uskon että yllä mainittu skenaario on mahdollinen jos biisiä kuuntelee esimerkiksi yläasteen pihalla ghettoblasterilla, mutta kotioloissa itse ainakin pystyn kuuntelemaan käytännössä mitä tahansa biisiä ilman pikkutyttöjen kirkumista.

No ikkunahan tossa vieressä on auki ja.. siis.. mutku.. :nolo:

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Matti Nykänen: Yllätysten yö -albumi

mm.

Samurai:

...Tuppeen tiukkaan miekkani mä laittaa sain...

Taustana semmonen japanialainen pimputus.

En ole ylpeä itsestäni. :nolo:

Orid sanoi:
tämä varmaan pitäis jättää kertomatta täällä, mutta Illi: punaista.

puolustellaan nyt sen verran itteä, että en nyt niin älyttömästi biisistä tykkää, mutta on se aika hyvä :nolo:

AARGH! Mun avokki taitaa salaa tykätä tuosta biisistä koska se on NIIN HUONO! :hyper:
Ja mainitaan, että se on Iron Maiden-miehiä! Samasta syystä mua vähän hävettää sillon, kun kuuntelen biisejä joista tykkään, esim. Beyonce, Britney, Staind... ja näitähän riittää. Tosin en oikeastaa häpeä, useimmat "karaistuneet kansalaiset" vaan ei voi käsittää mun musiikkimakua joka on hyvin laaja.
Avomies tykkää kyllä :david: :sta eikä häpeä yhtään. :whip:
Kyllä mua hävettää tykätä Jani Wickholmin "Hukun"-biisistä, koska se Jani on niin tajuton nössö....

P.S anteeksi Jani, mutten voi sille mitään... :(

80-luvun eurohumppaa esim. Bad Boys Blue, Modern Talking, Silent Circle, The Best Of Italo Disco -kokoelmat

Esimerkkeinä voisi olla vaikkapa:

Silent Circle - Touch In The Night
Sweet Connection - Need Your Passion

Kunnon kasarihumppaa nuoruusvuosilta - ja karvanopat tärisee...

Antzu sanoi:
T. Rautavaara: Päivänsäde ja Menninkäinen
Louis Armstrong with Kenny G: It's a wonderful world
Sting: Every breath you take
Mun mielestä noissa ei ole mitään hävettävää.

Every breath you take on IMO yksi parhaista biiseistä jota on koskaan tehty.

Louis Armstrong -> legenda

Päivänsäde ja menninkäinen: ei tota tarvi edes perustella. :)

Omaa listaa:
Kaija Koon "Tinakenkätyttö"
Dj Bobo?: Shadows of the night
Paula Koivuniemen (?) biisi jossa kertsi menee "Mä kuuntelen tomppaa .... ja kitara komppaa" 1000x :nolo:
Roxette: Listen to your heart ja It must have been love

Tiktakkia ei häpeä kuunnella lainkaan, kailotan ihan julkisesti, että olen fani.
JoAT :haart: TikTak

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Monet muut mainitut voin viellä ymmärtää, mutta tuo Antti Tuisku, Teuvo Loman ja Mamba -diggaus alittaa kyllä sen matalimmankin riman. :D

Itse tykkään Teräsbetonista soitannan puolesta, mutta laulu ja sanoitukset meneekin sitten huumorin puolelle.

Biisejä joita tulee hälyttävän usein kuunneltua on:

Ricky Martin - Livin' La Vida Loca
Stacey Orrico - More To Life
Backstreet Boys - Drowning
Günther - Touch Me
Usher - Yeah
Robbie Williamsin tuotanto

mxm sanoi:
Antti Tuisku - tyhjä huone :nolo:
Tuota sietääkin hävetä. :lol2:

Andy sanoi:
Muistuiko nuo Pyranha sulle mieleen, kun luit mun postin, vai onko joku oikeasti yhtä pilalla ku mä? Ihanaa löytää soul mate :hyper:

Uuh, nauran täällä katketakseni tuolle Toinen Maanantai:n levylle. Etenkin Sohva ja Laiska päivä ovat todella loistavia! :hyper: Hienoa tsettiä koko levy. :D

Niin eikä hävetä tippaakaan tunnustaa. Ei hävetä mikkään, kun ryven jo niin pohjamudissa maineeni kanssa. :)

Tony Halme: Jos Sä Tartut Mun Hanuriin (Dance Mix)
Blink 182: All the Small Things
Sin with Sebastian: Shut Up..., Golden Boy (ostin levyn aikanaan uutuutena... :nolo: )
Dr. Bombay: Calcutta (Taxi Taxi Taxi) :nolo:
Vengaboys: Boom Boom Boom Boom
E-Rotic: Billy Boy

Itse asiassa aika monta muutakin leluteknotuotosta, elin teini-ikäni 90-luvulla... :)

Justin Timberlake - Cry me a river... Älkää kysykö mistä johtuu, en tiedä itsekään!!!

Suositut

Back
Ylös Bottom