Biisi josta häpeät tunnustaa pitäväsi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Reason
  • Aloitettu Aloitettu
Matti Nykänen - Elämä on laiffii (löytyy mm. autoon poltetulta levyltä, tokane heti Trooperin jälkeen)

Tony Halme - Viikinki. Soi tälläkin hetkellä, mutta niin hiljaisella ettei naapurit kuitenkaan kuule.

Popeda - Lähes koko tuotanto. Usein tulee luukutettua, löytyy monilta eri autoon poltetuilta levyiltä. Myös "Hittejä, Kersantti Karoliina" kokoelma on useasti vieraillut levysoittimessa.

Hector - Juodaan viinaa. Pitää vetää *joka* ravintolakierroksella karaokessa. Ei mitään väliä vaikka jollain muulla on mikki, mutta jos screenille tulee sanat "juodaan viinaa, tullaan...." niin laulu alkaa raikaamaan.

SEAGRAM sanoi:
Maggie Reilly- moonlight shadow
Mitä hävettävää tässä on :eek:

Ja asiaan.
Löysin tuossa vähänaikaa sitten mainion biisin. Harmivaan että jou jou Eminem on mennyt omimaan sen piisin kertosäkeen omiin hip hop jou bäng bäng juttuihinsa :curs:
Eihän sitä kehtaa kuunnella julkisesti, joku pikkutyttö tulee vielä kirkuen: "Onkx toi se Eminem!!!11!"
Kappalehan on siis Martika - Toy Soldiers

Mäntti sanoi:
Mitä hävettävää tässä on :eek:

Mä häpeen sitä niin paljon että hyvä kun kehtasin edes näin anonyymisti tunnustaa. Jos mun kaverit sais tietää ne hautais mut ;)

thymorg sanoi:
Tony Halme - Viikinki. Soi tälläkin hetkellä, mutta niin hiljaisella ettei naapurit kuitenkaan kuule.

Popeda - Lähes koko tuotanto. Usein tulee luukutettua, löytyy monilta eri autoon poltetuilta levyiltä. Myös "Hittejä, Kersantti Karoliina" kokoelma on useasti vieraillut levysoittimessa.
eihän näissä mitään..ihan jees biisuja ;)

itsellä ehkä tää Discon "Levottomat tuulet" on se noloin mistä pidän..tai ainakin joskus pidin :nolo:

Toinen maanantai - Mikset tahdo olla mun kaa
Erotic - Lähes koko tuotanto (eli se yks levy)
Dj Bobo - Freedom
Taikapeili - (En taas muista nimeä, mut ne pari hittibiisiä)

Ääääh, en mä muista, niitä on niin paljon. Joka tapaukses Toinen maanantai on maailman kaikkien aikojen paras bändi!!!11!

Jess, täällä on muitakin kieroutuneita, jotka tykkää Antti Tuiskun ralleista:D
Ja hei, E-roticillta on tullut useampi levy, ite tykitin kuudennella täysillä sitä teknojumputusta, tajuamatta sanoista tietenkään mitään:rock:

Itelle ei kyllä uppoo tuisku missään muodossa, mutta noi E-roticin biisit on kaikki kyllä ihan loistavia! Samoin toi 2. maanantai - mikset tahdo olla mun kaa.

Oikeestaan kaikenlainen 90-luvun puolivälin teknorenkutus on ihan loistavaa.

edit. Ehdottomin on ehkä DJ Bobo! :hyper:

Kovin Antti Tuisku voittoista tämä threadi...

Pizza Enrico - Sussihukka
Heidi Kyrö - Kevät
Paradisio - Bailando
Britney Spears - My prerogative ja Do Somethin´ :rolleyes:
:nolo:

Pikku G: Kylki kyljessä
Gimmel: Roviolla
Backstreet Boys... :nolo:

Back
Ylös Bottom