Biisi josta häpeät tunnustaa pitäväsi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Reason
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Matti Nykänen - Elämä on laiffii (löytyy mm. autoon poltetulta levyltä, tokane heti Trooperin jälkeen)

Tony Halme - Viikinki. Soi tälläkin hetkellä, mutta niin hiljaisella ettei naapurit kuitenkaan kuule.

Popeda - Lähes koko tuotanto. Usein tulee luukutettua, löytyy monilta eri autoon poltetuilta levyiltä. Myös "Hittejä, Kersantti Karoliina" kokoelma on useasti vieraillut levysoittimessa.

Hector - Juodaan viinaa. Pitää vetää *joka* ravintolakierroksella karaokessa. Ei mitään väliä vaikka jollain muulla on mikki, mutta jos screenille tulee sanat "juodaan viinaa, tullaan...." niin laulu alkaa raikaamaan.

SEAGRAM sanoi:
Maggie Reilly- moonlight shadow
Mitä hävettävää tässä on :eek:

Ja asiaan.
Löysin tuossa vähänaikaa sitten mainion biisin. Harmivaan että jou jou Eminem on mennyt omimaan sen piisin kertosäkeen omiin hip hop jou bäng bäng juttuihinsa :curs:
Eihän sitä kehtaa kuunnella julkisesti, joku pikkutyttö tulee vielä kirkuen: "Onkx toi se Eminem!!!11!"
Kappalehan on siis Martika - Toy Soldiers

Mäntti sanoi:
Mitä hävettävää tässä on :eek:

Mä häpeen sitä niin paljon että hyvä kun kehtasin edes näin anonyymisti tunnustaa. Jos mun kaverit sais tietää ne hautais mut ;)

thymorg sanoi:
Tony Halme - Viikinki. Soi tälläkin hetkellä, mutta niin hiljaisella ettei naapurit kuitenkaan kuule.

Popeda - Lähes koko tuotanto. Usein tulee luukutettua, löytyy monilta eri autoon poltetuilta levyiltä. Myös "Hittejä, Kersantti Karoliina" kokoelma on useasti vieraillut levysoittimessa.
eihän näissä mitään..ihan jees biisuja ;)

itsellä ehkä tää Discon "Levottomat tuulet" on se noloin mistä pidän..tai ainakin joskus pidin :nolo:

Toinen maanantai - Mikset tahdo olla mun kaa
Erotic - Lähes koko tuotanto (eli se yks levy)
Dj Bobo - Freedom
Taikapeili - (En taas muista nimeä, mut ne pari hittibiisiä)

Ääääh, en mä muista, niitä on niin paljon. Joka tapaukses Toinen maanantai on maailman kaikkien aikojen paras bändi!!!11!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jess, täällä on muitakin kieroutuneita, jotka tykkää Antti Tuiskun ralleista:D
Ja hei, E-roticillta on tullut useampi levy, ite tykitin kuudennella täysillä sitä teknojumputusta, tajuamatta sanoista tietenkään mitään:rock:

Itelle ei kyllä uppoo tuisku missään muodossa, mutta noi E-roticin biisit on kaikki kyllä ihan loistavia! Samoin toi 2. maanantai - mikset tahdo olla mun kaa.

Oikeestaan kaikenlainen 90-luvun puolivälin teknorenkutus on ihan loistavaa.

edit. Ehdottomin on ehkä DJ Bobo! :hyper:

Zone-sarja -42%
Kovin Antti Tuisku voittoista tämä threadi...

Pizza Enrico - Sussihukka
Heidi Kyrö - Kevät
Paradisio - Bailando
Britney Spears - My prerogative ja Do Somethin´ :rolleyes:
:nolo:

Pikku G: Kylki kyljessä
Gimmel: Roviolla
Backstreet Boys... :nolo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom