Biisi josta häpeät tunnustaa pitäväsi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Reason
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kikan koko tuotanto
Ilona: Se kävi muhun käsiks sekä kesäpano
Kari Peitsamo: Kauppaopiston naiset
Paula: Aikuinen nainen
Steve Kekana: Raising my family
Sabrina: Boys
Kim Wilde: Kids in America
:nolo:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tämä paljastelu on kyllä vaativaa.. :nolo:
- Meiju Suvas - Pure Mua
- Basshunterin biisit
- La Bouche - Be My Lover
ym..

Mä ostin just Basshunterin levyn ja musta se on sairaan hyvä...:rock: Samaten La Bouchen levy löytyy hyllystä...Kaija Koolla on muuten kanssa hyviä biisejä Meijun lisäks!

Olette kaikki niin noloja, noh niin minäkin :)
Tauski - He kuuluvat toisilleen

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oon katsonut HIM:iä & mr. Valoa hieman karsaasti viimeset vuodet, mutta pakko tunnustaa, että diggailen öisin salaa pimeässä tätä uutta duettoa; Ville Valo (ja se joku nainen) - Summer Wine.

Oon katsonut HIM:iä & mr. Valoa hieman karsaasti viimeset vuodet, mutta pakko tunnustaa, että diggailen öisin salaa pimeässä tätä uutta duettoa; Ville Valo (ja se joku nainen) - Summer Wine.

(Se joku nainen) = uskomaton kissa on Natalia Avelon. Näyttelijä Das Wilde Leben-leffasta... Ja biisi on upea. Peittoaa Anna Hanskin version mennen tullen.

(Se joku nainen) = uskomaton kissa on Natalia Avelon. Näyttelijä Das Wilde Leben-leffasta... Ja biisi on upea. Peittoaa Anna Hanskin version mennen tullen.

Kiitti tiedosta. Ja komppaan muutenkin - aikamoinen kissa hän on. :kuola:

Noh, kai se on tääkin vielä tunnustettava: Ei se Antti Tuiskun piisi (oliks se joku Tunturi tjtn) mikään huono ole... :nolo: *10

Noh, kai se on tääkin vielä tunnustettava: Ei se Antti Tuiskun piisi (oliks se joku Tunturi tjtn) mikään huono ole... :nolo: *10
Mä taisin kuulla radiossa ohimennen ja ihan kuunneltavaa tuntu olevan! Parempaa ku perinteinen suomalainen valitusmusiikki. Rispektit Analle! Ps. en edes häpeä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom