Biisi josta häpeät tunnustaa pitäväsi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Reason
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Onko versio Tavaramarkkinoiden piisistä vai ihan Heidin oma?

Jaa, täytyi tarkistaa... Löytyy levyltä Teit sen taas (2001). Neidin nettisivujen mukaan: säv. & san. Liisa Akimoff, sov. Pertti Haverinen...

Ja samaan sarjaan tunnustus: Janne Hurme - Kirje... Molempia on tullut huudatettua humalassa... ja varmaan laulettuakin mukana.

Tulipa mieleen muutama Ruisrockin keikka. Perkele että on ollut hienoa!
:rock:

Toinen kerta livenä klubikeikalla... eivät taaskaan pettäneet. Rokkaavat ja soittavat livenä aivan kympillä :rock: Tunnustaudun faniksi. Seuraavia keikkoja ei kai vielä ole ilmoitettu. Mutta kannattaa ehdottomasti mennä.

Pakko kai se on uskoa. Yksi mun kaveri, joka on aika ehdoton metallimusiikin ystävä, kävi joskus näiden keikalla ja oli kaks viikkoa ihan täpinöissään. :)

No niin. Mun häpeä-tunnustus meni ihan reisille. Taidan suosiolla liittyä TikTak-fanclubiin. ;)

Jaa, täytyi tarkistaa... Löytyy levyltä Teit sen taas (2001). Neidin nettisivujen mukaan: säv. & san. Liisa Akimoff, sov. Pertti Haverinen...

Ok, eli siis Tavaramarkkinoiden alkuperäinen. Helvetin hieno biisi, eikä todellakaan häpeän arvoinen. ..paitsi ehkä Kyrön versiona, en tiedä. ;)

Ja samaan sarjaan tunnustus: Janne Hurme - Kirje... Molempia on tullut huudatettua humalassa... ja varmaan laulettuakin mukana.

Sattuipa sopivasti. Perrrkeleen hyvää soppaa tuokin, jopa karaokessa toisinaan.. :nolo: "Myrsky repii puita, taivas salamoi.."

Myönnettävä että Agentsilla on joitain hyviä biisejä mm. Salattu suru, mut mä inhoon iskelmää, joten sen on pakko hävettää.

Toinen mitä inhoon ja sitä kautta hävettää on räppi ja varsinkin suomalainen joten jos Fintelligenseillä on pari "hyvää" kiisua, niin siinäpä....

Berlin-Take my Breath Away
Bewitched-Blame it on the Weatherman
Lighthouse Family-High
Michael Jackson-Billie Jean

Ja Kid Rockin koko tuotanto...:nolo:

Zone-sarja -42%
Sunrise Avenuen radiossa soiva biisi :nolo:
Toinenkin kyseisen bändin kappale ihan hyvä :nolo:
Ja gunther on paras :D

:nolo:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Suomipopin vihaajana olen viime aikoina silti kuunnellut muutamia yhtyeitä (tai artisteja);
-Irina
-Katri Ylander
-Lauri Tähkä ja Elonkerjuu

Siis tällaista peruspoppista, kai sitä alkaa tulla vanhaksi...:rolleyes:

Pakko tunnustaa että uniklubin ekalla levyllä on kyllä biisejä jotka kolahtaa..ja levyhyllystä löytyy myös pmmp:n levyt ja pinkin..Niistä löytyy muutama helmi..Sitä on hauska huomata miten toi skaala alkaa musamaussa laajeneen kun ikää tulee..Mätön ohella soi tommosetki..

Kappaleita, joiden kuuntelua en pysty puolustelemaan millään nostalgia-, tai "hyvä ääni" tms. selityksilllä, mutta joista silti pidän:
Aknestik - Suomirokkia
Ankie Bagger - Where Were You Last Night
Army of Lovers - La Plage de Saint Tropez, Crucified
Belinda Carlisle - Circle In The Sand
Bette Midler - Wind Beneath My Wings
Leevi and the Leavings
Rod Stewart - If You Think I'm Sexy
Sara Brightman - Memories
Xperience - Neverending Dream

Kaikkia noita kuunellaan joko hyvin hiljaa tai kuulokkeilla. Jos joku löytää MP3-kansiosta, niin selitellään huumoriarvolla tms. Muuten hyllystä löytyy punkkia, rokkia, bluesia, heviä jne...

Army of Lovers - La Plage de Saint Tropez, Crucified

Crucified on juuri se biisi, jolla saan kämppikset hajoamaan. Itse kuuntelen lähinnä metallia ja rokkia, mutta Army Of Loversissa on kuitenkin sitä jotain. Kannattaa kokeilla myös biisejä Israelism ja Venus and Mars.

Eräs biisi, josta en erikoisemmin mainosta pitäväni, vaikka niin on: SOS - Es wird viel passieren. Eli se Marienhof-tunnari.

Suositut

Back
Ylös Bottom