Biisi josta häpeät tunnustaa pitäväsi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Reason
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
Blondie - Heart of Glass

Toivottavasti tämän diskommaksi ei mun musamaku enää mene:D mutta kova kipale. En uskalla ajatellakaan mitä tapahtuisi, jos jossain baarissa joku dj erehtyisi soittamaan tämän. Todennäköisesti veivaisin hurmoksessa tätä niiden kanssa, jotka tätä aikanaan ovat tuoreeltaan diggaileet (eli 70 -luvulla).

Toinen biisi, jota en nyt häpeä, mutta poikkeaa omasta mausta, on Jukka-Pojan uusin. "Pitää olla pikkasen läski...". Tää biisi jotenkin kosketti mua :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Cutting Crew: I just died in your arms
Ten Sharp: You
Savage Garden: Tears Of Pearls

Sentimentaalista poppis-höttöä. En ole kännissäkään tunnustanut näitä kavereille. :D

EDIT: Nylon Beatin levyjä olen myös joskus katsellut kaupassa, mutta en ole kehdannut ostaa. Pitää kai tilata jostain, jos saisi huomaamattomana lähetyksenä ruskeassa kirjekuoressa. :lol2:

Alice Cooper - Poison

Mitäs hävettävää tässä on? Hyvä biisi. Tykkään edelleen tollaisesta sukkahousuhevistä tyyliin Mötley Crue, Gunnarit, jopa Bon Jovi. No, ehkä hieman hävettää... mut ei paljon.

Tää sen sijaan hävettää tosi paljon: (melkein en kehtaa kirjoittaa. Kirjoitan sittenkin.) Dire Straits Romeo and Juliet.

Nyt on pakko mennä nukkuun ennenkuin tulee lisää tunnustuksia :D

Pertus -nimisen kaverin koko tuotanto, mikserinetistä löytyy :rock:
Antique - Opa Opa

nää nyt tuli ekana mieleen :rolleyes:

Suositut

Back
Ylös Bottom