Big brother 2012

Minkä ikäinen sun pikkusisko on?

Hei hyi!

Onkohan Leinalla luonnostaan noin kapea nenä, vai onko käynyt leikkelemässä? Siinä on kyllä täydellinen nenä. :haart:

Alan myös pikkuhiljaa lämpenemään noille pojille. Kaikille aika tasaisesti. No sille pakkoliikkeistä kärsivälle rotan näköiselle pojalle lähinnä sen takia, että minua säälittää, kun se vaikuttaa koko ajan siltä, että sillä olisi johonkin kauhea kiire. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Elisabet fiksu ja mukava? Muistan hämärästi sen verran että oli täysi idiootti ja veti raivareita ties mistä.. Ulkonäkö ainakin tossa kuvassa petti. Tämä muistikuva siis näin yövuoron loppusuoralla aistit ja muisti harhaisina

Ai... Mä ehkä muistan väärin :) Toisaalta, jos se on saanut raivareita niin mä todnäk pidin siitä just siksi. Tuittupäät rokkaa kunhan ei ole mitään kitiseviä pissiksiä. Siinä on eroa.

Mut on se silti nätti. Siis mun mielestä.

Onkohan Leinalla luonnostaan noin kapea nenä, vai onko käynyt leikkelemässä? Siinä on kyllä täydellinen nenä. :haart:

Alan myös pikkuhiljaa lämpenemään noille pojille. Kaikille aika tasaisesti. No sille pakkoliikkeistä kärsivälle rotan näköiselle pojalle lähinnä sen takia, että minua säälittää, kun se vaikuttaa koko ajan siltä, että sillä olisi johonkin kauhea kiire. :D

En tiedä Leinan nenästä, mut älä nyt kommentoi mitään leikkauksista ettei kukaan suutu. Plastiikkakirurgian hyödyntämisestä ei näemmä ole soveliasta puhua, ei vaikka olisi sen puolella. (Mä voisin leikellä nenääni sirommaksi, mutta sitten se taitaisi viedä hieman persoonallista lookkia pois joten ehkä en kuitenkaan...) Mut hieno on nenäkin Leinalla. I like :)

Pojista: Mua ärsyttää se että ihan vuodesta toiseen se on pääosin naiset ketkä tuolla hyvältä näyttää. Miehiin ei panosteta juuri koskaan. Eli miksei tuolla nyt ole jotain 4-6 HUNKS-tasoista kundia, ja sitten loput vanhoja ja ylipainoisia ukkoja, ja pari tavallista/kivannäköistä miestä? Tollanen jako noissa naisissakin on että valitaan leikeiltyjä ja "yleisesti hotteja" kuumiksia, sitten pari sievää/nättiä/normaalia, ja pari ketkä eivät todellakaan kuulu joukkoon edes etäisesti.

Kysyn vaan missä on silmänilo naisille? Treenatut ja kovakuntoiset, isot ja sporttiset äijät? Mallikundit (jotka ei oo homoja, onko niitä?) jne? VITTU.

Mutta tuolla naisellahan ei ollut kaikki muumit laaksossa kun se sekoili minkä kerkes ja oli viellä joku hysteerinen jackson fani.

Ei vittu nii olikin. Nyt muistan :( Voi plaah :D Michael Jacksonin fanitus tiputtaa pisteet pakkasen puolelle jo ihan yksinään...

En tiedä Leinan nenästä, mut älä nyt kommentoi mitään leikkauksista ettei kukaan suutu. Plastiikkakirurgian hyödyntämisestä ei näemmä ole soveliasta puhua, ei vaikka olisi sen puolella. (Mä voisin leikellä nenääni sirommaksi, mutta sitten se taitaisi viedä hieman persoonallista lookkia pois joten ehkä en kuitenkaan...) Mut hieno on nenäkin Leinalla. I like :)

Pojista: Mua ärsyttää se että ihan vuodesta toiseen se on pääosin naiset ketkä tuolla hyvältä näyttää. Miehiin ei panosteta juuri koskaan. Eli miksei tuolla nyt ole jotain 4-6 HUNKS-tasoista kundia, ja sitten loput vanhoja ja ylipainoisia ukkoja, ja pari tavallista/kivannäköistä miestä? Tollanen jako noissa naisissakin on että valitaan leikeiltyjä ja "yleisesti hotteja" kuumiksia, sitten pari sievää/nättiä/normaalia, ja pari ketkä eivät todellakaan kuulu joukkoon edes etäisesti.

Kysyn vaan missä on silmänilo naisille? Treenatut ja kovakuntoiset, isot ja sporttiset äijät? Mallikundit (jotka ei oo homoja, onko niitä?) jne? VITTU.

No itsehän kuulun näihin kauneusleikkauksia ja tekotissejä vierastaviin ihmisiin, mutta ei se minun elämääni kaada, että jotkut niitä harrastaa ja puhuvat puolesta. Mielipiteensä kullakin. Eikä tämä ole ehkä oikea paikka noita asioita edes ruotia. :D
Mietin, että jos Leinalla on Aasialaiset juuret, niin voisi hyvinkin olla oma nenä?

Minä taas ihmettelen, että milloin niitä miehiä tulee lisää?

Ainut, ketä edellisten tuotantokausien miehistä on jäänyt mieleen, on se ihana hippipörröpää viime kaudelta, joka oli finaalissa. Nimeä en muista, mutta sillä oli ne ihanat isot silmät. :haart:

Kyllähän tuota Joukoa kuolataan talossa aika kollektiivisesti ja taitaa olla suht ison osan mieleen naiskatsojistakin. Samoin Tommi on sen näköinen jamppa, että vientiä varmasti naismaailmassa riittää, eiköhän myös Markuksella ihan riittävästi. Jopa talon orava Tomi on onnistunut jo sulattamaan monien naiskatsojien sydämet avoimuudellaan ja omalla rohkeudellaan olla oma itsensä. Ehkä sinulla vain on tosi kapea miesmaku. Sellaiset kaapinkokoiset himotreenaajat ei tunnu muutenkaan oikein sopivan bb:n formaattiin, koska ovat usein lähes tai kokonaan raivoraittiita ja ehkä liiankin tasapainoisia ja selkärankaisia ihmisiä = ei draamaa.

Ehkä sinulla vain on tosi kapea miesmaku. Sellaiset kaapinkokoiset himotreenaajat ei tunnu muutenkaan oikein sopivan bb:n formaattiin, koska ovat usein lähes tai kokonaan raivoraittiita ja ehkä liiankin tasapainoisia ja selkärankaisia ihmisiä = ei draamaa.

Mulla on joo tosi kapea miesmaku kun se rajoittuu poikkeuksellisen lihaksikkaisiin miehiin, enkä nyt siis oman makuni mukaisesti mitään IFBB Pro äijiä tonne odotakaan. Ehdottelin jtn semilihaksikkaita, "kaikkien naisten" suosikkeja kuten Hunks-tyyppisiä kroppia jne. Mallikasvoja ja sen sellaista. Selkeästi treenaavia sikspäkkityyppejä jne, semmosia ketkä kyllä saa sen kondiksensa tuollakin säilymään kun eivät ole mitään HCBB 4LIFE tyyppejä. (Plus tuolla saisi oikeesti olla kuntosali ja liikuntamahiksia noille ihan terveydenkin kannalta. Monet lässähtää ihan täysin kun eivät juuri liiku ja ruokapuolikaan ei aina terveellisemmästä päästä ole).

Taso ja luokkaerot miesten ja naisten välillä on liian suuria siinä määrin että naisista löytyy sellaisia tosi kuumia tapauksia jne, mutta valitut miehet harvemmin ovat samaa luokkaa. Onhan siellä aina naisillekin suosikkeja mutta kuolaus ei ole mittakaavassa yhtään samaa luokkaa kuin naisten perään. Odottaisin siis silmäniloa ja tasavertaisuutta tässä asiassa.

Jos sinne roudataan upeita/normaaleja naisia ja sitten parit selkeesti eri kategorian mammelia, niin kyllä nyt jumalauta sama pitäisi olla miehissäkin :) Mä haluan sinne upeita äijiä ja jtn parrakkaita vanhoja paskamahojakin. Sitten on reilu peli :D

Kuka noista miehistä on eniten MissEvilEven mieleen? Ketä panisit mieluiten?

- - - Updated - - -

Mutta kyllähän se kaikkien aikojen nätein ja muutenkin ihanin BB-asukas on tässä:

cathy2.jpg

Ei kyllä tollainen leidari ole mitenkään kaikkien aikojen nätein. Trollaatko?

Kuka noista miehistä on eniten MissEvilEven mieleen? Ketä panisit mieluiten?

No ei kyllä kukaan. Kaks pullamössöä tissiposkea, nörtti ja tatuoitu kynis. Mutta jos ois pakko niin panisin Joukoa, strap-onilla. Sen yhden kiveksiin voisin myös vetää uudet ME:t, 1000 luunappia.

Hei tätä palstaa lukee lapsetkin :D :lol2: :whip:

No ei kyllä kukaan. Kaks pullamössöä tissiposkea, nörtti ja tatuoitu kynis. Mutta jos ois pakko niin panisin Joukoa, strap-onilla. Sen yhden kiveksiin voisin myös vetää uudet ME:t, 1000 luunappia.

Mitä hienoa on jossain luunapeissa kiveksiin?

Siis sillä yhdellä (thaikulla?) oli hallussaan joku kiveksille potkujen ottamisen ME. Voisitte mieluummin hoitaa homman kunnolla, jos ootte hoitaaksenne, tosta vaikka vähän mallia http://www.sick-humor.com/video/world-record-kick-to-the-groin

Taso ja luokkaerot miesten ja naisten välillä on liian suuria siinä määrin että naisista löytyy sellaisia tosi kuumia tapauksia jne, mutta valitut miehet harvemmin ovat samaa luokkaa. Onhan siellä aina naisillekin suosikkeja mutta kuolaus ei ole mittakaavassa yhtään samaa luokkaa kuin naisten perään. Odottaisin siis silmäniloa ja tasavertaisuutta tässä asiassa.

Jos sinne roudataan upeita/normaaleja naisia ja sitten parit selkeesti eri kategorian mammelia, niin kyllä nyt jumalauta sama pitäisi olla miehissäkin :) Mä haluan sinne upeita äijiä ja jtn parrakkaita vanhoja paskamahojakin. Sitten on reilu peli :D

Eiköhän sinne ole lisää miehiä menossa parin viikon sisällä, sitä on sitten paha sanoa minkä tasoisia janttereita. Joku parrakas 50v avoimen pervo paskamaha olisi kyllä aika kova sana. Sellainen joka häikäilemättä lähentelisi ja kourisi kaikkia talon nuoria naisia tuolla eikä ne pääsisi sitä karkuun. :dance:

Mitä hienoa on jossain luunapeissa kiveksiin?

Siis sillä yhdellä (thaikulla?) oli hallussaan joku kiveksille potkujen ottamisen ME. Voisitte mieluummin hoitaa homman kunnolla, jos ootte hoitaaksenne, tosta vaikka vähän mallia http://www.sick-humor.com/video/world-record-kick-to-the-groin

No yksi noista jätkistähän teki maailmanennätyksen ja vastaanotti 500 luunappia kiveksille. Ei siinä nyt mitään järkeä olekaan, olisin vaan valmis tuplaamaan ton. Anytime.

Eiköhän sinne ole lisää miehiä menossa parin viikon sisällä, sitä on sitten paha sanoa minkä tasoisia janttereita. Joku parrakas 50v avoimen pervo paskamaha olisi kyllä aika kova sana. Sellainen joka häikäilemättä lähentelisi ja kourisi kaikkia talon nuoria naisia tuolla eikä ne pääsisi sitä karkuun. :dance:

Hoho :D Joo, olis kyllä aika paha. Tosin siitä lähentelystä lentää tuolta pihalle. Parikin kertaa on asukas poistettu seksuaalisesta häirinnästä. Nino homoilun takia ja sitten kerran se yks jätkä joka alkoi paneskelemaan sammunutta akkaa ja tuotanto joutui keskeyttämään tms.

^ Oliko se sama kausi kun oli Kaki ja Olli? Se oli mun mielestä paras. Olli heittäytyi niin täysillä mukaan ja sitten oli se sabotaasitehtävä. Ja viikko rokkitähtinä. Tyypit ei peseytyny ollenkaan kun asennoitui niin hyvin. Syljeskeli pitkin lattioita ja oli rokkitähtiä :D

Ollihan myös unissaan kännissä pari kertaa kusi muiden vaatebokseihin kun ei tajunnut mennä vessaan :lol2:

^ Oliko se sama kausi kun oli Kaki ja Olli? Se oli mun mielestä paras. Olli heittäytyi niin täysillä mukaan ja sitten oli se sabotaasitehtävä. Ja viikko rokkitähtinä. Tyypit ei peseytyny ollenkaan kun asennoitui niin hyvin. Syljeskeli pitkin lattioita ja oli rokkitähtiä :D

Ollihan myös unissaan kännissä pari kertaa kusi muiden vaatebokseihin kun ei tajunnut mennä vessaan :lol2:

Joo, kaki-kausi 2006 se oli.

Mika oli se kuka pistettiin ulos. Se oli kyllä hyvä tyyppi.

http://www.sub.fi/bigbrother2006/kilpailijat.shtml/mika

http://www.sub.fi/bigbrother2006/etusivu.shtml

Olispa tommonen kausi joskus taas.

(vittu, nyt saa taas maanantaina kuulla että oon kattonu bb:tä kun tänne kommentoin) :lol2:

Toi oli todellakin kaikista paras BB. Hauska, paljon tapahtumia, sekoilua ym. Toiseksi parhaana pidän sitä missä oli Nino ja Niko ym homosekoilua paljon.

Typerä toi Katarinan tehtävä. Jos on kielimuuri ja ujo muutenkin, niin tuo nyt tuskin auttaa siihen, ei uskalla puhua sitäkään vähää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom