Big brother 2012

frank-mir-headphones.gif

Tää on ihan vitun :offtopic:, mutta pakko sanoo että SIC, sun tietty käytös palstalla on huomattavasti testosonnimpaa kuin oikeasti olet :D Mä sanoisin että ota mun puheista vitusti vinkkiä ja enempi tekoja ja vähempi tota puhetta (mut tekoja ton puheen mukaan). Saat joskus sinäkin ihan oikeesti jonku naisen itelles... ;)

:haart:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyi helvetti, kun on hyvännäköinen akka. Minusta alkaa tulla iso fani. Ehdottomasti paras mitä BB:ssä olen nähnyt vaikka se virolainen akka pari vuotta sitten oli myös loistava. En löydä kuvia, kun nimi ei muistu mieleen. Muistaako joku muu?

54b376c0b88da110_550_318_DEFAULT_resize

^ Se ketä hehkutettiin aikanaan oli Kätlin Laas

Edit: Myöhästyin. Laitetaan sen kunniaksi kuva.

1288339959068.jpg

Niinpä olikin ja nyt kun googlasin kuvia niin mitä helvettiä?!? Eihän se ole hyvä ollenkaan. Kuinka olen voinut olla niin sekaisin...

e. kyllä sittenkin joitain hyviä kuvia löytyy.

12236340_bb.jpg

On se Kätlin ihan nätti ollut aina. Mut jokaisella on huonot hetkensä ja aikakautensa. Sitäpaitsi se on joka kerta sama juttu: Jopa naiset jotka ei oo sen kummoisempia eivätkä ole olleet esim. miesten suosiossa, niin sitä saa heti kun on jollain tapaa julkkis ja esillä. Britney Spearskin äänestetty tyyliin maailman kauneimpien naisten joukkoon ja onko se sitä oikeasti muuten kuin raskaan meikin ja photoshopin jälkeen promokuvissa? Niissä normikuvissa mitä siitä tulee esille niin on ollut aikamoinen pommi, ja siis sana "seksi" puuttuu tosta edestä.

Toi Kätlinhän lihosi tuolla talossa aika vitusti. Näin sen tänä keväänä lähijunassa Helsingissä, se istui mua vastapäätä. Oli laihtunut lähes vanhoihin mittoihinsa. Se tuijotteli mua aina välillä silmiin, kyl mäkin vähän öögasin. Olihan se ny vitun hyvännäkönen.

Mut on toi Johanna kyllä omaa luokkaansa. Mitenkähän sen sais treffeille?

Edit. Herrasiunaa nuo SICin postaamat kuvat :wtf::kuola:. Nyt löytyi semmonen blondi joka vois viedä mun sydämen.

HAA! Kiitos SIC Johannan lähikuvista! Nyt nimittäin tajuan mihin perustui se kun sanoin että näyttää ikäiseltäni (siis huomattavasti omaa ikäänsä vanhemmalta). Se ei ollut pelkästään raskas meikki vaan ne on noi sen silmät! Johannalla on ns. riippuluomet, eli luomet roikkuvat silmien päällä. Luomivakoa ym ei ole laisinkaan ja se vanhentaa ihmistä. Johanna peittää sen kyllä aika hyvin käyttämällä pitkiä ja tuuheita tekoripsiä (omat eivät varmaan tule esille koska luomi painaa ripsen päälle) Varmaankin joutuu menemään myöhemmin luomileikkaukseen (yleistä riippuluomisella, pahenee tuosta huomattavasti kun on vielä noin nuori ja silti tilanne on jo tuo...) Mutta tuskin haittaa Johannaa, ei varmaan leikkauksia pelkää!

I :haart: Plastic Surgery! Siinä hyvästä saadaan priimaa ja paskasta keskinkertaista!

Mut on toi Johanna kyllä omaa luokkaansa. Mitenkähän sen sais treffeille?

Sun pitää mennä sunnuntai-iltana Amarilloon kaikkien niiden satojen miesten kanssa silloin, kun Johanna äänestetään pois BB:stä. Vähän kyllä mietin, että kehtaisiko itsekin mennä sinne vonkaamaan. Olen kyllä niin toivoton tapaus naisten kanssa, että väkisinsuutelu olisi ainut asia joka voisi edes teoriassa onnistua.

Olen kyllä niin toivoton tapaus naisten kanssa, että väkisinsuutelu olisi ainut asia joka voisi edes teoriassa onnistua.

Mähän suosittelin sua menemään Amarilloon. Ainoa ongelma tässä on se että pitää olla semmonen testosonni että uskaltaa suudella väkisin. Nyt tiukkaa treeniä pari kuukautta. Johanna pysyy loppuun asti tuolla niin oot sitten rohkeempi kun aika koittaa!

Olette väärässä! Sitä jotain Tuulia(?), joka oli pari vuotta sitten, parempaa ei ole eikä tule. Enpä niin hirveästi ole sen jälkeen katsellukaan :D

Sun pitää mennä sunnuntai-iltana Amarilloon kaikkien niiden satojen miesten kanssa silloin, kun Johanna äänestetään pois BB:stä. Vähän kyllä mietin, että kehtaisiko itsekin mennä sinne vonkaamaan. Olen kyllä niin toivoton tapaus naisten kanssa, että väkisinsuutelu olisi ainut asia joka voisi edes teoriassa onnistua.

Bröööh, emmää tommosia. En jaksa kilpailla eukoista. Vieköön joku guido Johannan, mä tyydyn omaan käteeni ja Jossun kuviin.

Nielaisin kuuluvasti nähdessäni Leinan 10 + tissit. Myös :haart: jätti lyönnin väliin.

Mähän suosittelin sua menemään Amarilloon. Ainoa ongelma tässä on se että pitää olla semmonen testosonni että uskaltaa +suudella väkisin. Nyt tiukkaa treeniä pari kuukautta. Johanna pysyy loppuun asti tuolla niin oot sitten rohkeempi kun aika koittaa!

Siellä olisi kuitenkin sata miestä paikalla jotka miettisivät myös Johannan pokaamista. Kilpailu olisi kovaa ja armotonta. Kyllä minä varmaankin uskaltaisin suudella Johannaa väkisin jos paikka tulisi, mutta epäilyttää, että tuollaisessa tilanteessa sitä piirittäisi kymmenkunta miestä koko ajan heittäen parhaita juttujaan ja 50 äijää tuijottaisi Johannaa huokaillen yökerhon seinustoilla. En minä kyllä uskaltaisi tehdä tuota kaikkien tuijottaessa. Kannattaisikohan minun sittenkin vain laittaa Johannalle facebookissa jokin rakkausviesti? ;)

Paremminkin se Katarina saisi mulle opettaa vaikka ruotsia on se sen verran hotimpi versio. Kevyesti paras tuolla

HAA! Kiitos SIC Johannan lähikuvista! Nyt nimittäin tajuan mihin perustui se kun sanoin että näyttää ikäiseltäni (siis huomattavasti omaa ikäänsä vanhemmalta). Se ei ollut pelkästään raskas meikki vaan ne on noi sen silmät! Johannalla on ns. riippuluomet, eli luomet roikkuvat silmien päällä. Luomivakoa ym ei ole laisinkaan ja se vanhentaa ihmistä. Johanna peittää sen kyllä aika hyvin käyttämällä pitkiä ja tuuheita tekoripsiä (omat eivät varmaan tule esille koska luomi painaa ripsen päälle) Varmaankin joutuu menemään myöhemmin luomileikkaukseen (yleistä riippuluomisella, pahenee tuosta huomattavasti kun on vielä noin nuori ja silti tilanne on jo tuo...) Mutta tuskin haittaa Johannaa, ei varmaan leikkauksia pelkää!

I :haart: Plastic Surgery! Siinä hyvästä saadaan priimaa ja paskasta keskinkertaista!

Ei jaksais enään lukea näitä tilityksiä...

Pitääkö sun jauhaa jokaisesta naisesta mitä niille on tehty tai mitä tullaan tekemään seuraavan 50v sisällä. Luultavasti oot huomattavasti paskemman näkönen mitä
bb:n top5 ja sekös sua potuttaa.

Minäkin aloin tuossa alkuviikosta lämpenemään Johannalle, kun ei ollu sitä meikkikerrosta naamassa vaan näytti naturellilta. Mmmm!

Mun mielestä Jossu näyttää kyl ihan ikäiseltään, tai max. 27-vuotiaalta. Eikä sen silmäluomissa ole kyllä mitään vikaa. Jos nyt lähettäis tolle plastiikkakirurgialinjalle, niin jokaisen naamasta löytyy joku hiuksenhieno juttu mikä jonkun mielestä pitäis leikata.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom