- Ikä
- 45
Ei jaksais enään lukea näitä tilityksiä...
Pitääkö sun jauhaa jokaisesta naisesta mitä niille on tehty tai mitä tullaan tekemään seuraavan 50v sisällä. Luultavasti oot huomattavasti paskemman näkönen mitä
bb:n top5 ja sekös sua potuttaa.
Eli jos ei koko ajan kehu jotain ja uskaltaa sanoa ihanmitätahansamuuta, niin se on "jatkuvasti JOKAISEN naisen" kommentointia? Keskityn Leinan kehumiseen kun se on mun mielestä kuuminta hottia. Hehkutan sitä. Se että sanon Johannan luomista ei varmaan ole maailmaa kaatava asia, sen enempää kuin se että muut naiset tai miehet sanoo jotain kommenttia samasta henkilöstä tai jostain toisesta. Jokaisella on omat suosikkinsa. Musta oli ihan asiallista todeta toi luomijuttu koska se oli juuri se mikä vanhemmaksi teki. Ja leikkauksellahan siitäkin selviää jos se alkaa Johannaa joskus häiritsemään liiaksi joten mikä tässä nyt on ongelma?
On aika epäasiallista sulta alkaa mussuttamaan tässä jotain henkilökohtaiseksi menevää settiä että olen luultavasti paskemman näköinen kuin BB:n Top5 ja se mua potuttaa. Jos sä nyt haluat jotain luulojasi todistaa oikeiksi tai vääriksi niin voit ihan vapaasti käydä vaikka tsekkaamassa mun profiilin. Siellä on tällä hetkellä joku kuva minusta. Jatka tota mahdollista itkemistä siellä vaikka vierailijaviesteihin.
Kaikkia ei voi miellyttää: En minä ja mun ulkonäkö, eikä Johanna ja sen ulkonäkö, eikä laitatähänkukatahansa ja sen ulkonäkö, eikä mulla ole ainakaan tarve miellyttää ketään jos en niin halua. Mutta sen nyt voin sanoa että näihin keskusteluihin on ihan turha vetää kenenkään kommentoijan ulkonäköä, jokaisella mahdollisesti rumalla akalla ja kyniksellä ukolla on oikeus mielipiteisiinsä ja tänne voi kirjoitella asiallisesti ihan mitä vaan, tykkäsit sä siitä tai et.
Koita elää sen kanssa.
Edit: Ja jos mua potuttaisi joku niin kyllä mä olisin Leinalle kateellinen kun se on mun mielestä se parhaimman näköinen ja 10+ tissit omaava tuolla.