Big brother 2012

Ei jaksais enään lukea näitä tilityksiä...

Pitääkö sun jauhaa jokaisesta naisesta mitä niille on tehty tai mitä tullaan tekemään seuraavan 50v sisällä. Luultavasti oot huomattavasti paskemman näkönen mitä
bb:n top5 ja sekös sua potuttaa.

Eli jos ei koko ajan kehu jotain ja uskaltaa sanoa ihanmitätahansamuuta, niin se on "jatkuvasti JOKAISEN naisen" kommentointia? Keskityn Leinan kehumiseen kun se on mun mielestä kuuminta hottia. Hehkutan sitä. Se että sanon Johannan luomista ei varmaan ole maailmaa kaatava asia, sen enempää kuin se että muut naiset tai miehet sanoo jotain kommenttia samasta henkilöstä tai jostain toisesta. Jokaisella on omat suosikkinsa. Musta oli ihan asiallista todeta toi luomijuttu koska se oli juuri se mikä vanhemmaksi teki. Ja leikkauksellahan siitäkin selviää jos se alkaa Johannaa joskus häiritsemään liiaksi joten mikä tässä nyt on ongelma?

On aika epäasiallista sulta alkaa mussuttamaan tässä jotain henkilökohtaiseksi menevää settiä että olen luultavasti paskemman näköinen kuin BB:n Top5 ja se mua potuttaa. Jos sä nyt haluat jotain luulojasi todistaa oikeiksi tai vääriksi niin voit ihan vapaasti käydä vaikka tsekkaamassa mun profiilin. Siellä on tällä hetkellä joku kuva minusta. Jatka tota mahdollista itkemistä siellä vaikka vierailijaviesteihin.

Kaikkia ei voi miellyttää: En minä ja mun ulkonäkö, eikä Johanna ja sen ulkonäkö, eikä laitatähänkukatahansa ja sen ulkonäkö, eikä mulla ole ainakaan tarve miellyttää ketään jos en niin halua. Mutta sen nyt voin sanoa että näihin keskusteluihin on ihan turha vetää kenenkään kommentoijan ulkonäköä, jokaisella mahdollisesti rumalla akalla ja kyniksellä ukolla on oikeus mielipiteisiinsä ja tänne voi kirjoitella asiallisesti ihan mitä vaan, tykkäsit sä siitä tai et.

Koita elää sen kanssa.

Edit: Ja jos mua potuttaisi joku niin kyllä mä olisin Leinalle kateellinen kun se on mun mielestä se parhaimman näköinen ja 10+ tissit omaava tuolla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikös toinen Leinan vanhemmista ollu japanilainen. Sehän on vähän ku naispuolinen vastine Koji Murofushille eli tosi kuuma. Sarah näyttää kans tosi hyvältä muutaman kuvan perusteella mitä oon nähny. On kyl kuumimmat muijat mukana tällä kaudella.

Täytyy sanoa että enpä oo törmännyt MissEvilEveä vastaavaan ulkonäön analysoijaan koskaan aiemmin sen paremmin IRL kuin netissäkään... :D

Tämä ei ole kannanotto.

Täytyy sanoa että enpä oo törmännyt MissEvilEveä vastaavaan ulkonäön analysoijaan koskaan aiemmin sen paremmin IRL kuin netissäkään... :D

Tämä ei ole kannanotto.

Mä heitän anaalilyysiä monista asioista, silloin kun aihe on mielenkiintoinen ;) Mä suorastaan analysoin asiat puhki!

On kyllä loivaa menoa tuolla talossa ollu. Tekijöillä ei riitä mielikuvitus. Oon kuitenki seurannu lähinnä niitten muijien takia. Täällä kun puhutte noista muijista, niin kyllä mää oon sitä mieltä, että pari vuotta sitten talossa ollut Elisabet on kaunein bb muija.
http://1.bp.blogspot.com/_nJrhFqq2q...6I/oCzk8GQiOBc/s1600/elisabeth_bigbrother.jpg

Damn! Mä en ees muistanu tota mutta oikeesti, toi on todella persoonallisen kaunis ja siis aivan ihana nainen. Tykkään! Taisi olla vielä ihan fiksu ja mukavakin, eikä näyttänyt kovin erilaiselle ilman meikkiä. Kiva kun muistutit tuosta :)

Elisabet fiksu ja mukava? Muistan hämärästi sen verran että oli täysi idiootti ja veti raivareita ties mistä.. Ulkonäkö ainakin tossa kuvassa petti. Tämä muistikuva siis näin yövuoron loppusuoralla aistit ja muisti harhaisina

On kyllä loivaa menoa tuolla talossa ollu. Tekijöillä ei riitä mielikuvitus. Oon kuitenki seurannu lähinnä niitten muijien takia.

Ihan hemmetin hyvä porukka ja yhteishenki ollut talossa ainakin näin alkukaudesta. Loistavia persoonia löytyy varsinkin vanhemmista naisista + monesta nuoresta. Lisäksi ihan simona vilisee hyviä tissejä ja perseitä joka puolella ja juuri äsken päättyi bileet kunnon pussien tyhjennyksiin ala Jouko ja Jonna I. Ootte vaan ihan vitun luusereita kaikki joilla ei ole 24/7, niin ootte pihalla kaikesta. :rock:

- - - Updated - - -

Elisabet fiksu ja mukava? Muistan hämärästi sen verran että oli täysi idiootti ja veti raivareita ties mistä.. Ulkonäkö ainakin tossa kuvassa petti. Tämä muistikuva siis näin yövuoron loppusuoralla aistit ja muisti harhaisina

Muistisi on kunnossa.

Innostuin minäkin katsomaan eilen pätkän BB:tä. Luulin ensin, että kaksi suunnilleen ikäistäni (46 v.) sotanorsua ovat studiossa olevia kilpailijoiden äitejä, mutta sitten huomasin heidän olevankin mukana kisassa. Mikähän motivaatio heilläkin on kyseiseen touhuun, kun ei heistä taida ihan kisan voittajiksikaan olla... Tietenkin julkisuuden myötä poikivat juontokeikat ja mallin työt kiinnostavat näitäkin "tyttöjä". Tai ehkäpä tädit odottavat saavansa selibaatin edetessä ns. kättä pidempää joltain nuorelta uroolta.

IIdan tanssi muuvit muistuttavat erehdyttävästi täysin rytmistä irronnutta "chicken dancea". Myös Iidan tuleva jazz laulajan ura vitsi. Sitten vielä tää "neineinei" hokeminen. Laittaa miettimään onko se joku koomikko-näyttelijä BB:n palkaamana vai eikö sillä nouse hissi ihan ylimpään kerrokseen?

BB-Iida Tanssi muuvit - Sexy and I Know IT
[video=youtube_share;_kx518dBnBQ]http://youtu.be/_kx518dBnBQ[/video]

Iida "neineinei"
[video=youtube_share;jlc1ctIehv8]http://youtu.be/jlc1ctIehv8[/video]

Iidan Jazz Soolo
[video=youtube_share;0etXMHjOvCU]http://youtu.be/0etXMHjOvCU[/video]

IIdan tanssi muuvit muistuttavat erehdyttävästi täysin rytmistä irronnutta "chicken dancea". Myös Iidan tuleva jazz laulajan ura vitsi. Sitten vielä tää "neineinei" hokeminen. Laittaa miettimään onko se joku koomikko-näyttelijä BB:n palkaamana vai eikö sillä nouse hissi ihan ylimpään kerrokseen?

Vetäseppä ite kännit, tanssit ravintelissa ja pyydät kaverias kuvaamaan. Loppuu se selostus muuveista. :lol2:

Porukka on (tällaiseen ohjelmaan) ihan hyvä mutta tehtävät ja muu toiminta järjestäjien puolelta on perseestä. Taitaa olla ideat loppu.

P.S. Miks sen isoveljen pitää puhua sellasella äänellä...

Porukka on (tällaiseen ohjelmaan) ihan hyvä mutta tehtävät ja muu toiminta järjestäjien puolelta on perseestä. Taitaa olla ideat loppu.

P.S. Miks sen isoveljen pitää puhua sellasella äänellä...

Eiköhän se ääni ole olennainen tuohon ''tulevaisuus''-teemaan.

Eikös se ääni johdu siitä, että he tuntisivat olevansa viel enemmän eristyksissä ulkomaailmaan

Mutta kyllähän se kaikkien aikojen nätein ja muutenkin ihanin BB-asukas on tässä:

cathy2.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom