Big brother 2012

Mitäs meni sinne palloilemaan? Just hyvä kun noita ressukoita oikein piinataan, saa hajoilla niille mummojen kommenteille. Edelleen jaksan hämmästellä kuinka pihalla ihmiset voi olla

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kysyn vaan missä on silmänilo naisille? Treenatut ja kovakuntoiset, isot ja sporttiset äijät? Mallikundit (jotka ei oo homoja, onko niitä?) jne? VITTU.

Nyt sä unohdat jotain, etsä voi olla kova kuntonen ellet treenaa vähintään 12 kertaa viikossa, nuku hyvin ja syö kokoajan superfoodia, proteiinia, etc. Sitten jos olet oikeasti kovakuntonen-todellinen-alfauros, niin eihän tommonen suljettussa mökissä kestä pää 5min pidempää. Alfa-uroot hoitele muutenkin kokoajan busineksia, että tulee hilloo, ei ole aikaa mennä BB-taloon tuhlaamaan aikaa. Eli lyhyesti BB:n puitteet pitäisi muuttua, että sinne saataisin sulle sopivaa äijää taloon. ;)

Kakikausi oli ehdottomasti paras. :D

Olihan toi 2006 kausi ylivoimaisesti paras tähän mennessä :D Sielä oli oikeasti mielenkiintoista porukkaa hyvällä huumorintajulla höystettynä! :D

Ihmetyttääkö muita kun Esa A:n ja Antin kaltaisia älykköjä ei ole taloon sittemmin astunut? Molemmat olivat suosittuja henkilöitä päästen top 4:ään ja ilmeisesti lisäsivät akateemisia katsojia, ainakin itse tykkäsin silloin eniten. Katsoja kuin katsoja - miksi tätä ihmislaatua ei ole enää hyödynnetty? Kai tuotannolla on jokin ihan selkeä syy jättää moiset katsojienhoukuttimet hyödyntämättä.

Kyllä ihmetyttää. Mensa-Esa oli kaikkein paras asukas mitä bb:ssä on ollu! Ja erottu ihan vitusti muusta porukasta.

Monet sanoo 2006 kautta ylivoimaisesti parhaaks. Minä idiootti jätin just sen kauden katsomatta.:david:

Tein juuri huomion että tuo Janita on myös hyvännäkönen. Aika ihq :)

Kuin kaksi marjaa! Pia ja Marilyn Manson.

Nojaa.. :D toki tuo tyhmyyskin saattaa vaikuttaa mun mielipiteeseen..

Nojaa.. :D toki tuo tyhmyyskin saattaa vaikuttaa mun mielipiteeseen..

Tosi ärsyttävältä ja tyhmältä kanaltahan se on vaikuttanut, mutta ajattelin puhtaasti pelkkää ulkonäköä, ja sitäkin silloin kun ei mutrista suutaan kuin 5-vuotias uhmakas pikkupentu.

Olen tosi tarkka kulmakarvoista, ja Janitalta lähtee monta pistettä kulmakarvojen takia. Muuten ihan söpö tyttö.

Hyh, näin unta, että heilutin peittoa Joukon kanssa. Unessa Jouko puhui huonoa suomen kieltä, sillä oli pieni, eikä se seissyt kunnolla. :D

Hyh, näin unta, että heilutin peittoa Joukon kanssa. Unessa Jouko puhui huonoa suomen kieltä, sillä oli pieni, eikä se seissyt kunnolla. :D

Kokeilisit ite joskus hirveessä kännissä sepustaa jollekkin yhden illan veivaukselle romanttisia, jotta pääsisit jumppaamaan. Siinä vaiheessa kun akti on päällä alkaa se hirveä kalja määrä velloa vatsassa, jolloin joutuu pidättelemään oksennuksenryöppymistä ja samalla kuitenkin pitäisi koittaa keskittyä siihen kovana pysymiseen.

Hankalaa tulee olemaan, tai sitten en vain osaa.

Hoho :D
bbsarah.png

Toi kaveri ei takuulla tee mitään muuta kuin tuijota 20h vuorokaudessa BB:tä Kokispullo kädessä :face:

Samaa olin sanomassa. Mutta pepsimaxia toki, sitähän noi juo kun se ei lihota. Onko toi muuten mies vai nainen?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom