Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis ketkä?! Missä?! :DEn tajua kun kaikki kehuu tota lianaa :urjo:
Katso edellinen sivu.On muuten karu perse, siis muijan perseeksi. Minnen tykkää! Muutes missä tosi-tv:ssä toi Liana on ollu aikasemmin, jotenki tuttu naama? Niin ja mikä biisi soi eilisessä ilta koosteessa siinä kohtaa kun ne meni ulos ja alko dokaan? Ben hehkutti jotain "tää on niin mun biisi..."
Eihän?
http://www.stara.fi/2011/09/14/bb-amanda-paljasti-olen-pleijeri-ja-pokasin-perheellisen-rapparin/
[h=1][URL="http://www.stara.fi/2011/09/14/bb-amanda-paljasti-olen-pleijeri-ja-pokasin-perheellisen-rapparin/"]BB-Amanda tunnusti: Olen pleijeri ja pokasin perheellisen räppärin[/h][h=2]14.09.2011, 10:00 · Kategoria:Big Brother[/h]
[/URL]
En tajua kun kaikki kehuu tota lianaa :urjo:
Nyt. Vittu. Oikeesti. Tällaista myötähäpeän tunnetta ei voi olla.
mun mielestä ne jotka seuraa bb:tä on enemmän vammasia kuin noi asukkaat. Saa aika vitun vajaa olla jos tollasta kattoo...
Mun mielestä vielä bb:n seuraajiakin enemmän vammaisia ovat ne, jotka etsivät netin ihmeellisestä maailmasta bb aiheisen foorumin ja tulevat sinne mollaamaan/ haukkumaan jos joku nyt telkkarista kyseistä ohjelmaa katsoomun mielestä ne jotka seuraa bb:tä on enemmän vammasia kuin noi asukkaat. Saa aika vitun vajaa olla jos tollasta kattoo...
Mun mielestä vielä bb:n seuraajiakin enemmän vammaisia ovat ne, jotka etsivät netin ihmeellisestä maailmasta bb aiheisen foorumin ja tulevat sinne mollaamaan/ haukkumaan jos joku nyt telkkarista kyseistä ohjelmaa katsoo
Paremman ihmisen parempi elämä on esimerkiksi arvostella foorumilla sitä alempaa kastia kuka seuraa bb:tä.Se on katsos hyvä keino näyttää pikkuisen paremmalta kuin muut ihmiset. Hyvä ihminen ei katso bb:tä, hänellä on muutakin elämää. Huono ihminen katsoo bb:tä, koska hänellä ei ole muuta elämää.
Ei, en seuraa bb:tä. Satunnaisia uutisia katselen.
Mä en tiennytkään, että vanha BB-tuttu Antti Kurhinen on jossain venäjän omassa bb-talossa