Big Brother 2011 - SubTV:n tahtiin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tajua kun kaikki kehuu tota lianaa :urjo:

On muuten karu perse, siis muijan perseeksi. Minnen tykkää! Muutes missä tosi-tv:ssä toi Liana on ollu aikasemmin, jotenki tuttu naama? Niin ja mikä biisi soi eilisessä ilta koosteessa siinä kohtaa kun ne meni ulos ja alko dokaan? Ben hehkutti jotain "tää on niin mun biisi..."

On muuten karu perse, siis muijan perseeksi. Minnen tykkää! Muutes missä tosi-tv:ssä toi Liana on ollu aikasemmin, jotenki tuttu naama? Niin ja mikä biisi soi eilisessä ilta koosteessa siinä kohtaa kun ne meni ulos ja alko dokaan? Ben hehkutti jotain "tää on niin mun biisi..."
Katso edellinen sivu.

Mahtaa Hjallista vituttaa.

Siis eikös Amanda aluksi sanonut ettei seurustele. Nyt onkin avoliitossa räppärin kanssa. Toivon mukaan tuosta akasta ei ota nuoret mallia.

Noista uusista ehdottomasti fiksuimman oloinen ja nätein on se blondi. Vaikka onkin ikäistään vanhemman näköinen, näyttää silti paremmalta kuin muut talossa. Amandakin on aika kulahtanut naamasta ikäisekseen. IMO.

En tajua kun kaikki kehuu tota lianaa :urjo:

Tuohan on naamasta alaspäin oikeastaan erittäinkin hot! Tuon verran hyvinkin saa olla ylimääräistä pientä pyöreyttä! :pano:
Vielä jos kytketään mute päälle, ettei tarvii kuunnella naaman alaosassa olevasta lävestä suoltuvia viisauksia.

Nyt. Vittu. Oikeesti. Tällaista myötähäpeän tunnetta ei voi olla.

mun mielestä ne jotka seuraa bb:tä on enemmän vammasia kuin noi asukkaat. Saa aika vitun vajaa olla jos tollasta kattoo...

offtopic:

Mä en tiennytkään, että vanha BB-tuttu Antti Kurhinen on jossain venäjän omassa bb-talossa:

[video=youtube_share;wh-Ouz9IAzU]http://youtu.be/wh-Ouz9IAzU[/video]

mun mielestä ne jotka seuraa bb:tä on enemmän vammasia kuin noi asukkaat. Saa aika vitun vajaa olla jos tollasta kattoo...

Mistä vammasta ne kärsii?

travolta_061907.jpg

Mun mielestä vielä bb:n seuraajiakin enemmän vammaisia ovat ne, jotka etsivät netin ihmeellisestä maailmasta bb aiheisen foorumin ja tulevat sinne mollaamaan/ haukkumaan jos joku nyt telkkarista kyseistä ohjelmaa katsoo

Mun mielestä vielä bb:n seuraajiakin enemmän vammaisia ovat ne, jotka etsivät netin ihmeellisestä maailmasta bb aiheisen foorumin ja tulevat sinne mollaamaan/ haukkumaan jos joku nyt telkkarista kyseistä ohjelmaa katsoo

Se on katsos hyvä keino näyttää pikkuisen paremmalta kuin muut ihmiset. Hyvä ihminen ei katso bb:tä, hänellä on muutakin elämää. Huono ihminen katsoo bb:tä, koska hänellä ei ole muuta elämää.

Se on katsos hyvä keino näyttää pikkuisen paremmalta kuin muut ihmiset. Hyvä ihminen ei katso bb:tä, hänellä on muutakin elämää. Huono ihminen katsoo bb:tä, koska hänellä ei ole muuta elämää.
Paremman ihmisen parempi elämä on esimerkiksi arvostella foorumilla sitä alempaa kastia kuka seuraa bb:tä.

Ei, en seuraa bb:tä. Satunnaisia uutisia katselen.

PS.
Ei viittitä postailla tänne kehitysvammaisten kuvia, vaan pysytään asiassa. Pari kuvaa poistettu jo.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom