Big Brother 2011 - SubTV:n tahtiin

Hävettää myöntää, mutta tunnistan välillä itseäni nuorempana Benistä. Sellaista sontaa mitä joskus sai muijille menemään läpi et ei oo tosi. Aivan sama mitä oli tehnyt, niin loppujen lopuksi tyttö pyyteli anteeksi käyttäytymistään ja meikä pääsi kuin koira veräjästä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Annika ottaa kylppärissä topin pois, rinnat täysin paljaana ja laittaa bikinien yläosan päälle ja menee suihkuun. Ööh? Blondi taas asialla. Hienoa hygieniaa muutenkin käydä vaatteet päällä suihkussa.

On toi Amanda kyllä kunnon huora. Ensin nimeää Terhin äänestykseen, ja sitten ekojen joukossa lohduttelemassa :jahas: Mutta sehän on ollu jo pariviikkoa kaikkien tiedossa...

Se luterilainen jonka nimeä en nyt muista on järkevin. Ja Mikael vaikuttaa mukavan rennolta jätkältä :rolleyes:

Ai se uskovainen sebastian joka valitti pk-huoneessa asukkaille tarjottavista alkoholimääristä ja tekokyrvistä. :D Taisi muuten olla puoli-homo toi sebastian.

Yllätys, että asukkaat haluavat Oskarin pois talosta. Ainoa järkevä tyyppi koko porukassa.

No ei toi kovin järkevältä vaikuta.

Sebastian mun mielestä talon fiksuin. Mitä merkitystä sillä on onko joku asukas homo, bi tai vaikka transu? Ei tajua.

Janican pisteet kyllä ropissut nollaan. Oikea luonne alkaa tulemaan esille:

20110917-halpa-huora.jpg

^joo todellakin. Vituttaa ihmiset, jotka on omia ittejään! Sen pitäs esittää sokeeta, joka antaa taloon niin vitusti mielenkiintoista katsottavaa.

Janica on herttainen ja saatanan seksikäs. Toivottavasti ei tipahda!!!

Onko tämä ohjelma jo niin nähty vai miksi tosiaan keskustelua on ole pakkiksella? Eikö porukka enää uskalla ottaa kantaa kun ei ole niin "muodikasta" enää BB. Mitä nyt olen seuraillut sivusilmällä eripuolelta niin tuollahan on tapahtunut jo enempi kuin monesti edellisinä vuosina.

Onko tämä ohjelma jo niin nähty vai miksi tosiaan keskustelua on ole pakkiksella? Eikö porukka enää uskalla ottaa kantaa kun ei ole niin "muodikasta" enää BB. Mitä nyt olen seuraillut sivusilmällä eripuolelta niin tuollahan on tapahtunut jo enempi kuin monesti edellisinä vuosina.
Ehkä aiemmin pari kautta on haukuttu ja nyt ei haluta myöntää että jotain on tehty oikein.

Tottahan tuo, tämä kausi on parempi kuin moni muu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom