Big Brother 2011 - SubTV:n tahtiin

Mikael kyllä nosti kovasti osakkeitaan minun silmissä, kun maastaveti Annikaa tässä taannoin..en nyt muista tarkkaan missä lähetyksessä. :hyvä: On muutenkin niin supliikki kaveri, että ansaitsi finaalipaikkansa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Enemmän se näytti kyllä kulmasoudulta :). Annika sais olla loppuun saakka, jotenkin kauheen helposti tykättävä persoona. Tuo Salar on kyllä alkanut ärsyttämään viime aikoina, kauhee kovis ja uhoaja. Kuitenkin se on vaan sellanen lihava ja pottunokkanen räkänokka, joka pelkää mitä muut ajattelee siitä.

Enemmän se näytti kyllä kulmasoudulta :). Annika sais olla loppuun saakka, jotenkin kauheen helposti tykättävä persoona. Tuo Salar on kyllä alkanut ärsyttämään viime aikoina, kauhee kovis ja uhoaja. Kuitenkin se on vaan sellanen lihava ja pottunokkanen räkänokka, joka pelkää mitä muut ajattelee siitä.

Niin muuten olikin joo..pitäis varmaan käydä joskus itekin salilla, niin erottaisi liikkeet toisistaan..;) Ei sitä kaikkea muista kun vilaukselta näkee.

Kaisa näyttää todellakin lähes nelikymppiseltä ja ikää on 26v? Eiköhän Ben valitse noista Veeran, joka on selkeästi mukavimman oloinen ja näköinen.

Voi tosiaan olla, että perinteisiä nimeämisiä ei nähdä, vaan tilalla on jotakin muuta. Ja kyllä varmasti pidetään huoli, että Ben ei saa etua siitä, että muut luulevat hänen saaneen koskemattomuuden.

Hooo, voisko olla että Kaisa jää. En ihmettele.

On se hieno!

20110913-veeran-pepputatuointi.jpg

Onko tässä otanta(BB) suomalaisesta normivartalosta? Näin internetin äärellä kasvaneena ja yltiömäiset kauneusihanteet rakentaneena tuntee itsensä hieman pettyneeksi.

Hyi hitto toi Benkku on kunnon limanuljaska. Ei voi käsittää miten vielä noi naiset tuolla talossa on ihan lääpällään ja "ohh Ben on niin huomaavainen". ÄL OO ÄL.

Ei voi käsittää miten vielä noi naiset tuolla talossa on ihan lääpällään ja "ohh Ben on niin huomaavainen". ÄL OO ÄL.
Kaikki luultavasti haluaa taloon, tosin tuo Kaisa on vähiten "amagaad!1!" Benistä. Ei olisi ihmeellistä jos sen takia Ben sen valitseekin.

Kyllä mä ainakin myös nauttisin tosta tilanteesta kaikin mahdollisin tavoin, niinku beniki nyt tekee. Jos saat hengailla viikon 4 muijan kanssa, joiden tehtävä on tehdä suhun vaikutus, ja sä itse viel tiedät että saat valita kuka niistä jää taloon, niin kyllähän se aika ihanteellinen tilanne on. Ei voi moittia sitä jäbää mistään koska kyllä nyt jokanen tekis samoin tossa tilanteessa, vaikka ei noista oikeesti ole hyvännäköinen ja järkevä mimmi kuin tuo Kaisa. Tuntuu kyl että sekin tekee just vaan sen mitä vaatii että saa jäädä taloon eikä yhtään enempää. Hävettää kattookkin kun noi muut yrittää niin liikaa nuoleskella sitä.

Hyi hitto toi Benkku on kunnon limanuljaska. Ei voi käsittää miten vielä noi naiset tuolla talossa on ihan lääpällään ja "ohh Ben on niin huomaavainen". ÄL OO ÄL.
Ja omasta mielestään hänen huono puolensa on valitettavasti se, että '' mä en osaa valehdella ''. :D

Mä en tiedä, mutta itse haluaisin Veeran jäävän. Jotenki vaan toi kaisa on vaan jotain, mitä en edes itse osaa sanoa..

Ja omasta mielestään hänen huono puolensa on valitettavasti se, että '' mä en osaa valehdella ''. :D

Mä en tiedä, mutta itse haluaisin Veeran jäävän. Jotenki vaan toi kaisa on vaan jotain, mitä en edes itse osaa sanoa..

Ohituskaistalla se on ainaki ollu jo vuosia.
Toivoisin kaikkien putoovan, mutta ehkä se Veera on noista se paras. Kaisan lisäksi ne 2 nokkahirviötä vois oikeesti kattoo peiliin ja miettiä että huntataanko vähän liian korkeelta tällä(kin) kertaa.

Netan lempi tv-ohjelmat(4 ekaa)

Kumman Kaa
Täydelliset naiset
Sinkkuelämää
Puumanainen

:jahas:

Ohituskaistalla se on ainaki ollu jo vuosia.

Toivoisin kaikkien putoovan, mutta ehkä se Veera on noista se paras. Kaisan lisäksi ne 2 nokkahirviötä vois oikeesti kattoo peiliin ja miettiä että huntataanko vähän liian korkeelta tällä(kin) kertaa.
Ohituskaistalla eli radalla vai?

Mitä toi liian korkealta hunttaaminen meinaa? Ei ole tarpeeksi hyviä Benille? :D

Ohituskaistalla eli radalla vai?

Mitä toi liian korkealta hunttaaminen meinaa? Ei ole tarpeeksi hyviä Benille? :D

Tainnu tosiaan viina ja rööki maistua. Mun mielestä on todella surullista että alle 30v antaa ittensä kulahtaa noin pahasti. Tosiaan joo vähän liian kovia vaatimuksia noilla, oon hetero mut Beni kuumempi IMO ku noi 3 yhteensä. Veerakaan ei näköjään mikään terävin kynä ole mut paras noista. Amanda on talon naisista ainoo oikeesti nätti, mut seki näköjään sisältä täys pissipää. Oma muija olis kirveen kanssa vastassa samassa tilanteessa ja kamat kaikki hajottanu kotona. Tosin jättäis jo ylipäätään jos menisin taloon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom