Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:wtf:Annika sais olla loppuun saakka, jotenkin kauheen helposti tykättävä persoona.
Enemmän se näytti kyllä kulmasoudulta . Annika sais olla loppuun saakka, jotenkin kauheen helposti tykättävä persoona. Tuo Salar on kyllä alkanut ärsyttämään viime aikoina, kauhee kovis ja uhoaja. Kuitenkin se on vaan sellanen lihava ja pottunokkanen räkänokka, joka pelkää mitä muut ajattelee siitä.
Kaikki luultavasti haluaa taloon, tosin tuo Kaisa on vähiten "amagaad!1!" Benistä. Ei olisi ihmeellistä jos sen takia Ben sen valitseekin.Ei voi käsittää miten vielä noi naiset tuolla talossa on ihan lääpällään ja "ohh Ben on niin huomaavainen". ÄL OO ÄL.
Ja omasta mielestään hänen huono puolensa on valitettavasti se, että '' mä en osaa valehdella ''. :DHyi hitto toi Benkku on kunnon limanuljaska. Ei voi käsittää miten vielä noi naiset tuolla talossa on ihan lääpällään ja "ohh Ben on niin huomaavainen". ÄL OO ÄL.
Ja omasta mielestään hänen huono puolensa on valitettavasti se, että '' mä en osaa valehdella ''. :D
Mä en tiedä, mutta itse haluaisin Veeran jäävän. Jotenki vaan toi kaisa on vaan jotain, mitä en edes itse osaa sanoa..
Ohituskaistalla eli radalla vai?Ohituskaistalla se on ainaki ollu jo vuosia.
Toivoisin kaikkien putoovan, mutta ehkä se Veera on noista se paras. Kaisan lisäksi ne 2 nokkahirviötä vois oikeesti kattoo peiliin ja miettiä että huntataanko vähän liian korkeelta tällä(kin) kertaa.
Ohituskaistalla eli radalla vai?
Mitä toi liian korkealta hunttaaminen meinaa? Ei ole tarpeeksi hyviä Benille? :D
Eihän?Amanda on talon naisista ainoo oikeesti nätti, mut seki näköjään sisältä täys pissipää.