Big Brother 2010 - SubTV:n tahtiin

idiootti toi blondi(oliko nimi nyt jopa mari). Menee tonne ja odottaa että saa pelkkiä glamour bileitä jossa juodaan skumppaa..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä en tajua.

Maria myönsi että yksi motiivi mennä Big Brotheriin on se että saisi julkisuutta, ja sitten joku lehti maksaisi sille silikonit. Ja harmitteli et nyt on kaksi ketkä haluaa silarit (myös Mari) joten toivoi ettei ole lama lehdillä ja pystyvät maksamaan kahdelle :D Silikonit saa keskimäärin 3000-7000e hinnalla. Kai nyt jumaliste sen saa lainaa otettua (tai säästettyä)???

Hyi helvetti kun ällöttää toi limailu ja maiskutuksen äänet mitkä kuuluu peiton alta... :urjo:

Mitä hittoa tuolla talossa tapahtuu Janin ja Marian välillä? Mä saisin tauluun varmasti sekunnissa jos koittaisin uida Marian iholle Janin lailla (vaikka en edes uisi, kun ei oikein iske koko likka), mutta Jani senkun lurittelee rakkauden tunnustuksia ja imeskelee kaulaa siinä välissä. Jompikumman näistä on oltava näyttelijöitä, tai sitten molempien.

^ Toi Jani on musta tosi iljettävä joissain asioissa. Mä tiedän pari tuollaista miestä ja niskavillat oikein nousee inhosta pystyyn kun ne on yli-itsevarmoja ja imelän piilopervoja, vaikkei mun mielestä olis ees varaa. Iy.

Siis Janihan on ihan selkeesti vähän hömppä. Kai kaikki sen nyt tajuu? Se sanoo heti mitä ajattelee, eikä mieti mitä muut on siitä mieltä, ei sen takia ettei sitä kiinnostaisi, vaan koska se ei ymmärrä ajatella niin pitkälle. Maria antaa sen lähennellä, koska kokee sen eräänlaisena "homokaverina", eli tyyppinä, jota ei tarvitse ottaa seksuaalisesti tosissaan. Jani ei valitettavasti tajua tätä, vaan unelmoi ja tulee myöhemmin pettymään. Jani on luonnonlapsi, mutta vähän ärsyttävä paikkapaikoin. Harmiton se on enivei.

Aivan monttu auki katoin tämäniltasen jakson. BB:n suunnittelijat/ensimmäisten asukkaiden valitsijat ovat tehneet sellaset linjaukset, että nyt tehdään tästä sekava kausi. Kai tätä jotkut saa pitää pahimpana sontana, se heille suotakoon:)

BB:n sivuilla oli jo juttuu et Mia ja Elisa aikoo vissiin puuttuu tohon Janille piikittelyyn. Menee joidenkin osalta vähän yli tai suoraanhan ne vittuilee päin naamaa mut Jani ei oo oikein mukana. Mialle ja Elisalle pisteet tosta, Petristä näkee ainakin ettei sitä kiinnosta vittuukaa toi Jani ja se haluu vaan nauraa sille ja vittuilla. Toivottavasti ottavat asian esille.

Siis Janihan on ihan selkeesti vähän hömppä. Kai kaikki sen nyt tajuu? Se sanoo heti mitä ajattelee, eikä mieti mitä muut on siitä mieltä, ei sen takia ettei sitä kiinnostaisi, vaan koska se ei ymmärrä ajatella niin pitkälle. Maria antaa sen lähennellä, koska kokee sen eräänlaisena "homokaverina", eli tyyppinä, jota ei tarvitse ottaa seksuaalisesti tosissaan. Jani ei valitettavasti tajua tätä, vaan unelmoi ja tulee myöhemmin pettymään. Jani on luonnonlapsi, mutta vähän ärsyttävä paikkapaikoin. Harmiton se on enivei.

Mulle tuli vähä paha mieli jopa. Joo. Siis onhan se Jani ihan lupsakka kaveri noin yleensä, mut toi tietynlainen lääpintä ym limanuljaskaisuus vähän ellottaa meikäläistä. Mutta en mä sitä ois lynkkaamassa.

Ah. Heti helpotti. Ostin itselleni omatunnon aiemmilla lauseilla.

Ei tätä shaibaa voi oikein tosissaan ottaa saati sitten vakavalla naamalla katsoa - noi asukkaat (no, ainakin suurin osa) on ihan vitun kujalla. Alan olla vahvasti sitä mieltä, että koko BB on "pystytetty" vain siitä syystä, että halutaan nolata koko kansan silmissä tuonkaltaiset idiootit.

Totta tosin on, ettei fiksuissa ja asiallisissa ihmisissä olis mitään näkemistä... :lol2: Että tämähän se myy jos mikä.

Ei oo hirveesti ehtiny kattoa, mutta aika monet muijat tuolla vaikuttaa meikkinäteiltä kanoilta. Sadun suihkukuvia odotellessa :kuola:

Ei oo hirveesti ehtiny kattoa, mutta aika monet muijat tuolla vaikuttaa meikkinäteiltä kanoilta. Sadun suihkukuvia odotellessa :kuola:

Ole hyvä!
984878.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom