Big Brother 2010 - SubTV:n tahtiin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rupes jo käymään sääliksi tuo Jani. Vaikka sillä Petrillä näyttää olevan Matti Nykäsen ulkonäkö, niin Jani sai ÄO:n. Mun mielestä pieni moka Subilta päästää tuollainen semisti jälkeenjäänyt tuonne kiusattavaksi ja naurettavaksi.

Ei hemmetti soikoon mitä myötähäpeää. :lol2: On nyt pojalla termistö (ja taitaa olla seksikokemuksetkin) hukassa vähäsen...voiiieii!!

Älä nyt haastattelussa sanoi että on ollut kihloissa ja saman illan aikana petti kihlattuaan ja he erosivat. Subilla ollu taas "uskotaan kaikki mitä noi sanoo"-lasit päässä.

^ Mua vähän ärsyttää kanssa että ei tuu nopeesti jtn säpinää ja juttuja. Tuntuu tylsälle. Onneksi en ole BB 24/7 hankkinut. Edellisinä vuosina noi ketjut on olleet ihan täynnä tekstiä siitä mitä siellä tapahtuu, ja nyt ei näytä tapahtuvan mitään.

^ Mua vähän ärsyttää kanssa että ei tuu nopeesti jtn säpinää ja juttuja. Tuntuu tylsälle. Onneksi en ole BB 24/7 hankkinut. Edellisinä vuosina noi ketjut on olleet ihan täynnä tekstiä siitä mitä siellä tapahtuu, ja nyt ei näytä tapahtuvan mitään.

Huomaa ettei sulla oo 24/7 mitä siellä pitäis tapahtua, johan siellä peittoa ollaan heiluteltu, hetero naiset imutellut toisiaan ja läppäähän noi heittää kokoajan. Parejakin muodostunu. Viimekauden aloitus oli mun mielestä paljon paskempi. Toi perusanaali on kyllä aika eeppinen lause.

Onkohan tuo Jani ihan tosissaan. Jotenkin kyllä käy sääliksi kun se vokottelee tota muijaa ihan täydessä uskossa. Sama juttu tuon anaalihomman kanssa. Jätkä on ihan eksyksissä ja porukka vaan nauraa... Kuten joku sano, niin aika perseestä pistää tommonen semi-retard tuonne naurettavaksi.

Itse asiassa Hannu, Elisa ja Mia puhu siitä että ne puuttuu tohon kiusaamisen kohta jos Jani ei oikeesti tajua että sille vittuillaan aika avoimesti. Hannu vaikuttaa asialliselle jätkälle.

edit. niin Janihan sano että tuo "suhde" jatkuu myös talon ulkopuolella, eli kyllä se vähän pihalla on...

Itse asiassa Hannu, Elisa ja Mia puhu siitä että ne puuttuu tohon kiusaamisen kohta jos Jani ei oikeesti tajua että sille vittuillaan aika avoimesti. Hannu vaikuttaa asialliselle jätkälle.

edit. niin Janihan sano että tuo "suhde" jatkuu myös talon ulkopuolella, eli kyllä se vähän pihalla on...

Tuo Hannu kyllä vaikuttaa kohtuu mukavalta jampalta. Nuo koosteet vain on niin saakelin lyhyitä, kun mainoksia on niin paljon että melkeen pitäisi olla tuo 24/7, jotta näkisi minkälaisia tyyppejä siellä on.

Huomaa ettei sulla oo 24/7 mitä siellä pitäis tapahtua, johan siellä peittoa ollaan heiluteltu, hetero naiset imutellut toisiaan ja läppäähän noi heittää kokoajan. Parejakin muodostunu. Viimekauden aloitus oli mun mielestä paljon paskempi. Toi perusanaali on kyllä aika eeppinen lause.

Kyllä mä noista tiedän ja youtubesta ym löytyy pätkiä (ja näytettiin telkassakin). Mut ei se oo mtn ihmeellistä. Tosi tylsää menoa ollut :( Tosiaan silloin kun siellä oikeesti on jtn, niin kaikki BB-24/7 keskustelualueet päivittyy ihan mieletöntä vauhtia ja keskustelu käy kuumana. Nyt on pidellyt aika hiljaista.

Oon ollu nyt kipeänä ja katsoin ekaa kertaa elämässäni Big Brotheria ja aika paskaahan toi on. Mikä tässä on oikein se juju? Sen kyttääminen että kuka panee ketäkin?

Oon ollu nyt kipeänä ja katsoin ekaa kertaa elämässäni Big Brotheria ja aika paskaahan toi on. Mikä tässä on oikein se juju? Sen kyttääminen että kuka panee ketäkin?

Minun mielestä se paras idea siinä on tuo 24/7. Tässä kun datailet, niin on kiva olla teevee päällä ja kaikkihan tietää ettei teeveestä tule mitään järkevää, niin sivusilmällä seurattaessa tuo on mainio homma. Ei tunne oloaan niin yksinäiseksi... :D :jahas:

Minun mielestä se paras idea siinä on tuo 24/7. Tässä kun datailet, niin on kiva olla teevee päällä ja kaikkihan tietää ettei teeveestä tule mitään järkevää, niin sivusilmällä seurattaessa tuo on mainio homma. Ei tunne oloaan niin yksinäiseksi... :D :jahas:

Toi on kyllä myös totta. Kyllä se fakta on että 24/7 seuraamalla saa tuhat kertaa enemmän tuosta formaatista irti. Koosteet on vaan koosteita ja siinä usein myös vääristellään totuutta. Jää paljon parhaita läppiä, pitkiä syvällisiä ja oikeesti mielenkiintoisia keskusteluja pois ym. Ei siihen iltaiseen lähetykseen saa mitenkään kaikkea puristetuksi.

Täytyy katsoa jos sen 24/7 taas hommaisi jossain vaiheessa. Viimeistään kun muutan yksin asumaan, onpa sitten ainakin jtn elämää iltaisin mun sinkkuboksissani :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom