Meah
VIP
- Ikä
- 35
Ei hemmetti soikoon mitä myötähäpeää. :lol2: On nyt pojalla termistö (ja taitaa olla seksikokemuksetkin) hukassa vähäsen...voiiieii!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei hemmetti soikoon mitä myötähäpeää. :lol2: On nyt pojalla termistö (ja taitaa olla seksikokemuksetkin) hukassa vähäsen...voiiieii!!
^ Mua vähän ärsyttää kanssa että ei tuu nopeesti jtn säpinää ja juttuja. Tuntuu tylsälle. Onneksi en ole BB 24/7 hankkinut. Edellisinä vuosina noi ketjut on olleet ihan täynnä tekstiä siitä mitä siellä tapahtuu, ja nyt ei näytä tapahtuvan mitään.
Itse asiassa Hannu, Elisa ja Mia puhu siitä että ne puuttuu tohon kiusaamisen kohta jos Jani ei oikeesti tajua että sille vittuillaan aika avoimesti. Hannu vaikuttaa asialliselle jätkälle.
edit. niin Janihan sano että tuo "suhde" jatkuu myös talon ulkopuolella, eli kyllä se vähän pihalla on...
Huomaa ettei sulla oo 24/7 mitä siellä pitäis tapahtua, johan siellä peittoa ollaan heiluteltu, hetero naiset imutellut toisiaan ja läppäähän noi heittää kokoajan. Parejakin muodostunu. Viimekauden aloitus oli mun mielestä paljon paskempi. Toi perusanaali on kyllä aika eeppinen lause.
Mariaa ette sitten saa äänestää pois talosta. Ehkä ainut tyyppi minkä takia vois seurata ohjelmaa
Itteeni vituttaa muuten toi BB-sivujen epäselvyys. Rumat ja epäkäytännölliset. Sieltä jaksa mtn ees selata.
Rupes jo käymään sääliksi tuo Jani. Vaikka sillä Petrillä näyttää olevan Matti Nykäsen ulkonäkö, niin Jani sai ÄO:n. Mun mielestä pieni moka Subilta päästää tuollainen semisti jälkeenjäänyt tuonne kiusattavaksi ja naurettavaksi.
Oon ollu nyt kipeänä ja katsoin ekaa kertaa elämässäni Big Brotheria ja aika paskaahan toi on. Mikä tässä on oikein se juju? Sen kyttääminen että kuka panee ketäkin?
Minun mielestä se paras idea siinä on tuo 24/7. Tässä kun datailet, niin on kiva olla teevee päällä ja kaikkihan tietää ettei teeveestä tule mitään järkevää, niin sivusilmällä seurattaessa tuo on mainio homma. Ei tunne oloaan niin yksinäiseksi... :D :jahas: