Big Brother 2010 - SubTV:n tahtiin

^Ihan sympaattisen tuntuinen sälli, mikäli nyt kuvista pystyy mitään sanomaan.

Vähän ehkä jopa Idols-Peten kanssa samaa näköä, eikö..?

05111108014988.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rupes jo käymään sääliksi tuo Jani. Vaikka sillä Petrillä näyttää olevan Matti Nykäsen ulkonäkö, niin Jani sai ÄO:n. Mun mielestä pieni moka Subilta päästää tuollainen semisti jälkeenjäänyt tuonne kiusattavaksi ja naurettavaksi.
Todellakin, sääliksi käy, sen verran uuvatti kaveri näyttäisi olevan kyseessä. Eikä ole mun mielestä edes enää semisti jälkeenjäänyt, kyllä tuo nimittäin aika tehokkaasti kuutamolla on.

Todellakin, sääliksi käy, sen verran uuvatti kaveri näyttäisi olevan kyseessä. Eikä ole mun mielestä edes enää semisti jälkeenjäänyt, kyllä tuo nimittäin aika tehokkaasti kuutamolla on.

Joo, samoilla linjoilla. Kyllä tuollaiset henkilöt tulis tunnistaa jo karsintavaiheessa. Vai ovatko sitten ihan tarkoituksella hakeneet taloon jotakin tällaista.

Pelottaa jo kaverin puolesta paluu arkeen. Voi nimittäin olla melko rumbaa, kun ulos talosta astuu (vrt. Cola-Olli).

^Ihan sympaattisen tuntuinen sälli, mikäli nyt kuvista pystyy mitään sanomaan.

Vähän ehkä jopa Idols-Peten kanssa samaa näköä, eikö..?

No eikä ole yhtään samaa näköä Peten kanssa. Se että on punaisuutta hiuksisssa ei tee automaattisesti samannäköistä. :jahas: Sitäpaitsi Pete on ihan komea kaveri livenä, parempi kuin kuvissa.

ihan kysyisin vaan että mites oletteko te muut koskaan äänestänyt BBssä ketään ikinä? ihan mielenkiinnosta kyselen koska itsellä ei ole tullut edes mieleen että äänestäisin.

ihan kysyisin vaan että mites oletteko te muut koskaan äänestänyt BBssä ketään ikinä? ihan mielenkiinnosta kyselen koska itsellä ei ole tullut edes mieleen että äänestäisin.

Ei oo tullu täälläkään pieneen mielenkään mihkään vitun äänestykseen tuhlata rahoja, voiko turhempaa olla.

Mutta aika tiukkaa näyttää taas olevan, 5 vähiten ääniä saanutta 0,5 prosenttiyksikön sisällä... :jahas:

Oon äänestänyt erittäin tiukoissa tilanteissa joitain kertoja. Nyt en, mutta esim parina viimeisenä BB-kautena. Muistaakseni finaaleissa ainakin ja jossain erikoistilanteissa. Ei mee mun laskuun, työnantaja maksaa :D

Mutta nyt ihmetyttää että tuolla esim on Ksenia vaarassa tippua... Luulis että se on miesten mieleen. Petite!

Tulee vaan mieleen, että onko tuolla joku automaattibotti joka "äänestää" et tulis hyvin tasasta. Tai sitten sukulaiset tai ketkä ikinä äänestääkää on iha paniikis ku näkee oman kullan nuppunsa putoomassa.

Tottakai. Tällä kaudella ei olla vielä, mutta aikaisemmilla kausilla on äänestetty kovastikin.

Minua alkoi ärsyttämään toi äänestys. Tyyliin 10 minuutin välein kerrotaan, että kaikki on menny uusiks ja että nyt on niin ja niin vähän eroa. Mulla on semmonen fiilis, että tohon ruudulle vaan arvotaan porukkaa vuorotellen random järjestykseen ja annetaan porukan tuhlata rahojaan viesteillä. :jahas: Niin ja äänestin Hannua, se tuntuu olevan noista täysjärkisin ja hän on muutenkin mukavan oloinen jamppa:rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom