Big Brother 2010 - SubTV:n tahtiin

Pakko tosissaan 24/7 tilata tänään kun ei noita ohjelmia jaksa kattoo noitten vitun äänestysten takia. Mielummin seuraan BB:n nettisivuja ja kattelen 24/7 aina kun jotain meininkiä siellä.

EDIT: Eilisessä jaksossa oli aivan loistava kun Jani ja Ksenia oli siellä makkarissa. Mitä se heittikää sille Ksenialle niistä meikeistä? Jotain tyyliin, et ilman meikkii oot ihan taviksen näkönen, Jäi varmaa muija kattoo monttu auki :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei oo kyllä kaunis millään tyylillä. Killisilmäne transu tulee ekana mieleen.

WUT?

Mä muistelen sun postauksia johonkin "ihkut ihmiset"-threadiin ja eikös niistä ollut just tasan samanlaisia 13 tusinassa "kaunokaisia" :D Eli olen todella yllättynyt jos Maria ei nyt olekaan hot. Toihan on just sellainen millaiseksi 90% Sedulan akoista (ym pintaliitoihmisistä) pyrkii.

WUT?

Mä muistelen sun postauksia johonkin "ihkut ihmiset"-threadiin ja eikös niistä ollut just tasan samanlaisia 13 tusinassa "kaunokaisia" :D Eli olen todella yllättynyt jos Maria ei nyt olekaan hot. Toihan on just sellainen millaiseksi 90% Sedulan akoista (ym pintaliitoihmisistä) pyrkii.

Hyvin sanottu ja hyvä huomio :)

Ihan lupaavalta vaikuttaa tämä kausi, koska...

... talossa on useita lesboja. Hyvin suurella todennäköisyydellä tullaan näkemään jonkin sortin äksöniä naisten kesken - ehkä jopa heteronaisen ja lesbon kesken kokeilumielessä. Oliko tämä iso matami Satu lesbo vai kuulinko väärin? Voisin nimittäin maksaa kohtuullisen summan rahaa jos saisin nähdä sen ottavan Ksenian rajusti painoylivoimallaan seinää vasten. Aijjaijjajaj :whip:

... juontaja Susanna Laine on aikasta vetävän näköinen paketti vaikka polvet näyttikin hieman paksuilta. Pitäisi nähdä vähemmissä vaatteissa niin voisi sanoa varmasti. Kuitenkin huima parannus viime vuosien juontajaan verrattuna.

... Ksenia. Ok -tasoinen venakkohoratsu. Vaikuttaa jakorasialta. Pukeutuu huorahtavasti. Thumbs up! Tätä pitää seurata. Ei ehkä kuitenkaan aivan samaa tasoa kuin se viimevuotinen virolainen blondihoro.

WUT?

No olihan ne ny paljon parempia saatana :lol2:

Mitä vittua nuo tuolla vollottaa niinku Bjurströmi?

Antakaa niille viinaa että loppuu tämä ihme jauhaminen.

Näkeekö noita jaksoja jälkeenpäin jostain netti-tv:stä? Meni tämä ohi... Subtv:n sivuilla näyttäis olevan vaan jotain lyhyitä pätkiä.
E: löyty katsomosta :)

Toivottavasti se rintava mies lentäisi helvettiin talosta. Oksettaa oikeen katsella kun kaveri ei tajua pitää edes paitaa päällä. :urjo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom