Tuleeko noi jaksot nettiin esityksen jälkeen? Ei nääs oo telkkaria..
Tulee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuleeko noi jaksot nettiin esityksen jälkeen? Ei nääs oo telkkaria..
[Ensimmäinen ja viimeinen viestini BB-aiheiseen ketjuun alkaa] Toi Ksenja oli muutama vuosi sitten ikään kuin alaisenani kun oli työharjottelussa samassa työpaikassa (uutisotsikoista bongasin). Mukava tyttö ja näköjään pirun kauniskin nykyään. Toivottavasti voittaa.
http://irc-galleria.net/user/ksenyah-/picture/115992262
Yleisesti ottaen en pysty käsittämään koko BB-ideaa. Miten ihmeessä ketään kiinnostaa katsoa jotain ihmisten jumittamista jossain talossa. Noh, ehkä minun ei tarvitse kaikkea ymmärtääkään. [Ensimmäinen ja viimeinen viestini BB-aiheiseen ketjuun loppuu]
Jaahas taas on kerätty Suomen elämänsä aikana vähiten aikaansaaneet ihmiset yhteen, jotka sitten yrittävät nousta "julkkikseksi". Idioottia idiootin perään idiooteille. Onnea vaan ja vielä enemmän onnea niille, jotka tuota katsovat. Voisitte sulkea sen telkkarin, niin päästäisiin ehkä kohta tästäkin paskasta eroon...
Jaahas taas on kerätty Suomen elämänsä aikana vähiten aikaansaaneet ihmiset yhteen, jotka sitten yrittävät nousta "julkkikseksi". Idioottia idiootin perään idiooteille. Onnea vaan ja vielä enemmän onnea niille, jotka tuota katsovat. Voisitte sulkea sen telkkarin, niin päästäisiin ehkä kohta tästäkin paskasta eroon...
Samaa mieltä. Ensivaikutelma pettää rankasti ainakin mulla ja on pettänyt aikaisemminkin.Minua ei kiinnosta itse ohjelman seuraaminen, mutta nettikeskustelua olen seurannut joka vuosi. Mielenkiintoista, miten eri ihmiset näkevät eri asukkaat eri tavoilla ja miten mielipiteet muuttuvat kauden edetessä.