Big Brother 2010 24/7 (Sisältää juonipaljastuksia)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
[Ensimmäinen ja viimeinen viestini BB-aiheiseen ketjuun alkaa] Toi Ksenja oli muutama vuosi sitten ikään kuin alaisenani kun oli työharjottelussa samassa työpaikassa (uutisotsikoista bongasin). Mukava tyttö ja näköjään pirun kauniskin nykyään. Toivottavasti voittaa.

http://irc-galleria.net/user/ksenyah-/picture/115992262

Yleisesti ottaen en pysty käsittämään koko BB-ideaa. Miten ihmeessä ketään kiinnostaa katsoa jotain ihmisten jumittamista jossain talossa. Noh, ehkä minun ei tarvitse kaikkea ymmärtääkään. [Ensimmäinen ja viimeinen viestini BB-aiheiseen ketjuun loppuu]

Tuo, mihin itekkin "syyllistyit" on varmasti kans yks syy, mikä saa ihmiset kattomaan BB:tä. Eli se, että taloon menee joku tutun tutun kummin kaima, jota sitten haluaa erityisesti seurata.

Halusithan itekkin vaan kertoa, vaikka et ilmeisesti mukamas muuten seuraa ohjelmaa, että oot melkein sukua julkkikselle. Ketäänhän ei oikeesti kiinnosta vaikka Ksenja ois ollu samassa työpaikassa sun kanssa. Halusit tuoda sen vaan esiin, koska nyt se on BB:ssä ja voit sanoa monien muiden tapaan että "tiedän ton tyypin". Näinhän se on! :D

Minua ei kiinnosta itse ohjelman seuraaminen, mutta nettikeskustelua olen seurannut joka vuosi. Mielenkiintoista, miten eri ihmiset näkevät eri asukkaat eri tavoilla ja miten mielipiteet muuttuvat kauden edetessä.

Jaahas taas on kerätty Suomen elämänsä aikana vähiten aikaansaaneet ihmiset yhteen, jotka sitten yrittävät nousta "julkkikseksi". Idioottia idiootin perään idiooteille. Onnea vaan ja vielä enemmän onnea niille, jotka tuota katsovat. Voisitte sulkea sen telkkarin, niin päästäisiin ehkä kohta tästäkin paskasta eroon...

Jaahas taas on kerätty Suomen elämänsä aikana vähiten aikaansaaneet ihmiset yhteen, jotka sitten yrittävät nousta "julkkikseksi". Idioottia idiootin perään idiooteille. Onnea vaan ja vielä enemmän onnea niille, jotka tuota katsovat. Voisitte sulkea sen telkkarin, niin päästäisiin ehkä kohta tästäkin paskasta eroon...

Kiitos viestistäsi ja tervetuloa itkemään asiasta taas ens vuonna!
a070.gif

Sulle sama sanoma, kuin mitä sanoin edelliselle pellelle: gtfo

Onneksi on tullut valittua kaveripiiri oikein, koska kukaan siitä ei ole katsonut tuota sitten ensimmäisen tuotantokauden. Olenkin aina miettinyt, että mistä ihmeestä tämän sarjan katsojat oikein löytyvät. Netin perusteella niitä kun tuntuu olevan niin älyttömästi.

Tässä sarjassa eniten ärsyttää se, että koska itse en asu Suomessa, niin saan onneksi olla erossa tuon sarjan ympärillä pyörivästä hulabaloosta. Valitettavasti katson kerran päivässä sekä iltalehden, että iltasanomien uutiset ja jostain syystä tämän sarjan uutiset ovat aina heti siinä silmillä häritsemässä seuraavat 6kk. Ei siinä mitään, mutta jatkakaa aikanne tuhlaamista.

Lähtekääs nyt inisijät vittuun. Luuletteko oikeasti olevanne fiksuja kun tulette "Big Brother 2010 24/7 (Sisältää juonipaljastuksia)" topicciin itkemään kuinka paska BB on? Vähän niiku menisitte futispeliin huutamaan "Jalkapallo on perseestä". EI ketään kiinnosta.

EDIT: Ja tarkemmalla katsomisella selvisikin että se oli yks ja sama kaveri joka täällä itkee. Noh sitä suuremmalla syyllä.

Jokainen tuhlaa aikaa johonkin, ei se sulta ole pois.

Vaikka en olekaan sarjaa seurannut kunnolla yhdelläkään tuotantokaudella, olen seurannut Pakkiksen keskustelua ja kun jonkun satunnaisen jakson katson tietää jo valmiiksi että kuka vilauttaa pildeä =)

Hmm tuo mari oli lukiossa samaan aikaan kanssani mutta keskeytti ekan vuoden jälkeen kai tai vaihtoi iltalukioon. ihan mukavalta vaikutti

Naksu on vaan kiukkunen kun ei päässyt tänä(kään) vuonna taloon eikä lähetykset edes näy siperiassa :) Mutta Hannu on kyllä voittaja,sanokaa mun sanoneen..digailen äijän tyylistä!

Näemmä jokin pelkokerroin-tyyllinen homma siellä nyt käynnissä. Ensin ryömittiin kaikenlaisessa paskassa sokkona ja nyt juodaan jotain kuvottavaa litkua. Osallistuminen vapaaehtoista.

Kävin just Subin sivuilla tarkoituksena katsoa BB-uutisia ja mahd. videopätkiä... Mutta täytyy todeta, että ainakin mun makuun sivut ovat tänä vuonna huonot ja sekavat. Me not like.

Täytyy varmaan loppuvaiheessa harkita tuon 24/7 hankkimista, riippuen minkälaista porukkaa tuolla on.

Noiden man boobsien kohdalta täytyy tunnustaa, että ensimmäinen ajatus oli, että : "Widdu, jätkällähän on isommat tissit kuin mulla". :D

Minua ei kiinnosta itse ohjelman seuraaminen, mutta nettikeskustelua olen seurannut joka vuosi. Mielenkiintoista, miten eri ihmiset näkevät eri asukkaat eri tavoilla ja miten mielipiteet muuttuvat kauden edetessä.
Samaa mieltä. Ensivaikutelma pettää rankasti ainakin mulla ja on pettänyt aikaisemminkin.

Useimmat varmaan näkee Marian ylimielisenä idioottina ja vitsinä, itse näen Mariassa eniten sellasta et voisi muuttua eniten talossa henkisesti ja on iso mysteeri vielä millainen on oikea Maria. Näyttää usein totiselta ja vakavalta ja kuuntelee muiden puheita mut hymyilee ja nauraa oikein söpösti kuten viimeyönä kun Satu veti läppää siitä ja Maria hekotti ihan kympillä.
Maria elää ja haaveilee omaa tulevaisuuttaan ja unelmaansa ja varmasti provosoi puheillaan muita mut itse toivon et olisi kauan talossa et näkee mitä sieltä hiljaisen ja kauniin kuoren alta paljastuupi. Asokin oli viimevuonna aika sovinisti alussa mut talosta tuli voittajana ulos ja täysin muuttuneena miehenä.

Itellä ei nyt ole mitään tätä BB:tä vastaan, mutta kaverin kanssa tuli yks idea eilen tätä kattoessa mieleen. Saisivat ens vuonna vähän muuttaa tätä formaattia. Chilestä vähän mallia, joukko kaivoskuiluu loukkuu ja katellaa sitä pari kuukautta. Siinä ois sitä perkeleen realityä. Ei tarvis turhia slummeja tai muuta krääsää, ois sitä aitoa menoa.
No joo, ei saa vakavalla asialla leikkiä (siis kaivosturma, ei BB), mutta ideana aivan toimiva.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom