Big Brother 2010 24/7 (Sisältää juonipaljastuksia)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei vittu alkaa levitä pää jo ekana iltana. Eikö KUKAAN yritä puhua mistään muusta kuin seksistä ja seksi on sitä ja seksi myy ja seksi on ainut asia millä voi saada vähä julkisuutta... Siis tuo siilitukkanen kaverikin leimataa heti varmasti seksijumalaks upeitten rintojensa takia.

[Ensimmäinen ja viimeinen viestini BB-aiheiseen ketjuun alkaa] Toi Ksenja oli muutama vuosi sitten ikään kuin alaisenani kun oli työharjottelussa samassa työpaikassa (uutisotsikoista bongasin). Mukava tyttö ja näköjään pirun kauniskin nykyään. Toivottavasti voittaa.

http://irc-galleria.net/user/ksenyah-/picture/115992262

Yleisesti ottaen en pysty käsittämään koko BB-ideaa. Miten ihmeessä ketään kiinnostaa katsoa jotain ihmisten jumittamista jossain talossa. Noh, ehkä minun ei tarvitse kaikkea ymmärtääkään. [Ensimmäinen ja viimeinen viestini BB-aiheiseen ketjuun loppuu]

Yleisesti ottaen en pysty käsittämään koko BB-ideaa. Miten ihmeessä ketään kiinnostaa katsoa jotain ihmisten jumittamista jossain talossa. Noh, ehkä minun ei tarvitse kaikkea ymmärtääkään. [Ensimmäinen ja viimeinen viestini BB-aiheiseen ketjuun loppuu]

Ei se jumittaminen kiinnostakaan, vaan känniörvellys, alastomuus ja seksi.

No mä olen niitä jotka myötähäpeää tuota menoa. Brittien alkuperäinen big brother oli sentään fiksumpi kun siellä ei valittu mahdollisimman sekopäisiä ihmisiä ja säännöllisesti juotettu niitä että saataisiin jeesustella.

Täytyy sanoa että talossa naiskentelu on kyllä pilannut formaatin suomessa. Nyt taloon pyrkiin Paulin kaltaisia miehiä jotka ilmoittavat profiilissaan "naisten saalistuksen" harrastuksikseen ja ainoa tavoite talossa on saada sitä pilderiä.

Se täytyy sanoa että Hannun takia tekisi melkein mieli ostaa 24/7, jostain syystä kiinnostais nähdä enemmän millainen on kaveri joka on elektroniikka-asentaja, tietotekniikan insinööri joka on liftannut tallinnasta pariisiin. Ei mikään perusnörtti vaikka ammatti sinne päin onkin.

[Ensimmäinen ja viimeinen viestini BB-aiheiseen ketjuun alkaa] Toi Ksenja oli muutama vuosi sitten ikään kuin alaisenani kun oli työharjottelussa samassa työpaikassa (uutisotsikoista bongasin). Mukava tyttö ja näköjään pirun kauniskin nykyään. Toivottavasti voittaa.

http://irc-galleria.net/user/ksenyah-/picture/115992262

Tuo ksenni on vitunmoinen horo irl :D

bb-petri Vastustan puolelta katsottuna aika huikee jätkä :D lähtee aika herkästi mukaan jos rupee juttua heittää.
Tänään Savonsanomissa Petri kertoo että jos vastustajat rupee kuittailemaan niin hänellä suunnitelma "Hän kaivaa kuopan ja piiloutuu"

bb-petri Vastustan puolelta katsottuna aika huikee jätkä :D lähtee aika herkästi mukaan jos rupee juttua heittää.
Tänään Savonsanomissa Petri kertoo että jos vastustajat rupee kuittailemaan niin hänellä suunnitelma "Hän kaivaa kuopan ja piiloutuu"

Hyvät tehot tehnyt viime kaudella: 22 / 57+44=101

Se täytyy sanoa että Hannun takia tekisi melkein mieli ostaa 24/7, jostain syystä kiinnostais nähdä enemmän millainen on kaveri joka on elektroniikka-asentaja, tietotekniikan insinööri joka on liftannut tallinnasta pariisiin. Ei mikään perusnörtti vaikka ammatti sinne päin onkin.

Joo eipä ole perusnörtti :) Hannu

Tuleeko noi jaksot nettiin esityksen jälkeen? Ei nääs oo telkkaria..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom