Big Brother 2009 [Ei juonipaljastuksia]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis mitä toi äskeinen oli :hyper:

EI JUMALAUTA mitä neitejä noi on.. poika tippuu, niin toiset pojat itkee!!! WTF???

Hah, tää oli niin arvattavissa. :hyper: Pojat menetti "liiderinsä", joten nyt parutaan ja mietitään miten pystyy jatkaa tästä eteenpäin. :D Tätä oikeesti toivoinkin.

Hei hei Sami! :rock:

Butthead.gif

Ihan selvästi huomaa että tää homma on käsikirjotettua paskaa. Ei Samia _oikeesti_ haluttu talosta ulos. Ja yllättävästi tippujan ja ei tippujan väli on aina jotain prosentin tai kahen luokkaa.

Esan tyttöystävä näköjään hyvin samanlainen kuin itse on. Puhuivat erittäin virallisen oloisesti ja lähes kirjakieltä :wtf: Puuttui täysin kaikki ilo, into, rentous, hauskuus ym. Jäykästi vain "kiitoksia" ym sanoja toisteltiin, kas kun eivät teititelleet toisiaan...

Ason itkeminen kertoo mulle vaan sen että se on oikeesti hyväsydäminen kaveri. Juurikin tuo herkkyys/rehellisyys, ja sellainen hyväntahtoisuus on asioita minkä takia tyypistä pidän.

Esan tyttöystävä näköjään hyvin samanlainen kuin itse on. Puhuivat erittäin virallisen oloisesti ja lähes kirjakieltä :wtf: Puuttui täysin kaikki ilo, into, rentous, hauskuus ym. Jäykästi vain "kiitoksia" ym sanoja toisteltiin, kas kun eivät teititelleet toisiaan...

Ason itkeminen kertoo mulle vaan sen että se on oikeesti hyväsydäminen kaveri. Juurikin tuo herkkyys/rehellisyys, ja sellainen hyväntahtoisuus on asioita minkä takia tyypistä pidän.
Asosta on paljastunut paljon hyviä puolia tuolla talossa:), alussa en tykännyt ollenkaan hänestä. Onneksi Sami tippui...seuraavaksi Toni ulos.

Asosta on paljastunut paljon hyviä puolia tuolla talossa:), alussa en tykännyt ollenkaan hänestä. Onneksi Sami tippui...seuraavaksi Toni ulos.

Itekkää en tykänny sillon ekalla viikolla yhtään Asosta. Sitten kun ekat kuittailut Jelenalle alko ni alko myös Ason pisteet nousemaan :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom