Big Brother 2009 [Ei juonipaljastuksia]

Tosi-mies aso itki kuin mikäkin akka.

Pistää vaan naurattamaan tälläset : DDDd

Täällä taas pakkisHardBall kettingin paskantajat ihan pöyristyneinä kun nuoret "TOSI-miehet" itkee. So what? Ihan kun ette ite olis koskaan itkeny ja nyt suu vaahdoten sitte haukutaan nää tyypit akoiks ja hinteiks :D

Kannattaa nyt muistaa kuinka kauan noi on olleet tuolla talossa saman katon alla. Ja tolla jätkätriolla vielä oli aika tiivis ryhmähenki.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kannattaa nyt muistaa kuinka kauan noi on olleet tuolla talossa saman katon alla. Ja tolla jätkätriolla vielä oli aika tiivis ryhmähenki.

Nii-in. Ja so what. Mua ei mikään vetistely heilauta, mutta on se silti melkoista nähä aikapojat parkumassa kun viimosta päivää. Ite en muista mitään kunnon highlightia koko häädöstä, joten tais olla Samillakin melkonen hämmennys vielä päällä silloin. Mut ihan oikeesti.....kamoon.....toi jätkätrio oli just sitä, että Sami oli ja kuunteli, Aso oli ja oli, Toni oli ja valitti.

Esan tyttöystävä näköjään hyvin samanlainen kuin itse on. Puhuivat erittäin virallisen oloisesti ja lähes kirjakieltä :wtf: Puuttui täysin kaikki ilo, into, rentous, hauskuus ym. Jäykästi vain "kiitoksia" ym sanoja toisteltiin, kas kun eivät teititelleet toisiaan...
Oli kyllä melkosen jäykkää puhumista sen naisen osalta, mutta uskoisin että häntäkin jännittää aika pirusti puhua keskustelua jonka koko kansa kuulee. Ja toisaalta nainenhan pystyy seuraamaan Esaa koko ajan telkkarista niin ei ikävä niin kauhea varmaa ollut.
Mutta olihan se aika konemaista, melkein kuin big brother olisi puhunut vain naisäänellä.

Mä haluan kyllä että Esa voittaa ihan puhtaasti siitä syystä, että näen millainen insinöörivaimoke hänellä on. Voin jo hyvin kuvitella tapauksen, mutta pakko nähdä. Vaikka Esa ihan ok tyypiltä vaikuttaakin, on kyllä todella rasittavan kuuloista tollainen kirjakieli koko ajan.

Itselläkin insinöörejä kavereina ja lähes kaikki niistä on ihan kuin Esa A-kopioita. Mistäköhän johtuu?

Mä haluan kyllä että Esa voittaa ihan puhtaasti siitä syystä, että näen millainen insinöörivaimoke hänellä on. Voin jo hyvin kuvitella tapauksen, mutta pakko nähdä. Vaikka Esa ihan ok tyypiltä vaikuttaakin, on kyllä todella rasittavan kuuloista tollainen kirjakieli koko ajan.

Itselläkin insinöörejä kavereina ja lähes kaikki niistä on ihan kuin Esa A-kopioita. Mistäköhän johtuu?

Äläpä mollaa insinöörejä!:D

Esa varmaan kättelee muijaansa kun tulee ulos talosta ja osoittaakseen suuret tunteensa nyökkää samalla kevyen korrektisti.

Pistää vaan naurattamaan tälläset : DDDd

Täällä taas pakkisHardBall kettingin paskantajat ihan pöyristyneinä kun nuoret "TOSI-miehet" itkee. So what? Ihan kun ette ite olis koskaan itkeny ja nyt suu vaahdoten sitte haukutaan nää tyypit akoiks ja hinteiks :D

Olit varmaan aika rikki kun armeijasta lähdit. Kaikki ihanan ihanat pikku veijarit lähti omille teilleen kohti tuntematonta...

Ja niin Sori meni ihan :offtopic:

Mä haluan kyllä että Esa voittaa ihan puhtaasti siitä syystä, että näen millainen insinöörivaimoke hänellä on. Voin jo hyvin kuvitella tapauksen, mutta pakko nähdä.

Yritä löytää jostain BB:n kickoff-jakso, siinä se vaimoke tais vilahtaa. Oli muistaakseni aika tarkkaan lyhyempi naisversio Esasta. Esa taisi vielä antaa pusunkin tällä vaimokkeelle ennen taloon astelemista. :thumbs:

Ja Esahan on luvannut antaa suuren osan voitostaan hyväntekeväisyyteen :kippis1:

:hyvä: :hyvä: :hyvä: Tais mennä vähän ohi?

Luultavasti, koska en tajua tämänkään viestin pointtia?

Mutta nauran kanssasi, tein jotain hupaisaa :)

edit. saatoin just ehkä tajuta koko jutun. lol

Homolordi tarkoitti tätä bb:n "Hieman" ärsyttävää tapaa jauhaa koko ajan, kuinka Tuija on palannut taloon ja suorittaa salatehtävää yms.

Menee kyllä välittömästi mutelle telkkari kun tuo mantra alkaa.

Homolordi tarkoitti tätä bb:n "Hieman" ärsyttävää tapaa jauhaa koko ajan, kuinka Tuija on palannut taloon ja suorittaa salatehtävää yms.

Menee kyllä välittömästi mutelle telkkari kun tuo mantra alkaa.

Joo meni ohi toi tollanen huumori, kun en oo tällä viikolla just sarjaa kattona.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom