Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko kätlin lihonnu? Mun mielestä oli aika mehevä pömppis kun tepasteli siihen PK-huoneeseen. Ja muutenkin posket turvonneet?
Tuu LeukaHenna jo pois sieltä.
Toi oli muuten aivan törkeen hyvä idea!! Oikeesti. Lähetätkö itse ehdotuksen tuotantotiimille vai saanko minä tehdä sen? :D Oon kuullu tapauksista, jossa jengi luulee olevansa kännissä juotuaan tietämättään alkoholittomia oluita tai viinejä. Jos tuo koe tehtäisiin teeveessä, siitä saisi ihan sikana irti. BB voisi hommata tölkkejä jotka näyttävät päällisin puolin normaaleilta, mutta eivät sitten olekaan. Ja jos jotkut tylsät panimot eivät haluaisi olla mukana tässä, aina voisi laittaa asukkaille vaikka kaljahanan, josta saisivat itse juoda niin paljon kuin jaksavat ja antaa heidän luulla päässeensä paratiisiin.Olis muuten aivan jäätävän hyvä "källi" ja "testi", jos noille rummutettas heti alkuviikosta, että perjantaina on tulossa ihan jäätävät bileet. Ja armoton rummutus koko ajan. Ja sitten perjantaina niille annettas aivan tajuton määrä pelkkiä alkoholittomia, kuitenkin niin ettei noi tiedä ettei löydy voltteja, ja seurattas, että kuinka moni olis "kännissä" ja kuinka moni ihmettelis kun ei nouse päähän:hyvä:
Hah toi ois ihan vitun helmi :lol2:Toi oli muuten aivan törkeen hyvä idea!! Oikeesti. Lähetätkö itse ehdotuksen tuotantotiimille vai saanko minä tehdä sen? :D Oon kuullu tapauksista, jossa jengi luulee olevansa kännissä juotuaan tietämättään alkoholittomia oluita tai viinejä. Jos tuo koe tehtäisiin teeveessä, siitä saisi ihan sikana irti. BB voisi hommata tölkkejä jotka näyttävät päällisin puolin normaaleilta, mutta eivät sitten olekaan. Ja jos jotkut tylsät panimot eivät haluaisi olla mukana tässä, aina voisi laittaa asukkaille vaikka kaljahanan, josta saisivat itse juoda niin paljon kuin jaksavat ja antaa heidän luulla päässeensä paratiisiin.
Olis muuten aivan jäätävän hyvä "källi" ja "testi", jos noille rummutettas heti alkuviikosta, että perjantaina on tulossa ihan jäätävät bileet. Ja armoton rummutus koko ajan. Ja sitten perjantaina niille annettas aivan tajuton määrä pelkkiä alkoholittomia, kuitenkin niin ettei noi tiedä ettei löydy voltteja, ja seurattas, että kuinka moni olis "kännissä" ja kuinka moni ihmettelis kun ei nouse päähän:hyvä: