Big Brother 2009 [Ei juonipaljastuksia]

Mitäköhä toi cathy ajattelee ku jätkät ruoskii itteesä saunas ja huutaa Saatanan nimee :D :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"It's the end." :lol2:
In zero gravity and from takaapäin.
If two people want to have sex, they have to do it.
I say asshole is second...
Ei hitto mitä juttua. :D

Kyllä Cathy sai oikean kuvan Suomesta... tossa eilenkin Helsingissä seitsemän jälkeen kun kadulla käveli, pissikset rääkyy, apinaporukat meuhkaa ja huutaa ja joku laattaa keskellä katua. :lol2:

Cathya varmaan ällöttää koskea mihinkään koko talossa kun talon apinalauma kävelee koko ajan kädet munissa ja muutenkin kaivelee kiveksiään joka paikassa oikein ringissä : ) Cathyn koti puolessa moinen kästykseni mukaan epänormaalia käytöstä.:wtf:

Onko kätlin lihonnu? Mun mielestä oli aika mehevä pömppis kun tepasteli siihen PK-huoneeseen. Ja muutenkin posket turvonneet?

On se ihan selvästi, jos vertaa alkukauden biletanssia bikineissä niihin uusimpiin bileisiin missä tanssi myös bikineissä. Posket eritoten pullistuneet mutta selvästi koko vartalokin. Sitä se alkoholi ja liikkumattomuus teettää :D

Toni on kyllä aika oranssinsävyinen....nassu näyttää jopa likaiselta ton itseruskettavan takia :rolleyes:

Olis muuten aivan jäätävän hyvä "källi" ja "testi", jos noille rummutettas heti alkuviikosta, että perjantaina on tulossa ihan jäätävät bileet. Ja armoton rummutus koko ajan. Ja sitten perjantaina niille annettas aivan tajuton määrä pelkkiä alkoholittomia, kuitenkin niin ettei noi tiedä ettei löydy voltteja, ja seurattas, että kuinka moni olis "kännissä" ja kuinka moni ihmettelis kun ei nouse päähän:hyvä:

Tuo äänestysgraafi on varmaan huonoin ikinä. Onko tuo akseli edes lineaarinen. Usko äänestykseen silti edelleen 110%... :rolleyes: Sanoko Vappu vielä tossa että Antin ero Sarannaan oli 19.9 prosenttiyksikköä. :lol2
Esa päätti sit tehdä pienen käytännön testin ja mittauttaa suosionsa.:D

Mä diggaan Asosta eniten. Jotenkin se on hauskaa, kun hän on niin suomalainen kundi kuin vaan voi olla. Salettiin pistän bissen, jos joskus törmään stadin yössä.

Ja joo, noi äänestysprossat on ihan täyttä paskaa. Joku etevämpi matemaatikko vois laskea, kuinka paljon yhteisääniä tarvitaan tolla määrällä häädössä olevaa jengiä, että kahden äänestettävän ero ois joku 0,01 prossaa. Takaan, että äänimäärä on niin korkea, että taas todennäköisyys sille, että kaksi eniten ääniä saanutta kilpailijaa saavat yhden äänen eron verran kokonaisääniä on samaa luokaa kuin että mä scoretan seuraavalta Miss Suomelta.

Olis muuten aivan jäätävän hyvä "källi" ja "testi", jos noille rummutettas heti alkuviikosta, että perjantaina on tulossa ihan jäätävät bileet. Ja armoton rummutus koko ajan. Ja sitten perjantaina niille annettas aivan tajuton määrä pelkkiä alkoholittomia, kuitenkin niin ettei noi tiedä ettei löydy voltteja, ja seurattas, että kuinka moni olis "kännissä" ja kuinka moni ihmettelis kun ei nouse päähän:hyvä:
Toi oli muuten aivan törkeen hyvä idea!! Oikeesti. Lähetätkö itse ehdotuksen tuotantotiimille vai saanko minä tehdä sen? :D Oon kuullu tapauksista, jossa jengi luulee olevansa kännissä juotuaan tietämättään alkoholittomia oluita tai viinejä. Jos tuo koe tehtäisiin teeveessä, siitä saisi ihan sikana irti. BB voisi hommata tölkkejä jotka näyttävät päällisin puolin normaaleilta, mutta eivät sitten olekaan. Ja jos jotkut tylsät panimot eivät haluaisi olla mukana tässä, aina voisi laittaa asukkaille vaikka kaljahanan, josta saisivat itse juoda niin paljon kuin jaksavat ja antaa heidän luulla päässeensä paratiisiin.

Toi oli muuten aivan törkeen hyvä idea!! Oikeesti. Lähetätkö itse ehdotuksen tuotantotiimille vai saanko minä tehdä sen? :D Oon kuullu tapauksista, jossa jengi luulee olevansa kännissä juotuaan tietämättään alkoholittomia oluita tai viinejä. Jos tuo koe tehtäisiin teeveessä, siitä saisi ihan sikana irti. BB voisi hommata tölkkejä jotka näyttävät päällisin puolin normaaleilta, mutta eivät sitten olekaan. Ja jos jotkut tylsät panimot eivät haluaisi olla mukana tässä, aina voisi laittaa asukkaille vaikka kaljahanan, josta saisivat itse juoda niin paljon kuin jaksavat ja antaa heidän luulla päässeensä paratiisiin.
Hah toi ois ihan vitun helmi :lol2:

En tiedä sinusta, mutta minä ainakin maistan eron alkoholittoman ja alkoholipitoisen juoman välillä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom